loading...
زری دانلود،زری تک،سایت زری،zari.tk,www.zari.tk,zari download,zariآموزش،سایت دانلود،دانلود رایگان.نرم افزار،عکس،فیلم،اسکریپت،قالب،تم سای،موزیک
admin بازدید : 518 1391/01/22 نظرات (0)

ابزاري كه امروز مي خوام معرفي بكنم، بسيار مفيد و ارزشمند است و مهمتر از همه اينكه رايگان است و شما لازم نيست هيچ هزينه اي را بابت استفاده از اين ابزار پرداخت كنيد. همونطوريكه مي دونيد ترافيكي كه موتورهاي جستجوگر به سايت شما مي فرستند از ارزش بالائي برخوردار است چرا كه اين نوع ترافيك برخلاف روشهاي ديگه تبليغات آفلاين، ترافيك تصادفي نبوده بلكه شما ويزيتورهايي را دريافت مي كنيد كه به دنبال سرويس، محصول و يا اطلاعاتي مي گردند كه شما در وبسايت خود ارائه مي دهيد. كاربراني كه از طريق موتورهاي جستجوگر وارد سايت شما مي شوند، كلمه يا واژه هاي را در موتورهاي جستجوگر سرچ مي كنند و اگر سايت و يا صفحات وب شما در نتايج بازگشتي موتور جستجو قرار گرفته باشد، كاربر سايت شما را پيدا كرده و از سايت شما ديدن خواهد كرد.

 

بنابراين دانستن اين مطلب كه صفحات سايت شما هنگام جستجوي كلمات كليدي در چه رتبه اي و مكاني قرار گرفته است و اينكه با گذشت زمان رنكينگ يا رتبه شما چه تغييري كرده است، بسيار حائز اهميت است.

 

SheerSEO بطور رايگان اين سرويس را در اختيار شما مي گذارد. كار كردن با آن بسيار ساده است! كافيست آدرس وبسايت خود را وارد كرده و خود اين ابزار سايت شما را مورد بررسي قرار مي دهد و كلمات كليدي را براي شما پيشنهاد مي كند.

خود شما نيز ميتونيد كلمات كليدي ديگري كه مد نظرتان هست را به سيستم اضافه كنيد. پس از اينكه كلمات را به نرم افزار داديد، نرم افزار رتبه سايت شما را براي كلمات كليدي تعيين شده در گوگل و ياهو در اختيار شما مي گذارد.

همچنين اين ابزار مي تواند سابقه رنكينگ و رتبه سايت شما را براي كلمات كليدي مختلف ذخيره كند و شما با استفاده از اين قابليت مي توانيد عملكرد سايتتان را در طول زمان بررسي كنيد.

اين ابزار امكانات بسيار زيادي را علاوه بر آنچه كه ذكر گرديد در اختيار كاربران قرار مي دهد كه پيشنهاد من اينه كه حتمآ سري با اين نرم افزار بزنيد. ضرر نمي كنيد!

Share
admin بازدید : 409 1391/01/21 نظرات (0)

موتور جستجوی bing توسط شرکت مایکروسافت و به منظور رقابت با موتور جستجوی معروف گوگل طراحی گردیده و در صدد کسب درصد بیشتری از سهم جستجوی کاربران در اینترنت می باشد.موتور جستجوی bing در حال حاضر دارای سهم ۱۱ درصد جستجوی اینترنت می باشد. ماکروسافت برای انتخاب نام موتور جست‌وجوی جدیدش زمان زیادی صرف کرده و در نهایت یک نام‌آوای مناسب را ترجیح داده است. Bing در واقع صدای ورود یا رسیدن به نتیجه دلخواه است که بهترین نمونه آن صدای آسانسور در هنگام رسیدن به طبقه مورد نظر می‌تواند باشد. در ابتدا و قبل از انتخاب نام نهایی برای این موتور جستجو ، کارمندان شرکت نام کومو (Kumo) را برای آن انتخاب کرده بودند که به زبان ژاپنی به معنای عنکبوت و ابر است . عنکبوت در واقع به شیوه جست‌وجوی این ابزار در میان منابع اینترنتی مربوط است و ابر به تکنولوژی Cloud Computing به کار رفته در این موتور جست‌وجوی جدید اشاره دارد.

admin بازدید : 364 1391/01/21 نظرات (0)
هرچه شما فاکتورهای پیج رنک گوگل در طراحی سایت را بیشتر رعایت کنید، گوگل شما را در صفحات جستجو در رتبه ی بالاتری نمایش می دهد. حتی اگر افزایش رتبه برایتان مهم نیست سعی کنید نکات کلیدی و فاکتورهای بهینه سازی مد نظر گوگل را رعایت کنید زیرا که گوگل سایت هایی را که به این نکات توجه نکرده اند، از لیست جستجویش حذف می کند وحتی در هیچ یک از موتور های جستجو نام سایت شما به چشم نخواهد خورد. پیج رنک گوگل و نکات کلیدی سایت را به صورت مجموعه ای از لینک های واضح طراحی کنید، به صورتی که هر صفحه از طریق یک لینک متنی ساده قابل دسترس باشد.

admin بازدید : 313 1391/01/21 نظرات (0)

Seo Panel v3.0.1(P30Script.ir) دانلود اسکریپت فارسی سئو SEO Panel v3.0.1

 

یک سیستم متن باز و رایگان برای مدیریت سئو وب سایت ها شما. این اسکریپت به ۱۶ زبان دنیا از جمله فارسی ترجمه شده است. امکاناتی از جمله چک کننده رنک آلکسا و گوکل، چک کننده بک لینک ها، چک کننده موقعیت کلمات کلیدی و … اشاره کرد.

برای دانلود و مشاهده پیش نمایش به ادامه مطلب مراجعه کنید.

admin بازدید : 294 1391/01/06 نظرات (0)

من همیشه سعی می کنم اگه قراره چیزی را اینجا بعنوان آموزش برای شما قرار بدم

حتما خودم اول اون را تست کرده باشم و جواب گرفته باشم بعد بیام و تو این سایت سئو برای شما توضیح بدم.چند وقت پیش تو یه سایت خارجی تبلیغ یک سایت  را دیدم که کارش فروش بک لینک به قیمت پایین هستش و نکته مهمتر اینکه همینکه عضو بشید بصورت رایگان به شما ۱۰۰۰ تا بک لینک هدیه میده.با خودم گفتم شاید یه تبلیغ بیخودی باشه.پس اول رفتم و تست کردم و دیدم نه تبلیغ گول زننده نیست و واقعا این کار را می کنه!

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک هایه ویژه





    امکانات سایت

    دیکشنری آنلاین


    دیکشنری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 451
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 272
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,547
  • بازدید ماه : 6,129
  • بازدید سال : 65,899
  • بازدید کلی : 737,139
  • کدهای اختصاصی
    --

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب