loading...
زری دانلود،زری تک،سایت زری،zari.tk,www.zari.tk,zari download,zariآموزش،سایت دانلود،دانلود رایگان.نرم افزار،عکس،فیلم،اسکریپت،قالب،تم سای،موزیک
admin بازدید : 231 1394/01/05 نظرات (2)

به نام خداوند مهربان...


این ورود ها برام جالب بود ....


آمار 10 ورود آخر



یوزرآی پیتاریخ
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چهارشنبه 05 فروردین 1394 -  6:22
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چهارشنبه   13 فروردین 1393 -  7:22
؟؟؟؟؟؟؟؟؟شنبه    16   آذر   1392 -  2:33





اولین پست و شرول به کار سایت زری دانلود یا (p30file) : تاریخ : 4 / 1 / 1391 زمان : 8:33بعد از ظهر


http://www.p30file.rozblog.com/post/2



آخرین پست در تاریخ :  12 / 11 / 1391 زمان : 7:17قبل از ظهر 


http://www.p30file.rozblog.com/post/567



و به  یاری خدا دوباره می خواهم اگر زنده بودیم دوباره میخوایم آپدیت کنیم سایت رو و هر روز مطالب مفید و پر کاربرد برایتان ارسال میکنیم 


موفق و سربلند باشید:)

admin بازدید : 364 1391/01/21 نظرات (0)
هرچه شما فاکتورهای پیج رنک گوگل در طراحی سایت را بیشتر رعایت کنید، گوگل شما را در صفحات جستجو در رتبه ی بالاتری نمایش می دهد. حتی اگر افزایش رتبه برایتان مهم نیست سعی کنید نکات کلیدی و فاکتورهای بهینه سازی مد نظر گوگل را رعایت کنید زیرا که گوگل سایت هایی را که به این نکات توجه نکرده اند، از لیست جستجویش حذف می کند وحتی در هیچ یک از موتور های جستجو نام سایت شما به چشم نخواهد خورد. پیج رنک گوگل و نکات کلیدی سایت را به صورت مجموعه ای از لینک های واضح طراحی کنید، به صورتی که هر صفحه از طریق یک لینک متنی ساده قابل دسترس باشد.

admin بازدید : 311 1391/01/21 نظرات (0)

یکی از بزرگترین چالش هایی که کسب و کار آنلاین امروز با آن مواجه است حفظ ارتباط خود با مشتریان از طریق قرار گیری مناسب در ویترین موتورهای جستجو به ویژه گوگل می باشد. با درنظر گرفتن این نکته که جستجوی گوگلی به تنهایی بیش از ۹۰ درصد از جستجوی کاربران ایالات متحده را به خود اختصاص داده، تعجب آور نیست اگر مهمترین هدف هر استراتژی بازاریابی مبتنی بر وب قرار داشتن در اولین نتیجه صفحه نتایج جستجوی گوگل در زمینه کاری آن تجارت باشد.

این اصل به خوبی ثابت شده که بهینه سازی درون سایتی برای موتورهای جستجو یکی پایه ای ترین ارکان طراحی وب سایت است که هر کسب و کار الکترونیکی نیازمند توجه به آن در مسیر دستیابی به سلطه بر نتایج موتورهای جستجو است. پس به عنوان طراح وب کاملا بامعنی است که حلقه دیگری دیگری به زنجیره مسائلی که در طراحی سایت باید درنظر داشت اضافه کنید و آن در نظر گرفتن برخی از استراتژی ساده برای نمایش بهینه سایت مورد طراحی در نتایج موتور های جستجو (اصطلاحا SEO) در پروژه های طراحی های شماست.

در نوشته حاضر به ارائه نه روش برای بهبود ویژگی SEO در هر وب سایتی که طراحی می کنید پرداخته شده است.

admin بازدید : 353 1391/01/20 نظرات (0)
معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ضمن اشاره به خبر قتل عمويي به دست بردازاده‌اش از شهروندان خواست تا هرگونه اطلاعات خود را در ارتباط با اين قاتل فراري از طريق شماره تماس 51055510 و 51055428 در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.

به گزارش جام‌جم، در ساعت 24:00 23 اسفند ماه سال 90 مأموران کلانتري 176 حسن آباد از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 از کشف يک جسد متعلق به مردي ميانسال در اتوبان تهران – قم ، در بيابان هاي اطراف فرودگاه حضرت امام خميني (ره) اطلاع پيدا کردند.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسي هاي مقدماتي مشخص شد که جسد متعلق به فردي حدودا 45 ساله است که بر اثر ضربات متعدد چاقو به گردن ، سينه و پشت به قتل رسيده است ؛ بلافاصله موضوع به پليس آگاهي و مقام قضايي اعلام و به دستور آقاي حبيبي، رييس دادگاه شعبه 101 جزايي بخش فشافويه ، پرونده جهت انجام تحقيقات تخصصي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

شناسايي هويت مقتول

با حضور تيم بررسي صحنه جرم اداره دهم و شروع تحقيقات ، کارآگاهان در فاصله چند ده متري از محل کشف جسد متوجه يک دستگاه خودرو  پرادو نقره‌اي رنگ شدند که با بررسي هاي انجام شده آثار مربوط به اصابت چندين گلوله به قسمت عقب و همچنين لاستيک هاي عقب خودرو مورد شناسايي قرار گرفت .

با توجه احتمال وجود ارتباط ميان خودرو و جسد کشف شده در محل ، کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي با بررسي ارکان هويتي خودرو موفق به شناسايي هويت مالک خودرو در شمال تهران شده و زماني که براي انجام تحقيقات به محل سکونت اين شخص در منطقه تجريش تهران مراجعه کردند اطلاع پيدا کردند که اين شخص خودرو را به صورت قولنامه اي به يکي از دوستان نزديک خود به هويت ياور . ن ( 47 ساله ) فروخته است .

با شناسايي هويت مالک خودرو ( ياور . ن) ، کارآگاهان اداره دهم به محل سکونت اين شخص در شهرک قدس ( غرب ) رفته و اطلاع پيدا کردند که دختر وي براي اعلام ناپديد شدن پدرش به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه کرده است .

کارآگاهان اداره دهم با حضور در پايگاه پليس آگاهي و با رويت تصاوير بدست آمده از ياور . ن و همچين شناسايي وي از سوي دخترش موفق به شناسايي هويت جسد مکشوفه شدند.

 شناسايي قاتل

در ادامه رسيدگي به اين پرونده و با شناسايي هويت مقتول ، کارآگاهان در تحقيقات خود اطلاع پيدا کردند که پس از مرگ برادر مقتول به هويت حبيب در سال گذشته ، اختلافات شديدي ميان مقتول و يکي از برادرزاده هايش به هويت عليرضا . ن ايجاد شده و در 22 بهمن ماه سال گذشته قرار ملاقاتي با وي داشته است .

با توجه به اطلاعات بدست آمده ، کارآگاهان اداره دهم به محل سکونت عليرضا در اسلامشهر رفته و در تحقيقات خود اطلاع پيدا کردند که عليرضا از همان تاريخ کشف جسد ، به صورت ناگهاني ناپديد شده است. برادر کوچکتر عليرضا در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : "حدود ساعت 18:00 روز مذكور عليرضا به خانه آمد و خودرو پژو 405 متعلق به مرا با خود برد و در ساعت 23:00 نيز ماشين را بازپس آورد اما از آنروز به بعد ، هيچ خبر و يا اطلاعي از او نداريم ".

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ، در ادامه اعلام اين خبر گفت : " با توجه به اطلاعات بدست آمده از مسير تحقيقات و احتمال نقش و مشارکت "عليرضا . ن" در ارتکاب جنايت و با توجه به متواري بودن اين شخص ، دستور انتشار بدون پوشش چهره وي از سوي مقام محترم قضايي صادر شده است .

اين مقام مسوول در خاتمه از کليه شهرونداني که موفق به شناسايي تصوير متعلق به عليرضا . ن ( متولد 1356 ) شده اند خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 51055510 و 51055428 در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.


تاریخ ارسال خبر:۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۷


admin بازدید : 295 1391/01/18 نظرات (0)

قدم اول شما یک وب سرور شخصی

  • اگر شما می خواهید دیگران صفحات شما را ببینند باید آنها را publish کنید
  • برای publish کردن کارتان شما باید فایل هایتان را در یک وب سرور کپی کنید
  • رایانه خودتان اگر به یک شبکه متصل است می تواند بعنوان یک وب سرور عمل کند
  • اگر شما win98 را اجرا می کنید می توانید از PWS استفاده کنید
  • PWS در پوشه PWS در CD ویندوز است

وب سرور شخصی PWS

PWS هر کامپیوتر ویندوز را به یک سرور تبدیل می کند. PWS نصب آسانی دارد و برای اجرا برنامه های کاربردی وب ایده آل است. PWS برای ایستگاه های کاری بهینه می باشد اما نیازمند یک وب سرور کامل است .آن همچنین ASP را مانند برادر بزرگتر خود IIS اجرا می کند.

چگونه یک وب سرور pws نصب کنیم

  • نصب ویندوز را مرور کنید تا ببینید pws را نصب کرده اید یا نه
  • اگر نصب نکرده اید آن را از پوشه pws ویندوز نصب کنید
  • با توجه به دستورالعمل رفتار کنید و آن را نصب کنید
نکته: نسخه های win xp home edition گزینه pws برای نصب ندارند.

Internet Information Services(IIS)

وب سرور IIS در win2000 ساخته شد که ساختن برنامه های کاربردی بزرگ برای وب را آسان ساخت. IIS و PWS هردو شامل ASP هستند. یک اسکریپت نویسی استاندارد سمت سرور که می تواند برای ساخت صفحات پویا و برنامه های فعل و انفعالی استفاده شود. IIS اکنون برای WIN NT آماده است.

قدم بعدی یک وب سرور حرفه ای

  • اگر شما نمی خواهید از PWS یا IIS استفاده کنید ، شما باید پروفایلتان را در یک سرور عمومی آپلود کنید.بیشتر ISP ها پیشنهاد میزبانی صفحات وب را به شما خواهند داد
  • اگر کارمند شما یک سرور اینترنت دارد می توانید از او بخواهید تا میزبان وب سایت شما شود.
  • اگر شما واقعا در این مورد جدی هستید باید سرور اینترنت خودتان را نصب کنید.

admin بازدید : 282 1391/01/18 نظرات (0)
برچسب های HTML می توانند موجودیت داشته باشند.موجودیت های خاص هر برچسب در زیر لیست شده . موجودیت های فوق هسته هستند و موجودیت زبان برای همه برچسب ها استاندارد است.


موجودیت های هسته

موجودیت مقدار توضیحات
class class_rule or style_rule کلاس یا عنصر
id id_name یک id یکتا برای عنصر
style style_definition تعریف یک style درون خطی
title tooltip_text  یک متن برای نمایش در یک tool tip


موجودیت های زبان

موجودیت مقدار توضیحات
dir ltr | rtl چیدمان متن را مشخص می کند
lang language_code کد زبان را مشخص می کند


موجودیت های کلمات کلیدی

موجودیت مقدار توضیحات
accesskey character یک میانبر صفحه کلید برای عناصر معرفی می کند.
tabindex number درخواست tab برای یک عنصر را تعریف می کند.

admin بازدید : 281 1391/01/18 نظرات (0)

وارد کردن یک اسکریپت در یک صفحه HTML

یک اسکریپت در HTML با برچسب SCRIPT معرفی می شود. توجه کنید که برای تعیین زبان اسکریپت نویسی از TYPE استفاده خواهید کرد.

<html>

admin بازدید : 306 1391/01/18 نظرات (0)

برچسب font در HTML دیگر توصیه نمی شود و گمان می شود که از نسخه های بعدی HTML حذف شود. هرچند تعداد زیادی از مردم از آن استفاده کنند ، شما باید سعی کنید که از آن اجتناب کنید وبجای آن از style استفاده کنید.

admin بازدید : 270 1391/01/18 نظرات (0)
در این صفحه شما یک جدول از اسامی رنگ هایی پیدا خواهید کردکه با بیشتر مرورگرها پشتیبانی می شوند.
توجه: فقط 16 نام رنگ با استاندارد W3C HTML 4.0 پشتیبانی می شوند. برای بقیه رنگ ها باید از مقادیر مبنای 16 آنها استفاده کرد.

admin بازدید : 259 1391/01/18 نظرات (0)
رنگ های HTML با استفاده از نوشتن یک عدد مبنای 16 از ترکیب مقدار رنگ های قرمز و سبز وآبی معرفی می شود. کمترین مقداری که می توان به یکی از منابع نوری داد صفر است (hex#00)بیشترین مقدار هم 255 است (hex#ff)

قرمز را خاموش کنید

اگر شما رنگ قرمز را بطور کامل خاموش کنید، 65536 رنگ متفاوت از ترکیب آبی و سبز وجود خواهد داشت



با تنظیم کردن پارامتر قرمز به بیشترین مقدارش ، 65536 رنگ متفاوت از آبی و سبز وجود خواهد داشت.

admin بازدید : 307 1391/01/18 نظرات (0)

محتوای رنگ ها

رنگ ها با استفاده از نشان گذاری مبنای 16 برای ترکیب مقدار رنگ قرمز و سبز آبی معرفی می شوند. پایین ترین مقدار رنگی که می توان به یک منبع رنگی داد صفر است (hex #00) و بالاترین مقدار 255 است(hex #ff).

این جدول حاصل ترکیب منابع نوری قرمز و سبز و آبی را نشان می دهد:

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک هایه ویژه





    امکانات سایت

    دیکشنری آنلاین


    دیکشنری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 451
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,471
  • بازدید ماه : 6,053
  • بازدید سال : 65,823
  • بازدید کلی : 737,063
  • کدهای اختصاصی
    --

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب