loading...
زری دانلود،زری تک،سایت زری،zari.tk,www.zari.tk,zari download,zariآموزش،سایت دانلود،دانلود رایگان.نرم افزار،عکس،فیلم،اسکریپت،قالب،تم سای،موزیک
admin بازدید : 238 1391/07/14 نظرات (0)
دانلود Java Essential Training - آموزش جاوا
جاوا (Java) یک زبان برنامه‌نویسی شئ‌گراست که برای اولین بار توسط جیمز گوسلینگ در شرکت سان مایکروسیستمز ایجاد شد و در سال ۱۹۹۵ به عنوان بخشی از سکوی جاوا منتشر شد. زبان جاوا شبیه به ++C است اما مدل شیءگرایی آسان‌تری دارد و از قابلیت‌ های سطح پایین کمتری پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌ های اصلی جاوا این است که مدیریت حافظه را بطور خودکار انجام می‌ دهد. ضریب اطمینان عملکرد برنامه‌ های نوشته‌ شده به این زبان بالا است و وابسته به سیستم‌ عامل خاصی نیست، به عبارت دیگر می‌ توان آن را روی هر رایانه با هر نوع سیستم‌ عاملی اجرا کرد. برنامه‌ های جاوا به صورت کدهای بیتی همگردانی (کامپایل) می‌شوند. که مانند کد ماشین هستند و وابسته به سیستم‌عامل خاصی نیستند.

در دوره آموزشی Java شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان برنامه نویسی کاربردی و قدرتمند آشنا می شوید.
admin بازدید : 267 1391/06/30 نظرات (0)



زبان های اسکریپت نویسی متعددی وجود دارند که کاربران و برنامه نویسان در سراسر دنیا بسته به نیاز و البته دانشی که دارند اقدام به انتخاب یک زبان می کنند تا به واسطه آن ها خروجی مورد نظر را بدست آورند. برای برنامه نویسی حتی می تواند از Notepad ویندوز هم بهره گرفت اما خوب این ابزار ساده ویندوز در مقابل نرم افزارهای مختلفی که برای اسکریپت نویسی به زبان های مختلف وجود دارند اصلا قابل مقایسه نیست. اولین مشخصه این نرم افزارها امکان پردازش و غلط گیری دستورات است که کار را بسیار ساده خواهد کرد اما مشکل اینجاست که برای زبان های مختلف باید نرم افزارهای مختلفی در سیستم وجود داشته باشد.
البته ابزارهایی هم هستند که قادرند تا با پشتیبانی از زبان های مختلف کار را بسیار ساده کنند. PrimalScript یکی از همین ابزارهاست که قادر است تا از زبان های مختلف در زمینه اسکریپت نویسی پشتیبانی کند. این ابزار کارآمد به واسطه همین پشتیبانی کار را برای برنامه نویسان حرفه ای فوق العاده آسان خواهد کرد.
ادیتور بسیار حرفه ای با امکان غلط یابی ، پشتیبانی همزمان از چند پلتفرم ، هماهنگی و سازگاری کامل با استانداردها ، امکان پکیج کردن اسکریپت ها برای جلوگیری از کپی رایت های غیرقانونی ، سیستم راهنمای نرم افزار برای تمامی زبان ها و پردازشگر چند پلتفرمی از جمله مهم ترین امکاناتی هستند که در PrimalScript امکان استفاده از آن ها وجود دارد. این ابزار کارآمد با توجه به حجم مناسبی که نسبت به قابلیت هایش دارد می تواند جز بهترین گزینه ها برای اسکریپت نویسی چند زبانه باشد.

admin بازدید : 272 1391/06/13 نظرات (0)


Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلودها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.




برایه دانلود برید به ادامه مطلب

admin بازدید : 361 1391/03/16 نظرات (0)

دوست دارید با استفاده از ساده ترین و سریعترین راه ممکن پست الکترونیکی خود را چک کنید و در عین حال کمترین حجم را صرف این کار نمایید ؟ نرم افزار فوق العاده فارسی به نام Mail Manager Farsi v2.2  توسط یک ایرانی نوشته شده است و شما با نصب این نرم افزار کامل فارسی و قدرتمند پی به قدرت این نرم افزار فارسی خواهید برد و پیشنهاد می کنم این نرم افزار فارسی را روی سیستم خود نصب نمایید.



admin بازدید : 289 1391/02/05 نظرات (0)
                 پی سی فایل



طبق آن چيزي كه پيش بيني مي شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزارMozilla Firefox، شركت سازنده سياست هايش را تغيير داده و در طول هر چند هفته  نسخه ي جديدي از مرورگر محبوب خود را توليد مي كند. نسخه جديد به تازگي ارائه شده است و پيش بيني مي شود تنها در چند هفته آينده نسخه بعدي هم از راه برسد. بايد ببينيم سياست هاي جديد موزيلا آيا به موفقيت هرچه بيشتر اين شركت خواهد انجاميد يا خير.

از مدت ها قبل طي پيش بيني هايي كه ميشد موزيلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و كارآيي اين مرورگر تغييرات زيادي را هم در واسط كاربري دهد تا علاوه بر قدرت و كيفيت كاربران بتوانند با يك واسط كاربري جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اينترنت بپردازند و مطابق همين پيش بيني ها اين نسخه مانند همان چيزي كه از قبل به واسطه عكس هاي متعدد به نمايش در آمده بود اين نسخه ارائه گرديد. نسخه ي جديد به دليل سازگاري بسيار ويژه اي كه با موتورهاي پردازشي در كدها به زبان هاي مختلف دارد با سرعتي بسيار بالاتر صفحات را بارگزاري خواهد كرد و اين مورد براي كاربران كه به مراتب از سرعت هاي نسبتا پائين بهره مي برند بهترين خبر و هديه خواهد بود. اما مهم ترين تغيير كه همان اعمال تغييرات در واسط كاربري است در بهينه سازي عملكرد ها و همچنين بهبود آن ها نقش بسيار مهمي را ايفا مي كند. سازگاري هرچه بهتر با جاوا و كدهاي آن و نسخه 5 از HTML هم از نكات بسيار قابل توجهي است كه در نسخه جديد فايرفاكس به چشم مي خورد. كش نمودن بخش هايي از سايت ها كه اكثر مواقع ثابت هستند براي بارگزاري هرچه سريعتر در دفعات بعدي بازگشايي يكي از جالب ترين نكاتي است كه شايد نكته پيچيده اي در آن وجود نداشته باشد اما با همين عمل ساده هم سرعت بسيار بهبود خواهد يافت.
Mozilla Firefox در اين نسخه طرح نويني از Add-on ها و مديريت و تنظيمات آن ها را به نمايش گذاشته و طوري عمل نموده كه كاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگين هاي دلخواه خود را كه تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بيشتري به مرور وب بپردازند. Index كردن DB ها براي كانكت شدن سريعتر به اطلاعات موجود برروي سرورها هم از جالب ترين تكنولوژي هايي است كه در اين نسخه ديده مي شود. عدم Crash شدن هاي متعدد كه به دلايل مختلف در نسخه هاي قبلي به وجود مي آمد در اين نسخه ديده مي شود به طوري كه شايد نسبت به قبل به هيچ وجه موزيلا فايرفاكس Crash نشود يا حداقل تعداد آن ها بسيار پائين باشد. نسخه جديد نسبت به قبل سه قابليت اصلي را تقويت كرده است ؛ سريعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سريعتر عمل مي كند ؛ اين كه سريعتر عمل مي كند به اين خاطر است كه با جاوا و كدهاي مربوط به آن بسيار سازگارتر شده است. سازگاري كامل با نسخه 3 از CSS كه پايه اصلي طراحي ها در وب است از نكات بسيار مهم و قابل توجه براي كاربران علل الخصوص برنامه نويسان و طراحان وب است. امنيت اطلاعات و مديريت آن ها نسبت به قابل با كيفيت بيشتري ارائه شده و با توجه به كنترل هايي كه كاربران به واسطه اين قابليت ها برروي اطلاعات خود دارند نسخه جديد بسيار ايمن تر از نسخه هاي قبلي عمل خواهد كرد.
اما يكي از مهم ترين و موفق ترين قابليت هايي كه در اين نسخه از مرورگر روباه بنياد موزيلا به چشم مي خورد پشتيباني از فرمتي است كه براي ويدئوهاي تحت وب كه كيفيت بسيار بالايي دارند و از فرمتي به نام WebM استفاده مي كنند ؛ اين قابليت بسيار مهم به كاربران اين اجازه را مي دهد كه اين فرمت ويدئويي آنلاين را به راحتي اجرا كرده و با كيفيت بسيار بالا به نظاره بنشينند ؛ اين فرمت كه در آينده اي نزديك بيشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر كيفيت بالا حجم مناسبي هم براي فايل ها در نظر مي گيرد كه مطمئنا براي لود صفحات بسيار مناسب تر از بقيه گزينه ها ويدئويي خواهد بود. براي نمونه فايل ويدئويي كه از سوي سايت موزيلا براي معرفي اين نسخه در نظر گرفته شده است با كيفيت بالاي تصاوير كه اندازه آن 720*1280 است كمتر از 8 مگابايت حجم دارد در صورتي كه همين كيفيت بالاي تصاوير اگر با فرمت هاي ديگر تعريف مي شد به مراتب حجم بيشتري را طلب مي كرد.
نسخه جديد از Mozilla Firefox از وب سايت قدرتمند آسان دانلود آماده دانلود شده است ؛ نسخه فارسي در ادامه براي دانلود كاربران عزيز فارسي زبان قرار گرفت. هرچند طبق زمابندي هاي جديد موزيلا ، قرار است نسخه هاي بعدي تنها طي چند ماه آينده رونمايي شوند اما همين نسخه 11 هم مي تواند گام بلندي براي پيروزي بر IE بردارد.

admin بازدید : 284 1391/01/25 نظرات (0)

firefox12.jpgFirefox 12.0 Beta 5دانلود جدیدترین نسخه از مرورگر قدرتمند موزیلا،فایرفاکس.

Firefox 12 دارای امکانات بسیار بیشتری نسبت به نسخه های قبلی این مرورگر می باشد. در این نسخه آپدیت های جدیدی به نرم افزار اضافه شده است. هر 6 هفته یک نسخه جدید از نرم افزار ساخته می شود که یک سری از مشکلات نرم افزار در آنها از بین می رود.
کنترل های رسانه ای جدید برای فایل های ویدئو و صوتی HTML5 : در این نسخه از نرم افزار ، کنترل های رسانه ای جدیدی برای پلیر داخلی فایل های صوتی و تصویری در این مرورگر وجود دارد. این دکمه ها نه تنها دارای ظاهری بهتر هستند بلکه دکمه های جدید و امکانات بهتری مانند قابلیت نمایش تمام صفحه به آن اضافه شده است.
ابزار بهینه شده برای برنامه نویس ها : در نهایت Mozilla ابزار کدنویسی را در نسخه جدید فایرفاکس 12 توسعه داد. 85 بهینه سازی در این زمینه انجام شده است. البته تغییرات خیلی بزرگی به چشم نمی خورد اما مجموعه ابزاری مانند Page Inspector، Scratchpad و Style Editor در این نسخه کاملا بهینه سازی شده اند.
همانطور که گفته شده، بیشتری تغییرات قابل اشاه در مورد کنترل اجرای فایل های ویدئویی HTML5 می باشد. همچنین کاربران ویندوز دیگر پنجره Account Control security را در حین آپدیت مرورگر مشاهده نخواهند کرد. وقتی کاربران در حین اولین نصب، اجازه آپدیت را به نرم افزار می دهند، دیگر آپدیت های بعدی اعلام نمی شوند. این روند بهینه شده آپدیت در Firefox 12 ، کار کاربران را ساده تر کرده است.

admin بازدید : 305 1391/01/25 نظرات (0)
دانلود MaxBulk Mailer Pro v8.3.7 - نرم افزار ارسال ایمیل های گروهی
اگر شما از آن دسته از كاربراني هستيد كه با افراد زيادي در تماسيد و يا مشتريان زيادي داريد كه با آنها در تماس هستيد برنامه MaxBulk Mailer به شما كمك مي كند تا به اندازه بسيار زيادي در وقت خود صرفه جوئي كنيد. براي جذب مشتريان و فروش محصولات و يا برقراري ارتباط با ديگران خدمات پست الكترونيك امروزه بالاترين كاربرد و اثر بخشي را دارد ضمن اينكه شما را در صرف هزينه و زمان كمك مي كند و شما با صرف كمترين هزينه و زمان به بهترين نتيجه و كيفيت در جذب مشتريان و فروش محصولات خود خواهيد رسيد. استفاده از پست الكترونيك بهترين راه براي رسيدن شما به هدفتان است زيرا هم كم هزينه است و هم سرعت بالائي دارد. شما از طريق پست الكترونيك مي توانيد محصول يا خدمات خودتان را به طور مستقيم به مشترياني كه علاقه مند به آنها هستند معرفي كنيد و اين در واقع براي كسب و كار شما شانس موفقيت را به ارمغان مي آورد. شركت Maxprog ابزار نهائي خود را با نام MaxBulk Mailer براي همه نيازهاي بازاريابي شما از طريق ايميل ارائه كرده است كه ما آن را به شما هديه مي كنيم. MaxBulk Mailer يك طراح حرفه اي ايميل است كه شما مي توانيد بدون حتي كسر يك پني هزينه و بصورت مستقيم از كامپوتر اطلاعات محصول يا خدمات خودتان را براي مشتريانتان ارسال كنيد و هر گاه نياز به تغيير بود آن را تغيير دهيد و مجددا براي مشتريانتان ارسال كنيد. اين در واقع يك ابزار موفقيت از سوي شركت Maxprog كه به شما اجازه مي دهد براي افزايش سود خود ، تقويت خدمات به مشتريان و ارسال پيامها به بازارهاي جديد دست پيدا كنيد و موفقيت روزافزون خودتان را شاهد باشيد. MaxBulk Mailer يك نرم افزار ايميلر است كه به شما اجازه مي دهد تا اطلاعات سفارشي منتشر شده در مطبوعات ،ليست قيمت و يا هر متن و يا اسناد متني خودتان را براي مشتريانتان ارسال كنيد.MaxBulk Mailer بسيار ساده و راحت و كار كردن با آن بسيار آسان است.MaxBulk Mailer به شما اجازه مي دهد تا ايجاد،مديريت و ارسال پيام ها بازاريابي خودتان را براي مشتريانتان كنترل كنيد. در حال حاضر پيام هاي تبليغاتي شما بصورت متن براي مشتريان پست الكترونيك مي شود. شما با اين برنامه مي توانيد متن،تصاوير گرافيكي،فونت و رنگهاي روشن را براي پيامهايتان استفاده كنيد و بروشورهاي حرفه اي را ايجاد و براي مشتريانتان ايميل كنيد.شما مي توانيد قالب تعريف كنيد و هر بار فقط متون را تغيير دهيد و در زمان خود جهت طراحي صرفه جوئي كنيد. همچنين اين برنامه از قابليت كشيدن و رها كردن نيز پشتيباني مي كند كه شما مي توانيد متون و ليست آدرسها را تنها با دراگ كردن به آن اضافه كنيد. قابليت پيش نمايش براي بررسي ظاهر سند قبل از ارسال نيز وجود دارد.پشتيباني از 36 نوع رمزنگاري بين المللي و ليست مديريت از راه دور در حمايت از ليست سياه نيز از ديگر قابليتهاي اين نرم افزار است.همچنين شما مي توانيد متون خود را شكل بندي كنيد. اگر به دنبال يك بازاريابي موفق و جديد مي باشيد بازاريابي از طريق ايميل بهترين راه است و برنامه MaxBulk Mailer بهترين بازارياب و دستيار شما در اين زمينه خواهد بود.ما به شما توصيه مي كنيم اين برنامه را حتما امتحان كنيد.

admin بازدید : 251 1391/01/25 نظرات (0)
دانلود GetGo Download Manager v4.8 - نرم افزار مدیریت قدرتمند دانلودها
همیشه گفته ایم که یکی از مهم ترین اهداف ما این بوده که بتوانیم در هر زمینه ای نرم افزارهای قدرتمند را معرفی کنیم تا دستان کاربران برای انتخاب مناسب ترین گزینه باز باشد. این امر کمک می کند تا کاربر بسته به زمان، هدف و بسیاری موارد دیگر نرم افزاری را انتخاب کند که بهترین نتیجه را دربرداشته باشد. تا به حال در زمینه مدیریت دانلود و نرم افزارهای Download Manager چندین و چند نرم افزار در آسان دانلود معرفی شده و به طبع در مورد هریک توضیحاتی داده شده است تا هریک از کاربران بسته به نیاز و علاقه مندی خود یکی را انتخاب کنند. این بار هم قصد معرفی نرم افزار مدیریت دانلودی را داریم که در سایت های مشابه کمتر نام آن برده شده و به طور کلی زیاد شناخته شده نیست، اما این نرم افزار که  GetGo Download Manager نام دارد ابزاری فوق العاده کامل و غنی از امکاناتی است که می تواند تمامی خواسته های کاربران را جوابگو باشد. این ابزار که نسخه جدید آن چند روز قبل ارائه گردید قابلیت های بیشماری دارد. اولین و مهم ترین خصوصیت این دانلود منیجر رایگان بودن آن است که دیگر به هیچ گونه کرک یا فایل جداگانه ای نیاز نداشته و پس از نصب هم به راحتی قابل استفاده خواهد بود. قابلیت های معمول که در اکثر نرم افزارهای مشابه هم وجود دارد در GetGo Download Manager هم گنجانده شده است. سازگاری با مرورگرهای رایج از جمله نسخه های مختلف IE و Mozilla Firefox ، سرعت بالا در دریافت فایل ها از طریق تکه تکه کردن فایل برای دریافت سریعتر ، امکان Pause زدن چند باره در طول دانلود یک فایل ، قابلیت زمان بندی دانلود ها و چندین و چند قابلیت دیگر که معمول با کمی تغییرات در اکثر نرم افزارها قابل مشاهده خواهند بود.
اما این ابزار قابلیت های مهمی هم دارد ، از جمله این که می توان به سادگی از سایت هایی نظیر YouTube، Myspace، Google Video، MetaCafe، DailyMotion، iFilm/Spike، Vimeo کار دانلود را به سادگی انجام داد. این سایت ها ، نوعی سرور به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری می باشند که معمولا به صورت آنلاین فایل های صوتی و تصویری را اجرا می نمایند. قابلیت دانلود دسته ای فایل ها به سادگی ، امکان ذخیره سازی فایل ها تا 2 گیگابایت یا بالاتر ، محیط کاربری جذاب به همراه چندین پوسته زیبا ، استفاده بسیار آسان از نرم افزار که نکته مهمی در بین کاربران به شمار می رود و چندین و چند قابلیت دیگر که مطمئنا کاربران می توانند در طول استفاده از  GetGo Download Manager به آن پی ببرند.

admin بازدید : 298 1391/01/25 نظرات (0)
دانلود Mozilla Thunderbird v11.0 - مدیریت حرفه ای ایمیل ها
امروزه داشتن یک پست الکترونیکی یا همان Email یکی از مهم ترین مواردی است که در استفاده از اینترنت و سایت ها مطمئنا زمانی نیاز می شود. برای ثبت نام در هر جایی حتی کارهای روزمره که با آن ها سر و کار داریم پست الکترونیکی به یکی از متداول ترین پل های ارتباطی تبدیل شده است. دسترسی آسان و امنیت به دلیل خصوصی بودن باعث شده تا اقشار مختلف یک جامعه از دانش آموزان تا افراد مسن هم با اهداف مختلف از این پل ارتباطی استفاده کنند.Gmail ، Yahoo Mail ، MSN و بسیاری از سرویس های دیگر در سراسر دنیا وجود دارند که کاربران با آن ها اقدام به برقراری ارتباط و ارسال و دریافت پیام های خود می نمایند. اما در دنیا این سه امروزه بیشترین کاربر را به سمت خود جذب کرده اند. این که از چه ابزارهایی برای مدیریت هرچه بهتر و البته سریعتر ایمیل های خود استفاده کنیم نکته بسیار مهمی است. می توان از هرنوع مرورگری برای این کار استفاده کرد اما ابزارهایی هم هستند که فقط برای مدیریت ایمیل ها طراحی شده اند. بنیاد موزیلا علاوه بر این که امروزه قدرتمندترین مرورگر دنیا را در اختیار دارد نرم افزاری به نام Mozilla Thunderbird را طراحی کرده که می توان با استفاده از آن مدیریتی کامل را برروی پست های الکترونیکی داشت. این نرم افزار قدرتمند که از پروتوکل های مختلف و رایج استفاده می کند قادر به سادگی خود را با Gmail که سرویس پیام رسان شرکت گوگل می باشد هماهنگ سازد اما برای هماهنگ سازی با سرویس یاهو میل احتیاج به نرم افزارهای جانبی هم می باشد. البته این بخش کوچکی از قابلیت های این ابزار به شمار می رود چراکه بسیاری از مدیران سایت ها به دلیل داشتن ایمیل های اختصاصی که معمولا به دامین ها متصل است بهترین راهکار را استفاده از نرم افزارهایی این چنینی می بینند تا بتوانند هرچه بهتر مدیریت پست های الکترونیکی خود را امکان پذیر سازند. امنیت بالا، سرعت فوق العاده در برقراری ارتباط، استفاده از قابلیت Tab Browsing، امکان مدیریت چندین ایمیل به صورت همزمان و واسط کاربری جذاب مهم ترین نکاتی هستند که در نرم افزار Mozilla Thunderbird به وضوح به چشم می خورند. این ابزار کاملا رایگان که به تازگی نسخه جدید آن عرضه شده است حجم مناسبی هم در مقابل رقیب اصلی خود یعنی Microsoft Outlook نیز دارد و البته امکانات بیشتری هم ارائه می دهد.

admin بازدید : 269 1391/01/25 نظرات (0)
دانلود Waterfox v11.0 - تجربه ای نو در وبگردی
از زمانی که مرورگر بسیار محبوب و موفق فایرفاکس عرضه گردیده توانسته با ارائه خدمات جدید دنیای وبگردی را متحول کند اما بازهم با این همه امکانات محدودیت هایی دارد که باعث می شود کاربران از مرورگرهای دیگر استفاده کنند. برای مثال تک نسخه ای بودن و عدم پشتیبانی از دو سیستم 32 بیت و 64 بیت به صورت مجزا که محدودیت هایی را به وجود می آورد یکی از مشکلات یا محدودیت های مرورگر فایرفاکس محسوب می شود. اما با این مقدمه می خواهیم مرورگری به نام Waterfox را معرفی کنیم که بر پایه فایرفاکس برنامه ریزی شده اما با سیستم های 64 بیتی سازگاری داشته و به طبع سرعت بالاتری هم در اجرا و هم در بارگزاری صفحات وب به کاربران ارائه می دهد. این مرورگر که تمامی خصوصیات فایرفاکس را داراست واسط کاربری کاملا شبیه به مرورگر موزیلا داشته و به همین دلیل هم کاربرانی که از این مرورگر استفاده می کنند به راحتی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. سازگاری با انواع پرتوکل ها ، آخرین تکنولوژی های طراحی وب ، بارگزاری بسیار سریع صفحات حتی سریعتر از فایرفاکس ، سازگاری با انواع دانلود منیجرها ، هماهنگی با افزونه های فایرفاکس ، به روز رسانی های مطابق با فایرفاکس و چندین و چند قابلیت دیگر از جمله خصوصیاتی هستند که در مرورگر Waterfox دیده می شوند. نکته مهم دیگر هم متن باز بودن این مرورگر است که از این لحاظ هم خود را شبیه با فایرفاکس می بیند.

admin بازدید : 269 1391/01/25 نظرات (0)
دانلود Opera v11.61 - تجربه ای متفاوت در وبگردی
بالاخره پس از مدت ها انتظار جديدترين و جذاب ترين نسخه از مرورگر Opera رسما رونمايي شد ؛ مرورگري كه امروز به عنوان یکی از قدرتمندترين و سريع ترين مرورگرها دنيا شناخته مي شود. جديدترين آمار رسمي از آزمايشگاه هاي مختلف نشان دهنده اين مطلب است كه Opera با ارائه اين نسخه توانسته عنوان سريع ترين مرورگر را از آن خود كند. مرورگري كه علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط كاربري فوق العاده جذابي بهره مي برد كه براي اولين بار است كه در مرورگرها چنين محيطي به نمايش در مي آيد. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود رسما به دنیای مرورگرها پیوست و حالا کاربران پس از 16 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.

admin بازدید : 259 1391/01/25 نظرات (0)
دانلود Internet Download Manager v6.10 Build 2 - نرم افزار مدیریت دانلود
Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلود منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتوانيد به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

admin بازدید : 266 1391/01/25 نظرات (0)
دانلود Mozilla Firefox v11.0 - شاهکاری جدید از بنیاد موزیلا
طبق آن چیزی که پیش بینی می شد تنها پس از چند ماه از ارائه نسخه 4 از نرم افزار Mozilla Firefox ، شرکت سازنده سیاست هایش را تغییر داده و در طول هر چند هفته  نسخه ی جدیدی از مرورگر محبوب خود را تولید می کند. نسخه جدید به تازگی ارائه شده است و پیش بینی می شود تنها در چند هفته آینده نسخه بعدی هم از راه برسد. باید ببینیم سیاست های جدید موزیلا آیا به موفقیت هرچه بیشتر این شرکت خواهد انجامید یا خیر.
از مدت ها قبل طی پیش بینی هایی که میشد موزیلا قصد داشت تا علاوه بر بهبود سرعت و کارآیی این مرورگر تغییرات زیادی را هم در واسط کاربری دهد تا علاوه بر قدرت و کیفیت کاربران بتوانند با یک واسط کاربری جذاب تر از گذشته به گشت و گذار در اینترنت بپردازند و مطابق همین پیش بینی ها این نسخه مانند همان چیزی که از قبل به واسطه عکس های متعدد به نمایش در آمده بود این نسخه ارائه گردید. نسخه ی جدید به دلیل سازگاری بسیار ویژه ای که با موتورهای پردازشی در کدها به زبان های مختلف دارد با سرعتی بسیار بالاتر صفحات را بارگزاری خواهد کرد و این مورد برای کاربران که به مراتب از سرعت های نسبتا پائین بهره می برند بهترین خبر و هدیه خواهد بود. اما مهم ترین تغییر که همان اعمال تغییرات در واسط کاربری است در بهینه سازی عملکرد ها و همچنین بهبود آن ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. سازگاری هرچه بهتر با جاوا و کدهای آن و نسخه 5 از HTML هم از نکات بسیار قابل توجهی است که در نسخه جدید فایرفاکس به چشم می خورد. کش نمودن بخش هایی از سایت ها که اکثر مواقع ثابت هستند برای بارگزاری هرچه سریعتر در دفعات بعدی بازگشایی یکی از جالب ترین نکاتی است که شاید نکته پیچیده ای در آن وجود نداشته باشد اما با همین عمل ساده هم سرعت بسیار بهبود خواهد یافت.
Mozilla Firefox در این نسخه طرح نوینی از Add-on ها و مدیریت و تنظیمات آن ها را به نمایش گذاشته و طوری عمل نموده که کاربران ساده تر از گذشته بتوانند پلاگین های دلخواه خود را که تعدادشان حالا از هزاران هم فراتر رفته را نصب و با قدرت بیشتری به مرور وب بپردازند. Index کردن DB ها برای کانکت شدن سریعتر به اطلاعات موجود برروی سرورها هم از جالب ترین تکنولوژی هایی است که در این نسخه دیده می شود. عدم Crash شدن های متعدد که به دلایل مختلف در نسخه های قبلی به وجود می آمد در این نسخه دیده می شود به طوری که شاید نسبت به قبل به هیچ وجه موزیلا فایرفاکس Crash نشود یا حداقل تعداد آن ها بسیار پائین باشد. نسخه جدید نسبت به قبل سه قابلیت اصلی را تقویت کرده است ؛ سریعتر شده ، راحت تر قابل استفاده است و بازهم سریعتر عمل می کند ؛ این که سریعتر عمل می کند به این خاطر است که با جاوا و کدهای مربوط به آن بسیار سازگارتر شده است. سازگاری کامل با نسخه 3 از CSS که پایه اصلی طراحی ها در وب است از نکات بسیار مهم و قابل توجه برای کاربران علل الخصوص برنامه نویسان و طراحان وب است. امنیت اطلاعات و مدیریت آن ها نسبت به قابل با کیفیت بیشتری ارائه شده و با توجه به کنترل هایی که کاربران به واسطه این قابلیت ها برروی اطلاعات خود دارند نسخه جدید بسیار ایمن تر از نسخه های قبلی عمل خواهد کرد.
اما یکی از مهم ترین و موفق ترین قابلیت هایی که در این نسخه از مرورگر روباه بنیاد موزیلا به چشم می خورد پشتیبانی از فرمتی است که برای ویدئوهای تحت وب که کیفیت بسیار بالایی دارند و از فرمتی به نام WebM استفاده می کنند ؛ این قابلیت بسیار مهم به کاربران این اجازه را می دهد که این فرمت ویدئویی آنلاین را به راحتی اجرا کرده و با کیفیت بسیار بالا به نظاره بنشینند ؛ این فرمت که در آینده ای نزدیک بیشتر از آن نام برده خواهد شد علاوه بر کیفیت بالا حجم مناسبی هم برای فایل ها در نظر می گیرد که مطمئنا برای لود صفحات بسیار مناسب تر از بقیه گزینه ها ویدئویی خواهد بود. برای نمونه فایل ویدئویی که از سوی سایت موزیلا برای معرفی این نسخه در نظر گرفته شده است با کیفیت بالای تصاویر که اندازه آن 720*1280 است کمتر از 8 مگابایت حجم دارد در صورتی که همین کیفیت بالای تصاویر اگر با فرمت های دیگر تعریف می شد به مراتب حجم بیشتری را طلب می کرد.
نسخه جدید از Mozilla Firefox از وب سايت قدرتمند آسان دانلود آماده دانلود شده است ؛ نسخه فارسی در ادامه برای دانلود کاربران عزیز فارسی زبان قرار گرفت. هرچند طبق زمابندی های جدید موزیلا ، قرار است نسخه های بعدی تنها طی چند ماه آینده رونمایی شوند اما همین نسخه 11 هم می تواند گام بلندی برای پیروزی بر IE بردارد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک هایه ویژه





    امکانات سایت

    دیکشنری آنلاین


    دیکشنری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 451
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,378
  • بازدید ماه : 5,960
  • بازدید سال : 65,730
  • بازدید کلی : 736,970
  • کدهای اختصاصی
    --

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب