loading...
زری دانلود،زری تک،سایت زری،zari.tk,www.zari.tk,zari download,zariآموزش،سایت دانلود،دانلود رایگان.نرم افزار،عکس،فیلم،اسکریپت،قالب،تم سای،موزیک
admin بازدید : 423 1391/08/05 نظرات (1)


نسخه نهایی آفیس منتشر شده است. می توانید در ادامه مطلب آن را دانلود کنید. دقت داشته باشید هنوز کرک معتبری ارائه نشده اما امکان نصب و استفاده از نرم افزارها فراهم است.

در این که مایکروسافت بزرگترین و قدرتمندترین شرکت نرم افزاری دنیاست شکی وجود ندارد ؛ شرکتی که سال هاست توانسته با ارائه خدمات مختلف کاربران زیادی را در سراسر جهان به سمت خود جذب کند ؛ ویندوز اصلی ترین بخشی است که مایکروسافت روی آن همیشه مانور می داده ولی همین ویندوز گاهی هم باعث شکست مایکروسافت شده است تا جایی که برای نمونه ویندوز ویستا اصلا نتوانست خواسته ها را برآورده سازد و خیلی زود جایش را به ویندوز 7 داد که حالا بسیار محبوب تر از دیگر سیستم عامل ها مطرح است. یکی از معروف ترین محصولات مایکروسافت بسته آفیس است. بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه 97 تا نسخه 2010 توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد.
نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس 2007 به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس 2010 آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه 15 از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس 2013 که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های 2007 و 2010 دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

مهم ترین نکته برای آفیس 2013 هماهنگی ویژه با نسل بعدی ویندوز یعنی ویندوز 8 است که هم از لحاظ بصری و هم از دیگر بخش ها سازگاری ویژه ای با این سیستم عامل دارد. قابلیت استفاده از این مجموعه در دیگر سیستم عامل ها نظیر iOS و Android که به صورت همزمان کاربر می تواند سند ها را مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد از جمله مهم ترین ویژگی هایی هستند که در این نسخه به چشم می خورند. مایکروسافت علاوه بر سیستم های قدیمی حالا برای تبلت ها هم گزینه های مختلفی را در نظر گرفته و قابلیت های لمسی بیشتری را به آفیس اضافه کرده تا بیش از گذشته بتواند بازار را در اختیار بگیرد.



                              >>برایه دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید<<

admin بازدید : 262 1391/07/14 نظرات (0)
دانلود Sony Vegas Pro v12.0.367 - نرم افزار ویرایش فوق حرفه ای فیلم ها
رفع مشکل زبان روسی به راهنمای نصب نرم افزار اضافه شد!
با توجه به این که سطح فرهنگ و دانش اکثر افراد در یک خانواده در زمینه رایانه ها روز به روز در حال افزایش بوده و حالا هم می توان این دانش را به راحتی در میان فرزندان و یا والدین به راحتی مشاهده کرد معرفی نرم افزارها به مراتب از گذاشته ساده تر شده است. در گذشته وقتی نرم افزاری ارائه می شد اکثر افراد با آن آشنایی نداشتند و یا استفاده صحیح از آن را نمی دانستند و مدت زمان طولانی لازم بود این آموزش های نرم افزار به کاربران داده شود اما حالا با این پیشرفتی که صورت گرفته حرفه ای ترین نرم افزارها هم پس از مدت زمان کوتاهی برای اکثر افراد قابل استفاده هستند و یا حداقل یک کاربر معمولی به راحتی می توان از بخش های اصلی نرم افزار استفاده کند. نمونه ای می آوریم تا این مورد را ثابت کنیم. در گذشته اکثر خانواده ها فیلم هایی که از خاطرات خود گرفته بودند را معمولا به استدیوهای ضبط و پخش می دادند تا آن ها فیلم ها را ویرایش کنند اما حالا با پیشرفت تکنولوژی ها و افزایش سطح آگاهی کاربران همین فیلم ها به راحتی توسط خانواده ها ویرایش و تدوین می شود ؛ این امر مدیون این نکته است که اولا نرم افزارها ساده تر شده اند و ثانیا سطح آگاهی ها افزایش یافته است.
این مقدمه چینی ها برای معرفی نرم افزاری است که از همین الگو پیروی می کند. یعنی نرم افزاری است که به کاربران حرفه ای ترین امکانات را ارائه می دهد اما همین امکانات کامل هم با صرف مدت زمان کوتاهی برای همه قابل استفاده خواهد بود. نسخه ی جدید نرم افزاری به نام Sony Vegas Pro ارائه شده است و همانطور که از نامش هم بر می آید محصول بخش نرم افزار کمپانی سونی محسوب می شود. این محصول قدرتمند ابزاری است که توانایی تدوین فیلم ها را به قوی ترین شکل ممکن داراست. ابزاری که از واسط کاربری جذابی بهره می برد و توانایی پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج در زمینه های مختلف چندرسانه ای را دارا می باشد ؛ آنچه از سونی سراغ داریم این است که در بیشتر موارد جدیدترین تکنولوژی ها را در محصولاتش به کار می برد و این محصول هم از این قاعده مستثنا نیست.
استفاده از نهایت کیفیت در صداها و تصاویر خروجی که نهایت لذت را برای ببینده به همراه دارد یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که در Sony Vegas Pro به چشم می خورد. انواعی از افکت ها در این ابزار گنجانده شده اند تا کاربران حرفه ای به راحتی با کنار هم قرار دادن تصاویر و همین افکت ها به جذاب تر شدن کار خود کمک کنند. این محصول سونی توانایی پشتیبانی از انواع ورودی ها نظیر دوربین های دیجیتالی که امروزه بسیار هم رایج شده اند را دارد ؛ پس باید گفت که کاربران می بایست با خیالی آسوده دوربین های دیجیتالی را به سیستم متصل و منتظر بمانندتا Sony Vegas Pro آن ها را شناسایی و فیلم ها را ویرایش کنند.
وجود دو نسخه 32 بیت و 64 بیت که امروزه بیشتر نرم افزارها برای این دو پلتفرم طراحی می شوند هم یکی از دلایل موفقیت این بسته نرم افزاری شده است. واسط کاربری نرم افزار آنقدر جذاب و حرفه ای است که اگر نگوئیم بی نظیر است باید از لفظ کم نظیر برای آن استفاده کنیم چرا که امروزه واسط کاربری نقش مهمی را در استفاده آسان و البته حرفه ای از امکانات نرم افزارها ایفا می کند. تقریبا تمامی امکانات لازم برای یک تدوین حرفه ای و کامل در همین واسط کاربری گنجانده شده است.
در نهایت امر هم که بحث خروجی ها به میان می آید باید ذکر شود که Sony Vegas Pro توانایی رایت به صورت مستقیم برروی انواع سی دی ها ، دی وی دی ها و البته نسل آینده لوح های فشرده یعنی Blu-ray  همراه با منوهایی جذاب را داراست ، البته ذخیره سازی به صورت ویدئو با کیفیت و خصوصیات دلخواه برروی انواع حافظه ها یا به اشتراک گذاری به صورت آنلاین هم بخش های دیگری هستند که کاربران باید در مورد این ابزار بدانند. نسخه نهم از این ابزار به صورت کامل برروی سرورهای آسان دانلود قرار گرفته است. پیشنهاد می کنیم اگر به نگهداری هرچه جذاب تر خاطرات خود که به صورت فیلم درآمده اند اهمیت می دهید این ابزار فوق حرفه ای را حتما آزمایش کنید.
admin بازدید : 292 1391/07/14 نظرات (0)
دانلود Adobe Photoshop Lightroom v4.2 - تاریک خانه فتوشاپ
با روند رو به رشد فناوری های دیجیتالی و رسیدن این تکنولوژی ها به خانه ها و خانواده ها به طبع سطح درک و فهم کاربران بیشتر شده و امروزه اکثر خانواده ها ترجیح می دهند خاطرات خود را به صورت دیجیتالی و در قالب عکس هایی که با دوربین های دیجیتالی گرفته اند ثبت و ضبط نمایند. کیفیت بالایی که این گونه تصاویر دارند و البته هزینه ی کمتری که در بر دارند باعث شده اکثر خانواده به جای استفاده از دوربین های قدیمی که می بایست برای چاپ هر عکس که تعدادشان هم کم نبود و البته کیفیت پائین تری هم داشتند هزینه ی نسبتا زیادی صرف می شد اما با استفاده از دوربین های دیجیتالی به سادگی می توان تعداد زیادی عکس را بدون هیچ گونه محدودیتی و با کیفیت بالایی گرفت و آن ها را برای زمان بسیار طولانی در رایانه های شخصی بازخوانی نمود.
این ها مقدمه ای بود برای معرفی نرم افزاری که می توان از آن با عنوان تاریک خانه ی دیجیتالی ادوبی استفاده کرد. نرم افزاری بسیار قدرتمند که با هماهنگی مثال زدنی با دوربین های دیجیتالی مدیریت کاملا حرفه ای تصاویر را به کاربران می دهد. Adobe Photoshop Lightroom نام ابزاریست که علاوه بر دستیاری قدرتمند محصولی به نام Photoshop توانایی مدیریت عکس ها ، ساخت انواع اسلایدشو ها، ویرایش تصاویر به صورت نیمه حرفه ای و امکانات فراوان دیگر توانسته در این چند ساله اخیر خود را میان کاربران به عنوان یکی از بهترین ها مطرح سازد. سازگاری با تقریبا تمامی فرمت های استفاده شده برای تصاویر به همراه انواع دوربین های دیجیتالی و فرمت هایی که در آن ها استفاده می شود یکی از بارزترین خصوصیاتی است که در این ابزار دیده می شود. جالب است که به دلیل داشتن یک واسط کاربری فوق العاده جذاب دسترسی به قسمت های مختلف نرم افزار هم آسان شده و حتی مبتدی ترین کاربران هم می توانند با کمی حوصله تصاویر خود را مرتب کرده و حتی به راحتی بزرگنمایی کنند یا تغییر رنگ دهند، کنتراست را زیاد یا کم کنند و مواردی از این قبیل که بیشتر به ویرایش شبیه هستند را انجام دهند. نسخه سوم از Adobe Photoshop Lightroom که به تازگی ارائه شده علاوه بر قابلیت های قبلی امکانات جدیدی را هم در خود جای داده است. قابلیت هایی که از جمله آن ها می توان به سرعت و کارآیی بالاتر نرم افزار در پردازش ها، استفاده از قابلیت جدیدی به نام Lens correction، امکان از بین بردن نویزها به صورت کاملا حرفه ای ، پشتیبانی از فرمت DSLR برای ویدئوها، اضافه شدن Flicker به نرم افزار، قابلیت قرار دادن Watermark برای تصاویر، قابلیت ساختن اسلایدشو به همراه موزیک و ذخیره سازی به صورت ویدئو فایل ها، امکان شبیه سازی تصاویر به صورت تصاویر قدیمی، انعطاف پذیری بسیار بالا در پرینت تصاویر و چندین و چند قابلیت جدید دیگر اشاره کرد. نسخه کامل این نرم افزار پیش روی شما کاربران قرار دارد، آن هایی که به تصاویر خود اهمیت می دهند مطمئنا این ابزار را دریافت خواهند کرد.
admin بازدید : 245 1391/07/14 نظرات (0)
دانلود Hornil StylePix Pro 1.11.2.0 نرم افزار ویرایش سریع و حرفه ای تصاویر
Hornil StylePix Pro یکی از نرم افزارهای بسیار سبکی می باشد که می تواند شما را در زمینه ویرایش و قرار دادن استایل های مختلف بر روی تصاویر همراهی کند. این نرم افزار از ظاهر بسیار ساده ای برخوردار است و تقریبا تمامی کاربران مبتدی و حرفه ای قادر خواهند با این برنامه رابطه برقرار کنند و برای انجام بسیاری از امور گرافیکی از این برنامه بهره مند شوند. این نرم افزار می تواند به شما کمک کند تا تصاویر مورد نظرتان را زیباتر کرده و به آسانی ویرایش کنید. در واقع این نرم افزار با توجه به کم حجم بودن شامل بسیاری از ابزارهای مهمی می باشد که شما در نرم افزار فتوشاپ با آنها سر و کار دارید. بطور مثال شما می توانید تصاویر را در محیط برنامه و با ابزارهای مختلفی مانند Polygonal, Lasso برش داده و سپس میزان نور و رنگ دهی تصاویر را میزان کنید و متون دلخواه خود را به تصاویر اضافه کنید و یا با کمک براش اقدام به خلق تصاویر کنید و در نهایت تصاویر را با فرمت های مورد علاقه خود ذخیره کنید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

admin بازدید : 261 1391/07/14 نظرات (0)

Newtek LightWave 3D نرم افزاری بسیار جالب برای ساخت انیمیشن های سه بعدی با کارکردی تقریباً شبیه به نرم افزار 3D Max و البته با حجمی کمتر است. LightWave نرم افزاری قدرتمند برای مدلسازی، ساخت انیمیشن و رندرینگ می باشد که از شما یک هنرمند می سازد. رابط کاربری نرم افزار بسیار ابتکاری طراحی شده و به همراه ابزار ساده آن برای ساخت محتوا و دستکاری نور و دوربین در آن، شما می توانید به طرح خود زندگی ببخشید. تغییر نور، تغییر رنگ، چرخش در اطراف صحنه و مشاهده تصویر از پرسپکتیوی دیگر از نمونه امکانات نرم افزار هستند. به دلیل جلوه های ویژه منحصر به فرد LightWave، نسبت به تمامی نرم افزار 3 بعدی دیگر، هنرمندانی که از آن استفاده کرده اند، بیشترین تعداد جایزه ی Emmy را از آن خود کرده اند. LightWave نرم افزاری کامل و بسیار منعطف برای ساخت گرافیک 3 بعدی و انیمیشن می باشد. سال های بسیاری در شبکه های تلویزیون، فیلم ها و بازی ها از این نرم افزار برای خلق تصاویر 3 بعدی استفاده کرده اند. ساخت گرافیک برای پرینت، وب، طراحی صنعتی، معماری، تصویر برداری پزشکی و بسیاری موارد دیگر از نمونه کاربردهای آن هستند. مجموعه ابزار طراحی این نرم افزار شامل تمامی ابزاری می باشد که شما باید به صورت جداگانه از بازار تهیه کنید. داینامیک های روان بدن، مو و پر به علاوه گره های بی نهایت رندر، NewTek LightWave را به نرم افزاری مورد نیاز هنرمندان تبدیل کرده است.

admin بازدید : 227 1391/07/14 نظرات (0)

تصاویر Stereogram تصاویری دو بعدی هستند كه در باطن آنها یك تصویر سه بعدی نهفته است و در واقع یكی از متدهای كارامد ساخت یك تصویر سه بعدی از یك تصویر دو بعدی می باشد. البته روش های دیگری نیز برای اینكار وجود دارد مانند روش قرمز سبز (RED/GREEN ) اما نقطه ضعف این روش آن است که برای دیدن این تصاویر باید از عینك های مخصوص استفاده كرد اما تصاویر 3D Stereogram بدون هیچگونه وسیله كمكی و تنها به كمك چشم قابل مشاهده است. نرم افزار PhotoBlend 3D ابزاری بسیار کاربردی برای ایجاد این گونه تصاویر است.
PhotoBlend 3D نرم افزاری فوق العاده قدرتمند برای ویرایش و ترکیب کردن بخش های مختلفی از تصاویر برای مونتاژ و ایجاد عکس های جدید هیجان انگیز است که در ساخت تصاویر خارق العاده به شما کمک فراوانی می کند. شما می توانید به آسانی ترکیب نهایی را نه تنها در یک تصویر دو بعدی، بلکه به صورت یک تصویر 3D stereogram، در خروجی نرم افزار ایجاد کنید. این نرم افزار کاملآ متفاوت از سایر نرم افزار های مونتاژ و ویرایش عکس است.

این نرم افزار با دارا بودن رابط کاربری آسان و ابزارهای متعدد نیاز ویرایشی شما را برطرف می کند. همچنین برش حرفه ای تصاویر و تنظیم خودکار رنگ ها از ویژگی های اصلی این نرم افزار مونتاژ عکس هستند که در صرفه جویی زمان برای ویرایش عکس می تواند کمک شایانی به شما کنند. این نرم افزار به صورت کاملاً پویا مخلوط کردن تصاویر را همراه با رنگ ها برای شما انجام می دهد. وجود ابزارهای مونتاژ متعدد و ماسکینگ های مختلف از جمله ماسکینگ مانند Magic wand, Mask from Curve یا Mask from Hue و ... می تواند نظر شما را به خود جلب کند.
admin بازدید : 308 1391/05/26 نظرات (0)

شاید هریک از ما نام ده ها نرم افزار ویرایشگر تصاویر را بتوانیم به سادگی نام ببریم. نرم افزارهایی نظیر Adobe Photoshop ، تمامی محصولات Corel و بسیاری از نرم افزارهای کوچک و بزرگ دیگر که قادرند تا با امکاناتی که به کاربران ارائه می دهند ویرایش حرفه ای تصاویر را برای آن ها فراهم سازند. شکی نیست که شاید اکثر کاربران برای انتخاب یک گزینه مناسب ابتدا به سوی محصولات Adobe و Corel گرایش پیدا می کنند ، دلیل این امر را می توان در سابقه طولانی این شرکت ها در ارائه بهترین امکانات در قالب نرم افزارهای ویرایشی عنوان کرد ، زیرا برای مثال فتوشاپ شرکت Adobe سال های متوالی است که بهتر از قبل با امکانات جدیدتر ارائه می شود و به همین دلیل هم کاربران حاضر نیستند تا به هیچ وجه این نرم افزار را از دست دهند. شاید کمتر نرم افزاری را بتوان یافت که از همه لحاظ به قدرت و کارآیی فتوشاپ برسد اما نرم  افزاری با نام Serif PhotoPlus Digital Studio اگر در حد فتوشاپ نباشد کمتر از آن هم نیست.
این نرم افزاری فوق العاده حرفه ای که از محیط کاربری بسیار قدرتمندی بهره می برد می تواند  ویرایش حرفه ای تصاویر را برای حرفه ای های این کار فراهم کند. این ابزار فوق العاده قدرتمند که تمامی امکانات لازم برای ویرایش و تدوین تصاویر را در قالب و صورت های مختلف در خود جای داده است ، قابلیت Import کردن تصاویر را از نرم افزار فتوشاپ فراهم ساخته تا کاربران خیالشان از این نظر هم راحت باشد که به سادگی می توانند با این دو ابزار به صورت هماهنگ کار ویرایش را انجام دهند. Serif PhotoPlus از محیط layering برای ویرایش پشیبانی خواهد کرد ، یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار سرعت بسیار بالا در بارگزاری و پس از پایان کار در ذخیره سازی تصاویر حجیم است که برای بسیاری از کاربران حرفه ای اهمیت بسیار زیادی دارد. افکت ها و براش های بسیاری در این ابزار گنجانده شده است تا این که کاربر بتواند علاوه بر امکانات فوق العاده حرفه ای نرم افزار از امکانات موجود در قسمت افکت ها هم بهره مند شود ؛ کیفیت در ذخیره سازی تصاویر و انتخاب فرمت کاملا در اختیار کاربر است و با توجه به درخواست کاربر است که فایل تصاویر ذخیره می شود اما نکته ای که اهمیت دارد پشتیبانی از تقریباتمامی فرمت های رایج و استفاده از نهایت کیفیت در ذخیره سازی است. قابلیت های کوچک و بزرگ زیادی در این ابزار گنجانده شده است تا این که بهترین کارآیی را بتوان از این نرم افزار داشت، قابلیت طراحی تصاویر و نقاشی های حرفه ای ، امکان تغییر شیب رنگ ، امکان تغییر در کنتراست تصاویر ، امکان ساخت اسلایدشو های حرفه ای از تصاویر ، امکان استفاده از فرمت PSD و ... که هریک می تواند به عنوان نرم افزاری جداگانه مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار که آخرین نسخه آن به تازگی ارائه شده است را می توانید از سایت آسان دانلود دریافت کرده و به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش تصاویر از آن بهره مند شوید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Serif PhotoPlus:
- امکان ویرایش حرفه ای تصاویر با وجود امکانات فراوان
- امکان از بین بردن قرمزی چشم در تصاویر گرفته شده با دوربین های عکاسی
- امکان سیاه و سفید کردن تصاویر
- امکان رنگ کردن تصاویر سیاه و سفید
- امکان تغییر سایز تصاویر و چاپ آن ها با اندازه های دلخواه
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت ها
- امکان طراحی و نقاشی تصویر
- امکان تغییر در شیب رنگ تصاویر
- تنها یک کلیک تا حالت AutoContrast  و AutoLevels
- امکان تغییر در کنتراست تصاویر به صورت دستی
- امکان ذخیره سازی تصاویر با فرمت و تنظیمات دلخواه
- افکت ها و براش های فوق العاده زیبا نرم افزار
- امکان تغییر در عکس های GIF
- امکان طراحی تصاویر متحرک
- امکان مدیریت تصاویر با استفاده از آلبوم های دیجیتالی
- امکان تغییر اطلاعات تصاویر به صورت دلخواه
- امکان طراحی اسلایدشو های حرفه ای
- قابلیت بهره برداری از فرمت PSD که مخصوص Photoshop نیز می باشد
- سازگاری کامل با نرم افزار فتوشاپ
- سازگاری کامل با دوربین های دیجیتالی و فرمت های استفاده شده در آن ها
- محیط کاربری جذاب
- سرعت بالا در ذخیره سازی تصاویر
- حالت های مختلف در محیط کاربری نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...




برید به ادامه مطلب

admin بازدید : 444 1391/04/30 نظرات (0)


ضبط و عكس برداری از صفحه ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش های الكترونیك مخصوصاً آموزش های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیك با محیط كار آشنا می شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش دیده می شود. حال وجود یك نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش الكترونیك كمك خواهد كرد.
SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عكس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام كارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه كه به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می كند. توانایی قدرتمند در به اشتراك گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

قابلیت های كلیدی نرم افزار SnagIt:
- امكان ذخیره ی تصاویر با فرمت های GIF JPG BMP PNG TIF
- امكان ذخیره سازی فیلم ها با فرمت های PPT AVI MPG MPEG SWF WMV
- امكان قرار دادن افكت بر روی تصاویر و فیلم ها
- امكان اضافه كردن متن به عكس یا فیلم مورد نظر
- امكان كشیدن اشكال هندسی
- امكان قرار دادن تصاویر مختلف بر روی عكس یا فیلمی كه ضبط كرده اید
- امكان استفاده از فایل های برنامه ی Camtasia Studio
- امكان استفاده از چندین افكت مختلف روی متن
- امكان ذخیره ی عكس ها با فرمت PDF
- افكت های متنی و تصویری
- امكان ذخیره كردن فیلم با فرمت SWF
- امكان ویرایش تصاویر با فرمت SGI
- امكان دانلود افكت های بسیار
- امكان ضبط فیلم به صورت مخفی
- بالا رفتن سرعت برنامه
- ساخت فیلم های آموزشی
- امكان روشن شدن خودكار دوربین برای ضبط اتفاقات دسكتاپ و محیطی كه كاربر در آن كار می كند
- كاملا سازگار با Microsoft Office ,IE7
- سازگاری كامل با ویندوز های 64 بیتی

- و ...




Snagit Screenshot 1 Snagit Screenshot 2 Snagit Screenshot 3 Snagit Screenshot 4 Snagit Screenshot 5




admin بازدید : 286 1391/04/20 نظرات (0)

برای کاربرانی که دائما در حال استفاده از نرم افزارهای مختلف هستند یکی از مهم ترین موارد این است که بتوانند مدیریتی کامل برروی نرم افزارهای خود داشته باشند. برای مثال فردی که از یک رایانه همراه استفاده می کند و به هر دلیلی نمی تواند دائما و پس از مدت کوتاهی ویندوز آن را عوض کرده و یا نرم افزارهای زیادی را برروی سیستم عامل آن نصب نماید بهترین گزینه برای مدیریت نرم افزارهای کاربردی و لزوما مورد احتیاج داشتن نسخه های همراه یا Portable نیز می باشد.
نسخه های همراه در حقیقت همان نرم افزار کامل می باشند که به طرق مختلف به شکل یک ابزار همراه درآمده اند تا بدون نصب برروی هر سیستمی قابل اجرا باشند. مهم ترین خصوصیت این گونه نرم افزارها این است که بدون نصب به راحتی قابل اجرا خواهند بود ، هرچند شاید پایداری نسخه اصلی را نداشته باشند اما برای مثال برای فردی که نمی تواند دائما نرم افزارها را نصب و دوباره پاک نماید بهترین انتخاب می تواند باشد. این گونه نرم افزارها به شکل های مختلفی ساخته می شوند ، خود شرکت سازنده نسخه ای را به صورت Portable منتشر می کند ، هکرها و یا مهندسان حرفه ای با هک نمودن نسخه ی اصلی یک نسخه همراه تهیه می کنند و یا این که بعضی از کاربران با استفاده از نرم افزارهای خاصی این کار یعنی تبدیل نرم افزار اصلی  به نسخه پرتابل را انجام می دهند. مطمئنا هریک از ما گاهی پیش خواهد آمد که بخواهیم نسخه ای همراه از نرم افزارهای خاصی را تهیه کنیم تا در مواقع ضروری از آن ها استفاده کنیم. بهترین راه که در عین حال ساده ترین راه هم محسوب می شود استفاده از نرم افزاریست که VMWare ThinApp نام دارد. نرم افزاری بسیار جالب که امکان ساخت نسخه همراه از ابزارهای موجود در سیستم را فراهم می کند. این ابزار با اسکن نرم افزارهایی که در سیستم عامل نصب شده اند می تواند آن ها را شناسایی و پس از جمع آوری تمامی فایل های اصلی نرم افزار که در سیستم عامل و در بخش های مختلف پخش شده اند، نسخه ای همراه از نرم افزار انتخابی را تهیه کند. استفاده از این نرم افزار بسیار کم حجم فوق العاده ساده خواهد بود و به سادگی هر کاربری می تواند از آن بهره مند شود. VMWare ThinApp با نسخه های مختلف ویندوز ، انواع نرم افزارها، انواع کدهای برنامه نویسی، تکنولوژی های مختلف در نرم افزارها، نام ها و برندهای مختلف ، حجم های بالا یا پائین، فرمت های مختلف اجرایی و بسیاری موارد دیگر سازگاری کاملی نیز دارد. به راحتی می توان نسخه های همراه شده از نرم افزارهای مختلف را در هرجایی بدون این که نصبی صورت گیرد مورد استفاده قرار داد و به این ترتیب در بهره گیری از بسیاری نرم افزارها صرفه جویی در تمامی موارد نظیر، زمان ، فضا و سخت افزار خواهد شد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار VMware ThinApp Enterprise:
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- سازگار با انواع نرم افزارها
- پشتیبانی از تکنولوژی های مختلف برنامه نویسی نرم افزار
- سازگاری کامل با انواع تکنولوژی نرم افزارها
- ساخت نرم افزارهای بدون نیاز به نصب به سادگی چند کلیک
- سرعت مناسب در گردآوری تمامی اجزای نرم افزار اصلی از داخل سیستم عامل
- همسان سازی شده با دو پلتفرم 32 بیت و 64 بیت
- سازگار با انواع ارتباط های شبکه ای
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

admin بازدید : 307 1391/04/02 نظرات (0)


سورپرایز جدیدی از p30file برای اولین بار در ایران ! ...
مجموعه آموزشی دانشگاه مجازی CS6 !  
بیش از 200 ساعت آموزش به صورت تصویری  تمامی نرم افزار های بسته Adobe Master Collection CS6 از کمپانی های Lynda.com
 English| MOV + MP4 + ISO | 30GB
 Genre: Video Tutorial

شاید ارسال امروز" زری تک" برترین مجموعه ی آموزشی میباشد که در سال 91 در سایت  قرار گرفته است . این مجموعه ی آموزشی به تمامی طراحان گرافیکی و دانشجویان گرافیک پیشنهاد میشود !
تمامی دروس مرتبط با Adobe Master Collection CS6 را یکجا در دانشگاه مجازی CS6 فراگیرید و بورسیه Adobe شوید !
کمپانی بزرگ لیندا، یکی از بزرگترین کمپانی های سازنده آموزش های مالتی مدیا، همزمان با انتشار رسمی پکیج عظیم Adobe Master Collection CS6، تمامی نرم افزار های این بسته نرم افزاری کمپانی آدوبی را توسط اساتید متخصص مختلف خود تحت پوشش آموزشی قرار داد و بسته بی همتایی با نام Lynda CS6 University یا همان دانشگاه مجازی CS6 شرکت لیندا منتشر کرده است.
مجموعه دانشگاه مجازی CS6 در خود بالغ بر 200  ساعت آموزش جامع مالتی مدیا را داراست که تمامی نرم افزارهای Adobe Master Collection CS6 را از مقدماتی مقدماتی تا سطوح متوسطه آموزش می دهد و شمارا در هرکدام از نرم افزار های پکیج Adobe Master Collection CS6 به یک شخص ماهر و کاربلد مبدل می سازد !
این آموزش ها شامل ویژگی های جدید هر یک از نرم افزار های CS6، شروع به کار با هریک از نرم افزارهای CS6 و آموزش کلیات جامع هر یک از نرم افزار CS6 می باشد!
محتوای این مجموعه بی نظیر :

Lynda.com - Photoshop CS6 One on One Fundamentals
Lynda com - Photoshop CS6 Essential Training
Lynda.com - Premiere Pro CS6 Essential Training
Lynda.com - Photoshop CS6 for Photographers
Lynda.com - Photoshop CS6 for Photographers - Camera Raw 7
Lynda.com - Illustrator CS6 Essential Training
Lynda.com - Fireworks CS6 Essential Training
Lynda.com - Dreamweaver CS6 Essential Training
Lynda.com - Audition CS6 Essential Training
Lynda.com - InDesign CS6 Essential Training
Lynda.com - After Effects CS6 Essential Training
Lynda.com - Photoshop CS6 Beta Preview
Lynda.com - Photoshop CS6 for Photographers New Features
Lynda.com - InDesign CS6 New Features
Lynda.com - Illustrator CS6 New Features
Lynda.com - Dreamweaver CS6 New Features

توجه : حجم این مجموعه 18 گیگابایت میباشد  ولی مجموعه ای که در این پست برای فروش میباشد 30 گیگ و کاملترین مجموعه ی آموزش CS6 موجود در اینترنت میباشد ولی متاسفانه به دلیل حجم بالا امکان قرار دادن در سایت وجود نداشت .
admin بازدید : 317 1391/03/27 نظرات (0)

MediaChance Photo Brush یک نرم افزار ویرایشگر تصویر جدید، برنامه نقاشی مدیای هنری و طبیعی، ابزار روتوش عکس، بهبود دهنده کیفیت تصویر و مرورگر عکسی می باشد که برای سیستم عامل های ویندوز ۹۵/۹۸/NT/2000/XP/Vista طراحی شده است. این نرم افزار دارای ابزارها و افکتهای فراوانی برای تنظیم نمودن تصویر و روتوش عکس که در بیشتر ابزارهای گران قیمت حرفه ای دیگر یافت می شوند، می باشد. علاوه بر این این دارای برخی افکتها و ابزارهای منحصربفرد می باشد که به سختی می توان آنها را در دیگر نرم افزارهای مشابه ویرایش تصویر یافت. همچنین Photo Brush یکی از معدود نرم افزارهای کامل ویرایش تصویر می باشد که از طیف کامل اطلاعات EXIF تصاویر دوربین های عکاسی پشتیبانی می نماید. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم برای ویرایش و تنظیم تصاویر دیجیتالی را  مانند Adjusting levels, Gamma, RGB curves, Hue/Saturation, Brightness/Contrast وغیره دارا می باشد. با استفاده از براش های ویژه و ابزارهای خاص این نرم افزار قادر خواهید بود تا قسمتهای ناخواسته  را از روی تصاویر خود بردارید،‌ این ابزارها عبارتند از Clean Scratches, Remove Red-Eyes, Clean Skin of Portraits, Cloning with Rubber Stamp و غیره. همچنین با استفاده از براش های سه بعدی نرم افزار می توانید آثار هنری زیبایی را خلق نمایید. پس از استفاده از این نرم افزار متوجه خواهید شد که بی شک MediaChance Photo Brush یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در این زمینه می باشد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار MediaChance Photo Brush v5.4.1 :

  • بارگذاری و اجرای سریع نرم افزار
  • امکان ویرایش، روتوش و تنظیم نمودن عالی تصویر
  • ارائه تمامی ابزارهای تنظیم تصاویر که شما بدان نیاز دارید مانند Exposure, Levels, Hue/Sat/Luma, Cloning, Sharpening  های مختلف و غیره
  • ابزارهای حرفه ای کافی مانند Chromatic Aberration, Barrel-Pincushion, Perspective Compenstation و غیره
  • پشتیبانی از فرمتهای RGB, HSL, YCb/Cr وکانالهای ماسک
  • ابزارهای سرگرم کننده مانند Liquid Warp, Little Planet (Stereographic Projection), Fractal Droste effect (تصویر در تصویر) و غیره
  • پشتیبانی از پلاگین های آدوب فتوشاپ
  • پشتیبانی از فرمت RAW
  • روتوش تصویر با استفاده از ابزارهای منحصربفرد
  • امکان نقاشی حرفه ای با پشتیبانی از Tablet حساس به فشار
  • قابلیت شبیه سازی تصاویر شما بصورت نقاشی
  • قابلیت اسکن تصویر
  • ارائه فیلترهای متنوع
  • برداشتن قسمتهای ناخواسته از تصویر با استفاده از Image Nozzle
  • قابلیت استفاده به عنوان مرورگر تصویر
  • قابلیت مشاهده تصاویر بصورت  بند انگشتی

                                                                   

admin بازدید : 359 1391/03/27 نظرات (0)

نرم افزار جدید OnOne Perfect Portrait را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که توسط آن می توانید تصاویر دیجیتالی خود را به صورت حرفه ای ، روتوش نمایید. این نرم افزار دارای ابزار و ویژگی های جدیدی برای رتوش عکس ها می باشد و این مسئله می تواند برای عکاسان حرفه ای و کسانی که با رتوش عکس بسیار سرو کار دارند بسیار کارآمد باشد ، این نرم افزار در بهبود بافت و رنگ پوست در عکس نیز بسیار موثر عمل می کند و به شما امکان هرچه زیباتر کردن عکس را می دهد ، معمولا در نرم افزارهای مشابه ای مانند فتوشاپ استفاده از ابزارهای این چنینی وقت بسیار زیادی تلف خواهند کرد اما در این نرم افزار سعی شده که راحی و همچنین صرفه جویی در وقت در اولیت قرار داده شود به گونه ای که شما می توانید عکس های خود را در زمان بسیار کمی آماده و سپس آن را در فرمت های مختلف عکس ذخیره کنید ، از ویژگی بسیار عالی این نرم افزار می توان به تشخیص چهره خودکار اشاره کرده که بر قابلیت های این نرم افزار می افزاید.



                                                                       

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک هایه ویژه





    امکانات سایت

    دیکشنری آنلاین


    دیکشنری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 451
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 454
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,729
  • بازدید ماه : 6,311
  • بازدید سال : 66,081
  • بازدید کلی : 737,321
  • کدهای اختصاصی
    --

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب