loading...
زری دانلود،زری تک،سایت زری،zari.tk,www.zari.tk,zari download,zariآموزش،سایت دانلود،دانلود رایگان.نرم افزار،عکس،فیلم،اسکریپت،قالب،تم سای،موزیک
admin بازدید : 231 1394/01/05 نظرات (2)

به نام خداوند مهربان...


این ورود ها برام جالب بود ....


آمار 10 ورود آخر



یوزرآی پیتاریخ
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چهارشنبه 05 فروردین 1394 -  6:22
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چهارشنبه   13 فروردین 1393 -  7:22
؟؟؟؟؟؟؟؟؟شنبه    16   آذر   1392 -  2:33





اولین پست و شرول به کار سایت زری دانلود یا (p30file) : تاریخ : 4 / 1 / 1391 زمان : 8:33بعد از ظهر


http://www.p30file.rozblog.com/post/2



آخرین پست در تاریخ :  12 / 11 / 1391 زمان : 7:17قبل از ظهر 


http://www.p30file.rozblog.com/post/567



و به  یاری خدا دوباره می خواهم اگر زنده بودیم دوباره میخوایم آپدیت کنیم سایت رو و هر روز مطالب مفید و پر کاربرد برایتان ارسال میکنیم 


موفق و سربلند باشید:)

admin بازدید : 221 1391/07/29 نظرات (0)


آیا تا بحال سعی کرده اید تا با کامپیوتر خود صحبت کنید؟ طوری که با حرف زدن به او دستور دهید و او را به انجام کارهای خواسته شده وادار کنید؟ دراین ساعات از سایت دانلود رایگان نرم افزار سریع و سرگرم کننده برای برقراری ارتباط شما با کامپیوتر به وسیله صدای شما را در نظر گرفتیم. با نرم افزار دراگون صحبت با کامپیوتر بصورت صوتی به مرور در صفحات وب بپردازید و یا ایمیل ارسال کنید، متون ها را از حالت گفتاری به نوشتاری تبدیل کنید و ... بدون شک هیچ راهی ساده تر و لذت بخش تر از گفتگو با کامپیوتر نیست.


admin بازدید : 308 1391/05/26 نظرات (0)

شاید هریک از ما نام ده ها نرم افزار ویرایشگر تصاویر را بتوانیم به سادگی نام ببریم. نرم افزارهایی نظیر Adobe Photoshop ، تمامی محصولات Corel و بسیاری از نرم افزارهای کوچک و بزرگ دیگر که قادرند تا با امکاناتی که به کاربران ارائه می دهند ویرایش حرفه ای تصاویر را برای آن ها فراهم سازند. شکی نیست که شاید اکثر کاربران برای انتخاب یک گزینه مناسب ابتدا به سوی محصولات Adobe و Corel گرایش پیدا می کنند ، دلیل این امر را می توان در سابقه طولانی این شرکت ها در ارائه بهترین امکانات در قالب نرم افزارهای ویرایشی عنوان کرد ، زیرا برای مثال فتوشاپ شرکت Adobe سال های متوالی است که بهتر از قبل با امکانات جدیدتر ارائه می شود و به همین دلیل هم کاربران حاضر نیستند تا به هیچ وجه این نرم افزار را از دست دهند. شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که از همه لحاظ به قدرت و کارآیی فتوشاپ برسد اما نرم  افزاری با نام Serif PhotoPlus Digital Studio اگر در حد فتوشاپ نباشد کمتر از آن هم نیست.
این نرم افزاری فوق العاده حرفه ای که از محیط کاربری بسیار قدرتمندی بهره می برد می تواند  ویرایش حرفه ای تصاویر را برای حرفه ای های این کار فراهم کند. این ابزار فوق العاده قدرتمند که تمامی امکانات لازم برای ویرایش و تدوین تصاویر را در قالب و صورت های مختلف در خود جای داده است ، قابلیت Import کردن تصاویر را از نرم افزار فتوشاپ فراهم ساخته تا کاربران خیالشان از این نظر هم راحت باشد که به سادگی می توانند با این دو ابزار به صورت هماهنگ کار ویرایش را انجام دهند. Serif PhotoPlus از محیط layering برای ویرایش پشیبانی خواهد کرد ، یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار سرعت بسیار بالا در بارگزاری و پس از پایان کار در ذخیره سازی تصاویر حجیم است که برای بسیاری از کاربران حرفه ای اهمیت بسیار زیادی دارد. افکت ها و براش های بسیاری در این ابزار گنجانده شده است تا این که کاربر بتواند علاوه بر امکانات فوق العاده حرفه ای نرم افزار از امکانات موجود در قسمت افکت ها هم بهره مند شود ؛ کیفیت در ذخیره سازی تصاویر و انتخاب فرمت کاملا در اختیار کاربر است و با توجه به درخواست کاربر است که فایل تصاویر ذخیره می شود اما نکته ای که اهمیت دارد پشتیبانی از تقریباتمامی فرمت های رایج و استفاده از نهایت کیفیت در ذخیره سازی است. قابلیت های کوچک و بزرگ زیادی در این ابزار گنجانده شده است تا این که بهترین کارآیی را بتوان از این نرم افزار داشت، قابلیت طراحی تصاویر و نقاشی های حرفه ای ، امکان تغییر شیب رنگ ، امکان تغییر در کنتراست تصاویر ، امکان ساخت اسلایدشو های حرفه ای از تصاویر ، امکان استفاده از فرمت PSD و ... که هریک می تواند به عنوان نرم افزاری جداگانه مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار که آخرین نسخه آن به تازگی ارائه شده است را می توانید از سایت آسان دانلود دریافت کرده و به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش تصاویر از آن بهره مند شوید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Serif PhotoPlus:
- امکان ویرایش حرفه ای تصاویر با وجود امکانات فراوان
- امکان از بین بردن قرمزی چشم در تصاویر گرفته شده با دوربین های عکاسی
- امکان سیاه و سفید کردن تصاویر
- امکان رنگ کردن تصاویر سیاه و سفید
- امکان تغییر سایز تصاویر و چاپ آن ها با اندازه های دلخواه
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت ها
- امکان طراحی و نقاشی تصویر
- امکان تغییر در شیب رنگ تصاویر
- تنها یک کلیک تا حالت AutoContrast  و AutoLevels
- امکان تغییر در کنتراست تصاویر به صورت دستی
- امکان ذخیره سازی تصاویر با فرمت و تنظیمات دلخواه
- افکت ها و براش های فوق العاده زیبا نرم افزار
- امکان تغییر در عکس های GIF
- امکان طراحی تصاویر متحرک
- امکان مدیریت تصاویر با استفاده از آلبوم های دیجیتالی
- امکان تغییر اطلاعات تصاویر به صورت دلخواه
- امکان طراحی اسلایدشو های حرفه ای
- قابلیت بهره برداری از فرمت PSD که مخصوص Photoshop نیز می باشد
- سازگاری کامل با نرم افزار فتوشاپ
- سازگاری کامل با دوربین های دیجیتالی و فرمت های استفاده شده در آن ها
- محیط کاربری جذاب
- سرعت بالا در ذخیره سازی تصاویر
- حالت های مختلف در محیط کاربری نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...




برید به ادامه مطلب

admin بازدید : 287 1391/05/26 نظرات (0)

بسیاری از افرادی که با بازی های کامپیوتری سروکار دارند با بازی هایی مواجه شده که علاوه بر نصب هنگام بازی نیز نیاز به گذاشتن سی دی بازی مربوطه داخل سی دی رام جهت انجام بازی می باشند و گاهی اوقات این گونه بازی ها که دارای چنین روشی برای اجرای آنها بوده کاربران را دچار مشکل می نماید، از آن جهت که کاربر را جهت انجام بازی به سی دی بازی مربوطه وابسته می نماید و اگر به هر دلیلی در حین مراحل بازی سی دی مربوطه دچار مشکل شود ادامه بازی برای کاربر مقدور نبوده که البته این یکی از مشکلات بوده و مشکلات دیگری نیز وجود داشته که علاقه مندان بازی های کامپیوتری بیشتر به آن واقف می باشند. البته عده ای با استفاده از نرم افزارهای ایجاد درایو مجازی این مشكل را حل كرده اند ولی این نرم افزار بدون نیاز به ایجاد درایو مجازی و Image برداری از سی دی بازی این كار را انجام می دهد. نرم افزار GameJackal نرم افزاری قدرتمند جهت حل مشکل فوق می باشد که از قابلیت های شاخص این نرم افزار استفاده آسان از آن و نیاز نداشتن به سی دی بازی است. در نسخه جدید ارائه شده تمام بازی های روز که نیاز به سی دی جهت اجرا داشته اضافه شده است و این امکان فراهم شده که کاربر با استفاده از ایجاد یک پروفایل برای بازی مورد نظر و ایجاد آیکون جدید با استفاده از این نرم افزار بتواند بدون نیاز به قرار دادن سی دی در سی دی رام بازی مورد نظر خود را اجرا کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GameJackal Pro:
- ساخت سریع پروفایل جهت انجام بازی با کارایی مشابه آیکون همان بازی
- قابلیت image mode جهت انجام بازی هایی که نیاز به سی دی و یا دی وی دی در حین اجرا داشته
- پشتیبانی از سیستم های چند پردازنده ای و توانایی انتخاب پردازنده مورد نظر در حین بازی
- ابزاری جهت محافظت از پروفایل های شخصی با قابلیت گذاشتن پسورد بروی پروفایل و...
- بهینه سازی و کاهش زمان بارگذاری بازی
- پشتیبانی از جدیدترین بازی های موجود
- قابلیت بروز رسانی خودکار نرم افزار
- محیط کاربری راحت و آسان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز 7
- و ...


برید به ادامه مطلب

admin بازدید : 286 1391/05/26 نظرات (0)

یکی از قدیمی ترین نرم افزارهایی که می توان در زمینه فشرده سازی از آن یاد کرد نرم افزار Winzip است. نرم افزاری بسیار قدیمی که هرچند از زمان ارائه اولین نسخه ی آن مدت بسیار طولانی است که می گذرد اما با قابلیت های فراوانی که با ارائه هر نسخه به کاربر هدیه نموده توانسته سال های سال خود را جز بهترین ها در زمینه فشرده سازی مطرح کند. به طور کلی فرمت Zip که امروزه در اینترنت و بسیاری از موارد دیگر از آن استفاده می شود با همین ابزار شناخته می شود ؛ اما برای آن دسته از کاربرانی که آشنایی زیادی به Winzip ندارند توضیحاتی ارائه می دهیم ، نرم افزار Winzip ابزاریست که توانایی مدیریت و فشرده سازی فایل ها را دارد ، این ابزار با پشتیبانی از فرمت های مختلف در فشرده سازی فایل ها توانسته با گذشت چندین سال به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود ؛ فشرده سازی با جدیدترین متدها که باعث کاهش حجم فایل ها می شود و البته برگرداندن به حالت اول که با سرعت بسیار بالایی صورت می گیرد جز مهم ترین خصوصیاتی بوده اند که در طی این چند سال به وضوح در این ابزار مشاهده شده اند.
Winzip که مدتی پیش توسط شرکت بزرگ و قدرتمند Corel خریداری شد با ارائه نسخه ای جدید سعی دارد تا اصلی ترین رقیب خود یعنی WinRAR را کنار زده و باز هم خود را در صدر بهترین نرم افزار فشرده ساز ببیند. در نسخه ی جدید قابلیت های بسیار جالبی دیده می شود که بسیار فراتر از یک نرم افزار فشرده ساز ساده است ، امکان رایت انواع سی دی و دی وی دی ، آپلود مستقیم برروی سرورهای FTP که برای مدیران وب سایت ها می تواند بهترین خبر باشد ، تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها به صورت دستی یا خودکار ، پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج از جمله Zip و RAR که در محیط اینترنت و دانلود فایل ها بسیار کاربرد دارد ، امکان به اشتراک گذاری فایل ها به شکل های مختلف آنلاین و آفلاین ، قابلیت ایمن سازی از طریق گذاشتن پسورد برروی فایل های فشرده و امکان بسیار دیگر اشاره نمود. یکی از مهم ترین تفاوت های WinRAR و WinZip در طراحی واسط کاربری است که انصافا WinZip بسیار جذاب تر و البته کارآمدتر است همین عامل می تواند یکی از مهم ترین مواردی باشد که کاربران به استفاده از WinZip ترغیب شوند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار WinZip Pro:
- سرعت بسیار بالا در فشرده سازی
- سرعت بالا در Unzip کردن
- محیط کاربری جذاب اما ساده و کارآمد
- اضافه شدن قابلیت های جدید برای فشرده سازی تصاویر
- مدیریت آسان فایل های فشرده
- پشتیبانی از فرمت بسیار رایج RAR
- به اشتراک گذاری فایل های فشرده
- پشتیبانی از متدهای جدید فشرده سازی
- سازگاری با انواع فرمت های مختلف در زمینه فشرده سازی
- امکان رایت مستقیم برروی سی دی و دی وی دی
- تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها به صورت دستی یا اتوماتیک
- ایمن سازی از طریق پسورد گذاری برروی فایل ها
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

قابلیت هایی که در نسخه جدید و Pro وجود دارد:
- کاهش حجم تصاویر بین 20 تا 25 درصد
- ارسال فایل ها از طریق ایمیل به فایل های فشرده دیگر
-فشرده سازی تصاویر به صورت همزمان از دوربین های دیجیتالی
- پشتیبانی و Unzip کردن فرمت های 7Z, IMG, و ISO
- قابلیت پسورد گذاری بر روی فایل ها
- قابلیت ارسال به سرور های FTP از طریق فایل های فشرده به یکدیگر
- مدیریت آسان تر فایل های فشرده
- و ...



برید به ادامه مطلب

admin بازدید : 443 1391/04/30 نظرات (0)


ضبط و عكس برداری از صفحه ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش های الكترونیك مخصوصاً آموزش های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیك با محیط كار آشنا می شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش دیده می شود. حال وجود یك نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش الكترونیك كمك خواهد كرد.
SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عكس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام كارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه كه به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می كند. توانایی قدرتمند در به اشتراك گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

قابلیت های كلیدی نرم افزار SnagIt:
- امكان ذخیره ی تصاویر با فرمت های GIF JPG BMP PNG TIF
- امكان ذخیره سازی فیلم ها با فرمت های PPT AVI MPG MPEG SWF WMV
- امكان قرار دادن افكت بر روی تصاویر و فیلم ها
- امكان اضافه كردن متن به عكس یا فیلم مورد نظر
- امكان كشیدن اشكال هندسی
- امكان قرار دادن تصاویر مختلف بر روی عكس یا فیلمی كه ضبط كرده اید
- امكان استفاده از فایل های برنامه ی Camtasia Studio
- امكان استفاده از چندین افكت مختلف روی متن
- امكان ذخیره ی عكس ها با فرمت PDF
- افكت های متنی و تصویری
- امكان ذخیره كردن فیلم با فرمت SWF
- امكان ویرایش تصاویر با فرمت SGI
- امكان دانلود افكت های بسیار
- امكان ضبط فیلم به صورت مخفی
- بالا رفتن سرعت برنامه
- ساخت فیلم های آموزشی
- امكان روشن شدن خودكار دوربین برای ضبط اتفاقات دسكتاپ و محیطی كه كاربر در آن كار می كند
- كاملا سازگار با Microsoft Office ,IE7
- سازگاری كامل با ویندوز های 64 بیتی

- و ...




Snagit Screenshot 1 Snagit Screenshot 2 Snagit Screenshot 3 Snagit Screenshot 4 Snagit Screenshot 5




admin بازدید : 377 1391/03/27 نظرات (0)

نرم افزار GIMP حتما بایستی برای آن دسته از کاربرانی که با برنامه های کدباز و تحت لیسانس ” گنو” کار می کنند، آشنا باشد، نرم افزاری با قابلیت اجرا برروی چندین پلتفرم که به عنوان ابزاری برای دستکاری و ویرایش تصاویر با فرمتهای مختلف به کار می رود. نام این نرم افزار همانطور که مشاهده می شود از حروف اول عبارت لاتین GNU Image Manipulation Program به معنی ” برنامه دستکاری و ویرایش عکس گنو ” گرفته شده است. نرم افزار GIMP برای انجام وظایف مختلف ویرایش عکس مناسب و کارآمد می باشد، وظایفی مانند روتوش نمودن عکس، ترکیب و ساخت عکس های جدید، و ساختار بندی تصاویر مختلف وموارد متعدد دیگر که براحتی توسط این نرم افزار امکان پذیر می باشند. این نرم افزار ظرفیت ها و قابلیتهای متنوع و فراوانی دارد، بگونه ای که می تواند به عنوان یک برنامه نقاشی (Paint) ساده مورد استفاده قرار گیرد، به عنوان برنامه ای کاملا حرفه ای برای روتوش تصاویر استفاده شود، به عنوان سیستم پردازش آنلاین گروهی مورد استفاده قرار گرفته ، یا حتی به عنوان یک مبدل تصویر قدرتمند از آن بهره برداری شود و بسیاری موارد دیگر. این برنامه ابزاری کامل از ابزاری های نقاشی شامل  قلم موها یا همان براش ها، مداد، رنگ پاش، ابزار شبیه سازی و غیره می باشد، مدیریت حافظه بصورت کاشی وار (Tile-Based) نرم افزار این امکان را فراهم می نماید تا اندازه تصاویر تنها از لحاظ فضای دیسک مورد محدودیت قرار گیرد. نمونه سازی زیرپیکسلی برای تمامی ابزارهای نقاشی برای تکینک هموار کرن ناصافی ها یا همان Anti-Aliasing با کیفیت عالی، پشتیبانی کامل از کانال آلفا، لایه و کانال های متعدد، ظرفیتهای پیشرفته اسکریپت نویسی و موارد متعدد دیگر از قابلیتهای این نرم افزار ویرایش تصویر حرفه ای و قدرتمند می باشد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار The Gimp 2.6.8 :

  • ویرایش و روتوش حرفه ای عکس با قدرتمندترین ابزارها
  • بسته کامل ابزارهای نقاشی شامل قلم موها (براش ها)، مداد، رنگ پاش، شبیه ساز و غیره
  • مدیریت حافظه بصورت Tile-Based برای محدود نمودن اندازه تصاویر تنها از لحاظ فضای در دسترس دیسک
  • نمونه سازی  زیرپیکسلی و دقیق برای تمامی ابزارهای نقاشی برای تکنیک Anti-Aliasing با کیفیت عالی
  • پشتیبانی کامل از کانال آلفا
  • لایه بندی و کانال های مختلف
  • دیتابیس رویه ای برای فراخوانی توابع داخلی نرم افزار از برنامه های خارجی مانند Script-Fu
  • عملکردهای چندگانه undo/redo تنها با محدودیت فضای دیسک
  • ابزارهای تغییر شکل مانند چرخاندن، مدرج نمودن، برش و فلیپ کردن
  • پشتیبانی از فرمتهای تصویری مختلف مانند GIF, JPEG, PNG, XPM, TIFF, TGA, MPEG, PS, PDF, PCX, BMP و بسیاری فرمتهای دیگر
  • ابزارهای انتخاب متعدد مانند Rectangle, Ellipse, Free, Fuzzy, Bezier  و  Intelligent
  • پلاگین های مختلف که امکان افزودن آسان فرمت فایلهای جدید و فیلترهای افکت جدید را فراهم می نمایند
  • قابلیت اجرا برروی سیستم عامل های مختلف
  • کدباز بودن نرم افزار
  • واسط گرافیکی زیبا و قابل سفارشی سازی
  • ابزارهای متعدد عیب یابی تصویر دیجیتال
  • پشتیبانی سخت افزاری عالی
  • پشتیبانی از زبانهای مختلف از جمله زبان شیرین فارسی

و…


                                                                      

admin بازدید : 289 1391/02/05 نظرات (0)
                 پی سی فایل



طبق آن چيزي كه پيش بيني مي شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزارMozilla Firefox، شركت سازنده سياست هايش را تغيير داده و در طول هر چند هفته  نسخه ي جديدي از مرورگر محبوب خود را توليد مي كند. نسخه جديد به تازگي ارائه شده است و پيش بيني مي شود تنها در چند هفته آينده نسخه بعدي هم از راه برسد. بايد ببينيم سياست هاي جديد موزيلا آيا به موفقيت هرچه بيشتر اين شركت خواهد انجاميد يا خير.

از مدت ها قبل طي پيش بيني هايي كه ميشد موزيلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و كارآيي اين مرورگر تغييرات زيادي را هم در واسط كاربري دهد تا علاوه بر قدرت و كيفيت كاربران بتوانند با يك واسط كاربري جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اينترنت بپردازند و مطابق همين پيش بيني ها اين نسخه مانند همان چيزي كه از قبل به واسطه عكس هاي متعدد به نمايش در آمده بود اين نسخه ارائه گرديد. نسخه ي جديد به دليل سازگاري بسيار ويژه اي كه با موتورهاي پردازشي در كدها به زبان هاي مختلف دارد با سرعتي بسيار بالاتر صفحات را بارگزاري خواهد كرد و اين مورد براي كاربران كه به مراتب از سرعت هاي نسبتا پائين بهره مي برند بهترين خبر و هديه خواهد بود. اما مهم ترين تغيير كه همان اعمال تغييرات در واسط كاربري است در بهينه سازي عملكرد ها و همچنين بهبود آن ها نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند. سازگاري هرچه بهتر با جاوا و كدهاي آن و نسخه 5 از HTML هم از نكات بسيار قابل توجهي است كه در نسخه جديد فايرفاكس به چشم مي خورد. كش نمودن بخش هايي از سايت ها كه اكثر مواقع ثابت هستند براي بارگزاري هرچه سريعتر در دفعات بعدي بازگشايي يكي از جالب ترين نكاتي است كه شايد نكته پيچيده اي در آن وجود نداشته باشد اما با همين عمل ساده هم سرعت بسيار بهبود خواهد يافت.
Mozilla Firefox در اين نسخه طرح نويني از Add-on ها و مديريت و تنظيمات آن ها را به نمايش گذاشته و طوري عمل نموده كه كاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگين هاي دلخواه خود را كه تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بيشتري به مرور وب بپردازند. Index كردن DB ها براي كانكت شدن سريعتر به اطلاعات موجود برروي سرورها هم از جالب ترين تكنولوژي هايي است كه در اين نسخه ديده مي شود. عدم Crash شدن هاي متعدد كه به دلايل مختلف در نسخه هاي قبلي به وجود مي آمد در اين نسخه ديده مي شود به طوري كه شايد نسبت به قبل به هيچ وجه موزيلا فايرفاكس Crash نشود يا حداقل تعداد آن ها بسيار پائين باشد. نسخه جديد نسبت به قبل سه قابليت اصلي را تقويت كرده است ؛ سريعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سريعتر عمل مي كند ؛ اين كه سريعتر عمل مي كند به اين خاطر است كه با جاوا و كدهاي مربوط به آن بسيار سازگارتر شده است. سازگاري كامل با نسخه 3 از CSS كه پايه اصلي طراحي ها در وب است از نكات بسيار مهم و قابل توجه براي كاربران علل الخصوص برنامه نويسان و طراحان وب است. امنيت اطلاعات و مديريت آن ها نسبت به قابل با كيفيت بيشتري ارائه شده و با توجه به كنترل هايي كه كاربران به واسطه اين قابليت ها برروي اطلاعات خود دارند نسخه جديد بسيار ايمن تر از نسخه هاي قبلي عمل خواهد كرد.
اما يكي از مهم ترين و موفق ترين قابليت هايي كه در اين نسخه از مرورگر روباه بنياد موزيلا به چشم مي خورد پشتيباني از فرمتي است كه براي ويدئوهاي تحت وب كه كيفيت بسيار بالايي دارند و از فرمتي به نام WebM استفاده مي كنند ؛ اين قابليت بسيار مهم به كاربران اين اجازه را مي دهد كه اين فرمت ويدئويي آنلاين را به راحتي اجرا كرده و با كيفيت بسيار بالا به نظاره بنشينند ؛ اين فرمت كه در آينده اي نزديك بيشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر كيفيت بالا حجم مناسبي هم براي فايل ها در نظر مي گيرد كه مطمئنا براي لود صفحات بسيار مناسب تر از بقيه گزينه ها ويدئويي خواهد بود. براي نمونه فايل ويدئويي كه از سوي سايت موزيلا براي معرفي اين نسخه در نظر گرفته شده است با كيفيت بالاي تصاوير كه اندازه آن 720*1280 است كمتر از 8 مگابايت حجم دارد در صورتي كه همين كيفيت بالاي تصاوير اگر با فرمت هاي ديگر تعريف مي شد به مراتب حجم بيشتري را طلب مي كرد.
نسخه جديد از Mozilla Firefox از وب سايت قدرتمند آسان دانلود آماده دانلود شده است ؛ نسخه فارسي در ادامه براي دانلود كاربران عزيز فارسي زبان قرار گرفت. هرچند طبق زمابندي هاي جديد موزيلا ، قرار است نسخه هاي بعدي تنها طي چند ماه آينده رونمايي شوند اما همين نسخه 11 هم مي تواند گام بلندي براي پيروزي بر IE بردارد.

admin بازدید : 325 1391/01/21 نظرات (0)
آیا تاکنون تلاش کرده اید با استفاده از کامپیوتر، دوستان خود را سرگرم کرده و کمی با آنها شوخی کنید؟ در اینجا تلاش شده است با اندک دانش کامپیوتری، شوخی‌های ساده و جذاب تکنولوژیکی را برایتان گردآوری کنیم تا لحظات خود و دوستانتان را با آن پر کنید. ولی قول بدهید همه شوخی‌ها را یکجا روی کامپیوتر دوستتان اعمال نکرده و پیش از آنکه دوستتان دست به خود کشی بزند، شوخی‌ها را پایان دهید.


admin بازدید : 305 1391/01/21 نظرات (0)

امروزه تمامی دارندگان وب سایت ها و وب مسترها در تلاش هستند تا بازدید کننده بیشتری را نسبت به دیگر وب سایت ها برای بازدید از صفحات خود جذب کنند. برای جمع آوری بازدید کننده بیشتر می توان از روش های مختلفی همانند تبلیغات در وب سایت های پربازدید و یا استفاده از روش های بهینه سازی موتورها جستجو استفاده نمود. بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر اینترنتی که به SEO معروف است ( Search Engine Optimization ) به روش هایی گفته می شود که در آن ها بر روی صفحات وب بر روی بسیاری از قسمت ها تمرکز می شود و به گونه ای در صفحات تغییرات انجام می شود در تا در هنگام جستجوی یک عبارت مرتبط با وب سایت کاربر در اینترنت در نتایج جستجو لینک سایت کاربر در رده های بالاتر قرار گیرد.

Ranking Toolbox نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن دارندگان وب سایت ها می توانند رتبه سایت خود را در لیست موتورهای جستجوی مختلف بهبود ببخشند. به کمک ابزارهای موجود در این نرم افزار و بهینه سازی صفحات مختلف وب سایت کاربر و هماهنگ سازی هرچه بیشتر این صفحات با موتورهای جستجو ، می توان رتبه وب سایت را تا حد بالا و محسوسی افزایش داد. این نرم افزار محصولی ار شرکت AceBIT GmbH می باشد.

برخی از ویژگی های موجود در این نرم افزار :

- دستیابی به رتبه بالا در موتورهای جستجو

- تعیین رتبه دقیق وب سایت

- بهینه سازی کدهای HTML صفحات

- آنالیز موتورهای جستجو به منظور تعیین معیارها رتبه بندی برای وب سایت شما

- دارای ابزار تهیه گزارش و آمار به صورت دقیق

- دارای ابزار wizard برای یافتن کلمات کلیدی مناسب

و …


admin بازدید : 353 1391/01/20 نظرات (0)
معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ضمن اشاره به خبر قتل عمويي به دست بردازاده‌اش از شهروندان خواست تا هرگونه اطلاعات خود را در ارتباط با اين قاتل فراري از طريق شماره تماس 51055510 و 51055428 در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.

به گزارش جام‌جم، در ساعت 24:00 23 اسفند ماه سال 90 مأموران کلانتري 176 حسن آباد از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 از کشف يک جسد متعلق به مردي ميانسال در اتوبان تهران – قم ، در بيابان هاي اطراف فرودگاه حضرت امام خميني (ره) اطلاع پيدا کردند.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسي هاي مقدماتي مشخص شد که جسد متعلق به فردي حدودا 45 ساله است که بر اثر ضربات متعدد چاقو به گردن ، سينه و پشت به قتل رسيده است ؛ بلافاصله موضوع به پليس آگاهي و مقام قضايي اعلام و به دستور آقاي حبيبي، رييس دادگاه شعبه 101 جزايي بخش فشافويه ، پرونده جهت انجام تحقيقات تخصصي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

شناسايي هويت مقتول

با حضور تيم بررسي صحنه جرم اداره دهم و شروع تحقيقات ، کارآگاهان در فاصله چند ده متري از محل کشف جسد متوجه يک دستگاه خودرو  پرادو نقره‌اي رنگ شدند که با بررسي هاي انجام شده آثار مربوط به اصابت چندين گلوله به قسمت عقب و همچنين لاستيک هاي عقب خودرو مورد شناسايي قرار گرفت .

با توجه احتمال وجود ارتباط ميان خودرو و جسد کشف شده در محل ، کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي با بررسي ارکان هويتي خودرو موفق به شناسايي هويت مالک خودرو در شمال تهران شده و زماني که براي انجام تحقيقات به محل سکونت اين شخص در منطقه تجريش تهران مراجعه کردند اطلاع پيدا کردند که اين شخص خودرو را به صورت قولنامه اي به يکي از دوستان نزديک خود به هويت ياور . ن ( 47 ساله ) فروخته است .

با شناسايي هويت مالک خودرو ( ياور . ن) ، کارآگاهان اداره دهم به محل سکونت اين شخص در شهرک قدس ( غرب ) رفته و اطلاع پيدا کردند که دختر وي براي اعلام ناپديد شدن پدرش به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه کرده است .

کارآگاهان اداره دهم با حضور در پايگاه پليس آگاهي و با رويت تصاوير بدست آمده از ياور . ن و همچين شناسايي وي از سوي دخترش موفق به شناسايي هويت جسد مکشوفه شدند.

 شناسايي قاتل

در ادامه رسيدگي به اين پرونده و با شناسايي هويت مقتول ، کارآگاهان در تحقيقات خود اطلاع پيدا کردند که پس از مرگ برادر مقتول به هويت حبيب در سال گذشته ، اختلافات شديدي ميان مقتول و يکي از برادرزاده هايش به هويت عليرضا . ن ايجاد شده و در 22 بهمن ماه سال گذشته قرار ملاقاتي با وي داشته است .

با توجه به اطلاعات بدست آمده ، کارآگاهان اداره دهم به محل سکونت عليرضا در اسلامشهر رفته و در تحقيقات خود اطلاع پيدا کردند که عليرضا از همان تاريخ کشف جسد ، به صورت ناگهاني ناپديد شده است. برادر کوچکتر عليرضا در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : "حدود ساعت 18:00 روز مذكور عليرضا به خانه آمد و خودرو پژو 405 متعلق به مرا با خود برد و در ساعت 23:00 نيز ماشين را بازپس آورد اما از آنروز به بعد ، هيچ خبر و يا اطلاعي از او نداريم ".

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ، در ادامه اعلام اين خبر گفت : " با توجه به اطلاعات بدست آمده از مسير تحقيقات و احتمال نقش و مشارکت "عليرضا . ن" در ارتکاب جنايت و با توجه به متواري بودن اين شخص ، دستور انتشار بدون پوشش چهره وي از سوي مقام محترم قضايي صادر شده است .

اين مقام مسوول در خاتمه از کليه شهرونداني که موفق به شناسايي تصوير متعلق به عليرضا . ن ( متولد 1356 ) شده اند خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 51055510 و 51055428 در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.


تاریخ ارسال خبر:۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۷


admin بازدید : 292 1391/01/18 نظرات (0)

عنصر head

عنصر head حاوی اطلاعات اصلی که همچنین meta-information نیز نامیده می شود در یک پرونده است.

اطلاعات داخل عنصر head

عناصر داخل عنصر head نباید توسط مرورگر نشان داده شوند. مطابق HTML استاندارد فقط برچسب های کمی بطور قانونی داخل بخش head هستند که عبارتند از , <script> <style> , <title> , <meta> , <link> , <base>
به ساختار ناصحیح زیر دقت کنید

<head>
<p>This is some text</p>
</head>

در این حالت مرورگر دو گزینه دارد:
  • نمایش متن ، چون داخل عنصر پاراگراف قرار دارد
  • مخفی کردن متن ، چون داخل برچسب head قرار دارد
اگر شما یک عنصر HTML مثل <h1> و <p> را داخل عنصر head قرار دهید مرورگر باید آن را نمایش دهد هرچند غیر متعارف باشد.

برچسب های head

Tag توضیحات
<head> اطلاعاتی را در مورد پرونده معرفی می کند
<title> تیتر پرونده را معرفی می کند
<base> یک URL پایه برای تمام پیوندها در صفحه معرفی می کند
<link> منبع یک مرجع را معرفی می کند
<meta> اطلاعات meta را معرفی می کند.

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک هایه ویژه





    امکانات سایت

    دیکشنری آنلاین


    دیکشنری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 451
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,481
  • بازدید ماه : 6,063
  • بازدید سال : 65,833
  • بازدید کلی : 737,073
  • کدهای اختصاصی
    --

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب