loading...
زری دانلود،زری تک،سایت زری،zari.tk,www.zari.tk,zari download,zariآموزش،سایت دانلود،دانلود رایگان.نرم افزار،عکس،فیلم،اسکریپت،قالب،تم سای،موزیک
admin بازدید : 288 1391/02/05 نظرات (0)
                 پی سی فایل



طبق آن چيزي كه پيش بيني مي شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزارMozilla Firefox، شركت سازنده سياست هايش را تغيير داده و در طول هر چند هفته  نسخه ي جديدي از مرورگر محبوب خود را توليد مي كند. نسخه جديد به تازگي ارائه شده است و پيش بيني مي شود تنها در چند هفته آينده نسخه بعدي هم از راه برسد. بايد ببينيم سياست هاي جديد موزيلا آيا به موفقيت هرچه بيشتر اين شركت خواهد انجاميد يا خير.

از مدت ها قبل طي پيش بيني هايي كه ميشد موزيلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و كارآيي اين مرورگر تغييرات زيادي را هم در واسط كاربري دهد تا علاوه بر قدرت و كيفيت كاربران بتوانند با يك واسط كاربري جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اينترنت بپردازند و مطابق همين پيش بيني ها اين نسخه مانند همان چيزي كه از قبل به واسطه عكس هاي متعدد به نمايش در آمده بود اين نسخه ارائه گرديد. نسخه ي جديد به دليل سازگاري بسيار ويژه اي كه با موتورهاي پردازشي در كدها به زبان هاي مختلف دارد با سرعتي بسيار بالاتر صفحات را بارگزاري خواهد كرد و اين مورد براي كاربران كه به مراتب از سرعت هاي نسبتا پائين بهره مي برند بهترين خبر و هديه خواهد بود. اما مهم ترين تغيير كه همان اعمال تغييرات در واسط كاربري است در بهينه سازي عملكرد ها و همچنين بهبود آن ها نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند. سازگاري هرچه بهتر با جاوا و كدهاي آن و نسخه 5 از HTML هم از نكات بسيار قابل توجهي است كه در نسخه جديد فايرفاكس به چشم مي خورد. كش نمودن بخش هايي از سايت ها كه اكثر مواقع ثابت هستند براي بارگزاري هرچه سريعتر در دفعات بعدي بازگشايي يكي از جالب ترين نكاتي است كه شايد نكته پيچيده اي در آن وجود نداشته باشد اما با همين عمل ساده هم سرعت بسيار بهبود خواهد يافت.
Mozilla Firefox در اين نسخه طرح نويني از Add-on ها و مديريت و تنظيمات آن ها را به نمايش گذاشته و طوري عمل نموده كه كاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگين هاي دلخواه خود را كه تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بيشتري به مرور وب بپردازند. Index كردن DB ها براي كانكت شدن سريعتر به اطلاعات موجود برروي سرورها هم از جالب ترين تكنولوژي هايي است كه در اين نسخه ديده مي شود. عدم Crash شدن هاي متعدد كه به دلايل مختلف در نسخه هاي قبلي به وجود مي آمد در اين نسخه ديده مي شود به طوري كه شايد نسبت به قبل به هيچ وجه موزيلا فايرفاكس Crash نشود يا حداقل تعداد آن ها بسيار پائين باشد. نسخه جديد نسبت به قبل سه قابليت اصلي را تقويت كرده است ؛ سريعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سريعتر عمل مي كند ؛ اين كه سريعتر عمل مي كند به اين خاطر است كه با جاوا و كدهاي مربوط به آن بسيار سازگارتر شده است. سازگاري كامل با نسخه 3 از CSS كه پايه اصلي طراحي ها در وب است از نكات بسيار مهم و قابل توجه براي كاربران علل الخصوص برنامه نويسان و طراحان وب است. امنيت اطلاعات و مديريت آن ها نسبت به قابل با كيفيت بيشتري ارائه شده و با توجه به كنترل هايي كه كاربران به واسطه اين قابليت ها برروي اطلاعات خود دارند نسخه جديد بسيار ايمن تر از نسخه هاي قبلي عمل خواهد كرد.
اما يكي از مهم ترين و موفق ترين قابليت هايي كه در اين نسخه از مرورگر روباه بنياد موزيلا به چشم مي خورد پشتيباني از فرمتي است كه براي ويدئوهاي تحت وب كه كيفيت بسيار بالايي دارند و از فرمتي به نام WebM استفاده مي كنند ؛ اين قابليت بسيار مهم به كاربران اين اجازه را مي دهد كه اين فرمت ويدئويي آنلاين را به راحتي اجرا كرده و با كيفيت بسيار بالا به نظاره بنشينند ؛ اين فرمت كه در آينده اي نزديك بيشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر كيفيت بالا حجم مناسبي هم براي فايل ها در نظر مي گيرد كه مطمئنا براي لود صفحات بسيار مناسب تر از بقيه گزينه ها ويدئويي خواهد بود. براي نمونه فايل ويدئويي كه از سوي سايت موزيلا براي معرفي اين نسخه در نظر گرفته شده است با كيفيت بالاي تصاوير كه اندازه آن 720*1280 است كمتر از 8 مگابايت حجم دارد در صورتي كه همين كيفيت بالاي تصاوير اگر با فرمت هاي ديگر تعريف مي شد به مراتب حجم بيشتري را طلب مي كرد.
نسخه جديد از Mozilla Firefox از وب سايت قدرتمند آسان دانلود آماده دانلود شده است ؛ نسخه فارسي در ادامه براي دانلود كاربران عزيز فارسي زبان قرار گرفت. هرچند طبق زمابندي هاي جديد موزيلا ، قرار است نسخه هاي بعدي تنها طي چند ماه آينده رونمايي شوند اما همين نسخه 11 هم مي تواند گام بلندي براي پيروزي بر IE بردارد.

قابليت هاي كليدينرم افزارMozilla Firefox:
- واسط كاربري جديد و جذاب تر نسبت به قابل
- سرعت بسيار بالا در بارگزاري صفحات وب
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- مديريت حرفه اي تر Add-on ها
- استفاده ساده تر از نرم افزار
- پشتيباني از HTML نسخه 5
- پشتيباني از نسخه 3 CSS
- امكان سازگاري با فرمت ويدئويي WebM
- كاهش بسيار محسوس Crash ها در استفاده از اين نسخه
- سازگاري مثال زدني با جاوا اسكريپت براي بارگزاري هرچه بهتر صفحات
- آنلاين بودن هميشگي و عدم قطع شدن سوكت هاي ارتباطي (اجراي بهتر بازي ها و چت كردن)
- امكان نمايش تمام صفحه ويدئوها
- امكان مشاهده آفلاين صفحات از قبل كش شده
- كش بخش هايي از سايت ها كه معمولا ثابت هستند
- انعطاف پذيري بسيار بالاي نرم افزار در مواجه با سلايق مختلف
- سازگاري با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...


انلود رايگان با لينك مستقيم - 15.27 مگابايت | لينك كمكي
دانلود فايرفاكس فارسي
دانلود فايرفاكس ساير زبان ها

 




Share





مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک هایه ویژه





    امکانات سایت

    دیکشنری آنلاین


    دیکشنری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 451
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,363
  • بازدید ماه : 5,945
  • بازدید سال : 65,715
  • بازدید کلی : 736,955
  • کدهای اختصاصی
    --

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب