loading...
زری دانلود،زری تک،سایت زری،zari.tk,www.zari.tk,zari download,zariآموزش،سایت دانلود،دانلود رایگان.نرم افزار،عکس،فیلم،اسکریپت،قالب،تم سای،موزیک
admin بازدید : 231 1394/01/05 نظرات (2)

به نام خداوند مهربان...


این ورود ها برام جالب بود ....


آمار 10 ورود آخر



یوزرآی پیتاریخ
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چهارشنبه 05 فروردین 1394 -  6:22
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چهارشنبه   13 فروردین 1393 -  7:22
؟؟؟؟؟؟؟؟؟شنبه    16   آذر   1392 -  2:33





اولین پست و شرول به کار سایت زری دانلود یا (p30file) : تاریخ : 4 / 1 / 1391 زمان : 8:33بعد از ظهر


http://www.p30file.rozblog.com/post/2



آخرین پست در تاریخ :  12 / 11 / 1391 زمان : 7:17قبل از ظهر 


http://www.p30file.rozblog.com/post/567



و به  یاری خدا دوباره می خواهم اگر زنده بودیم دوباره میخوایم آپدیت کنیم سایت رو و هر روز مطالب مفید و پر کاربرد برایتان ارسال میکنیم 


موفق و سربلند باشید:)

admin بازدید : 317 1391/03/27 نظرات (0)

MediaChance Photo Brush یک نرم افزار ویرایشگر تصویر جدید، برنامه نقاشی مدیای هنری و طبیعی، ابزار روتوش عکس، بهبود دهنده کیفیت تصویر و مرورگر عکسی می باشد که برای سیستم عامل های ویندوز ۹۵/۹۸/NT/2000/XP/Vista طراحی شده است. این نرم افزار دارای ابزارها و افکتهای فراوانی برای تنظیم نمودن تصویر و روتوش عکس که در بیشتر ابزارهای گران قیمت حرفه ای دیگر یافت می شوند، می باشد. علاوه بر این این دارای برخی افکتها و ابزارهای منحصربفرد می باشد که به سختی می توان آنها را در دیگر نرم افزارهای مشابه ویرایش تصویر یافت. همچنین Photo Brush یکی از معدود نرم افزارهای کامل ویرایش تصویر می باشد که از طیف کامل اطلاعات EXIF تصاویر دوربین های عکاسی پشتیبانی می نماید. این نرم افزار تمامی ابزارهای لازم برای ویرایش و تنظیم تصاویر دیجیتالی را  مانند Adjusting levels, Gamma, RGB curves, Hue/Saturation, Brightness/Contrast وغیره دارا می باشد. با استفاده از براش های ویژه و ابزارهای خاص این نرم افزار قادر خواهید بود تا قسمتهای ناخواسته  را از روی تصاویر خود بردارید،‌ این ابزارها عبارتند از Clean Scratches, Remove Red-Eyes, Clean Skin of Portraits, Cloning with Rubber Stamp و غیره. همچنین با استفاده از براش های سه بعدی نرم افزار می توانید آثار هنری زیبایی را خلق نمایید. پس از استفاده از این نرم افزار متوجه خواهید شد که بی شک MediaChance Photo Brush یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در این زمینه می باشد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار MediaChance Photo Brush v5.4.1 :

  • بارگذاری و اجرای سریع نرم افزار
  • امکان ویرایش، روتوش و تنظیم نمودن عالی تصویر
  • ارائه تمامی ابزارهای تنظیم تصاویر که شما بدان نیاز دارید مانند Exposure, Levels, Hue/Sat/Luma, Cloning, Sharpening  های مختلف و غیره
  • ابزارهای حرفه ای کافی مانند Chromatic Aberration, Barrel-Pincushion, Perspective Compenstation و غیره
  • پشتیبانی از فرمتهای RGB, HSL, YCb/Cr وکانالهای ماسک
  • ابزارهای سرگرم کننده مانند Liquid Warp, Little Planet (Stereographic Projection), Fractal Droste effect (تصویر در تصویر) و غیره
  • پشتیبانی از پلاگین های آدوب فتوشاپ
  • پشتیبانی از فرمت RAW
  • روتوش تصویر با استفاده از ابزارهای منحصربفرد
  • امکان نقاشی حرفه ای با پشتیبانی از Tablet حساس به فشار
  • قابلیت شبیه سازی تصاویر شما بصورت نقاشی
  • قابلیت اسکن تصویر
  • ارائه فیلترهای متنوع
  • برداشتن قسمتهای ناخواسته از تصویر با استفاده از Image Nozzle
  • قابلیت استفاده به عنوان مرورگر تصویر
  • قابلیت مشاهده تصاویر بصورت  بند انگشتی

                                                                   

admin بازدید : 359 1391/03/27 نظرات (0)

نرم افزار جدید OnOne Perfect Portrait را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که توسط آن می توانید تصاویر دیجیتالی خود را به صورت حرفه ای ، روتوش نمایید. این نرم افزار دارای ابزار و ویژگی های جدیدی برای رتوش عکس ها می باشد و این مسئله می تواند برای عکاسان حرفه ای و کسانی که با رتوش عکس بسیار سرو کار دارند بسیار کارآمد باشد ، این نرم افزار در بهبود بافت و رنگ پوست در عکس نیز بسیار موثر عمل می کند و به شما امکان هرچه زیباتر کردن عکس را می دهد ، معمولا در نرم افزارهای مشابه ای مانند فتوشاپ استفاده از ابزارهای این چنینی وقت بسیار زیادی تلف خواهند کرد اما در این نرم افزار سعی شده که راحی و همچنین صرفه جویی در وقت در اولیت قرار داده شود به گونه ای که شما می توانید عکس های خود را در زمان بسیار کمی آماده و سپس آن را در فرمت های مختلف عکس ذخیره کنید ، از ویژگی بسیار عالی این نرم افزار می توان به تشخیص چهره خودکار اشاره کرده که بر قابلیت های این نرم افزار می افزاید.



                                                                       

admin بازدید : 336 1391/03/27 نظرات (0)

روتوش تصاویر در فتوشاب شاید برای اکثر کابران حرفه ای این نرم افزار امری بسیار مشکل و پر پیچ و خم می باشد به خاطر همین موضوع خیلی از عکاسان برای انجام کارهای خودشان اکثرا از نرم افزار های اماده در این زمینه استفاده می کنند .


ویژگیهای این مجموعه  آموزشی :

- اموزش روشهای تنظیم نور در عکسهای گرفته شده

- اموزش روشهای حذف نویز از عکس

- اموزش اصلاح به هم خوردگی رنگ در تصویر

- اموزش اصلاح چین و چروک

- اموزش برداشتن لکه و قرمزی چشم

- و....

 

                                                                      

admin بازدید : 377 1391/03/27 نظرات (0)

نرم افزار GIMP حتما بایستی برای آن دسته از کاربرانی که با برنامه های کدباز و تحت لیسانس ” گنو” کار می کنند، آشنا باشد، نرم افزاری با قابلیت اجرا برروی چندین پلتفرم که به عنوان ابزاری برای دستکاری و ویرایش تصاویر با فرمتهای مختلف به کار می رود. نام این نرم افزار همانطور که مشاهده می شود از حروف اول عبارت لاتین GNU Image Manipulation Program به معنی ” برنامه دستکاری و ویرایش عکس گنو ” گرفته شده است. نرم افزار GIMP برای انجام وظایف مختلف ویرایش عکس مناسب و کارآمد می باشد، وظایفی مانند روتوش نمودن عکس، ترکیب و ساخت عکس های جدید، و ساختار بندی تصاویر مختلف وموارد متعدد دیگر که براحتی توسط این نرم افزار امکان پذیر می باشند. این نرم افزار ظرفیت ها و قابلیتهای متنوع و فراوانی دارد، بگونه ای که می تواند به عنوان یک برنامه نقاشی (Paint) ساده مورد استفاده قرار گیرد، به عنوان برنامه ای کاملا حرفه ای برای روتوش تصاویر استفاده شود، به عنوان سیستم پردازش آنلاین گروهی مورد استفاده قرار گرفته ، یا حتی به عنوان یک مبدل تصویر قدرتمند از آن بهره برداری شود و بسیاری موارد دیگر. این برنامه ابزاری کامل از ابزاری های نقاشی شامل  قلم موها یا همان براش ها، مداد، رنگ پاش، ابزار شبیه سازی و غیره می باشد، مدیریت حافظه بصورت کاشی وار (Tile-Based) نرم افزار این امکان را فراهم می نماید تا اندازه تصاویر تنها از لحاظ فضای دیسک مورد محدودیت قرار گیرد. نمونه سازی زیرپیکسلی برای تمامی ابزارهای نقاشی برای تکینک هموار کرن ناصافی ها یا همان Anti-Aliasing با کیفیت عالی، پشتیبانی کامل از کانال آلفا، لایه و کانال های متعدد، ظرفیتهای پیشرفته اسکریپت نویسی و موارد متعدد دیگر از قابلیتهای این نرم افزار ویرایش تصویر حرفه ای و قدرتمند می باشد.

قابلیتهای کلیدی نرم افزار The Gimp 2.6.8 :

  • ویرایش و روتوش حرفه ای عکس با قدرتمندترین ابزارها
  • بسته کامل ابزارهای نقاشی شامل قلم موها (براش ها)، مداد، رنگ پاش، شبیه ساز و غیره
  • مدیریت حافظه بصورت Tile-Based برای محدود نمودن اندازه تصاویر تنها از لحاظ فضای در دسترس دیسک
  • نمونه سازی  زیرپیکسلی و دقیق برای تمامی ابزارهای نقاشی برای تکنیک Anti-Aliasing با کیفیت عالی
  • پشتیبانی کامل از کانال آلفا
  • لایه بندی و کانال های مختلف
  • دیتابیس رویه ای برای فراخوانی توابع داخلی نرم افزار از برنامه های خارجی مانند Script-Fu
  • عملکردهای چندگانه undo/redo تنها با محدودیت فضای دیسک
  • ابزارهای تغییر شکل مانند چرخاندن، مدرج نمودن، برش و فلیپ کردن
  • پشتیبانی از فرمتهای تصویری مختلف مانند GIF, JPEG, PNG, XPM, TIFF, TGA, MPEG, PS, PDF, PCX, BMP و بسیاری فرمتهای دیگر
  • ابزارهای انتخاب متعدد مانند Rectangle, Ellipse, Free, Fuzzy, Bezier  و  Intelligent
  • پلاگین های مختلف که امکان افزودن آسان فرمت فایلهای جدید و فیلترهای افکت جدید را فراهم می نمایند
  • قابلیت اجرا برروی سیستم عامل های مختلف
  • کدباز بودن نرم افزار
  • واسط گرافیکی زیبا و قابل سفارشی سازی
  • ابزارهای متعدد عیب یابی تصویر دیجیتال
  • پشتیبانی سخت افزاری عالی
  • پشتیبانی از زبانهای مختلف از جمله زبان شیرین فارسی

و…


                                                                      

admin بازدید : 316 1391/02/14 نظرات (0)
admin بازدید : 353 1391/01/20 نظرات (0)
معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ضمن اشاره به خبر قتل عمويي به دست بردازاده‌اش از شهروندان خواست تا هرگونه اطلاعات خود را در ارتباط با اين قاتل فراري از طريق شماره تماس 51055510 و 51055428 در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.

به گزارش جام‌جم، در ساعت 24:00 23 اسفند ماه سال 90 مأموران کلانتري 176 حسن آباد از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 از کشف يک جسد متعلق به مردي ميانسال در اتوبان تهران – قم ، در بيابان هاي اطراف فرودگاه حضرت امام خميني (ره) اطلاع پيدا کردند.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسي هاي مقدماتي مشخص شد که جسد متعلق به فردي حدودا 45 ساله است که بر اثر ضربات متعدد چاقو به گردن ، سينه و پشت به قتل رسيده است ؛ بلافاصله موضوع به پليس آگاهي و مقام قضايي اعلام و به دستور آقاي حبيبي، رييس دادگاه شعبه 101 جزايي بخش فشافويه ، پرونده جهت انجام تحقيقات تخصصي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

شناسايي هويت مقتول

با حضور تيم بررسي صحنه جرم اداره دهم و شروع تحقيقات ، کارآگاهان در فاصله چند ده متري از محل کشف جسد متوجه يک دستگاه خودرو  پرادو نقره‌اي رنگ شدند که با بررسي هاي انجام شده آثار مربوط به اصابت چندين گلوله به قسمت عقب و همچنين لاستيک هاي عقب خودرو مورد شناسايي قرار گرفت .

با توجه احتمال وجود ارتباط ميان خودرو و جسد کشف شده در محل ، کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي با بررسي ارکان هويتي خودرو موفق به شناسايي هويت مالک خودرو در شمال تهران شده و زماني که براي انجام تحقيقات به محل سکونت اين شخص در منطقه تجريش تهران مراجعه کردند اطلاع پيدا کردند که اين شخص خودرو را به صورت قولنامه اي به يکي از دوستان نزديک خود به هويت ياور . ن ( 47 ساله ) فروخته است .

با شناسايي هويت مالک خودرو ( ياور . ن) ، کارآگاهان اداره دهم به محل سکونت اين شخص در شهرک قدس ( غرب ) رفته و اطلاع پيدا کردند که دختر وي براي اعلام ناپديد شدن پدرش به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه کرده است .

کارآگاهان اداره دهم با حضور در پايگاه پليس آگاهي و با رويت تصاوير بدست آمده از ياور . ن و همچين شناسايي وي از سوي دخترش موفق به شناسايي هويت جسد مکشوفه شدند.

 شناسايي قاتل

در ادامه رسيدگي به اين پرونده و با شناسايي هويت مقتول ، کارآگاهان در تحقيقات خود اطلاع پيدا کردند که پس از مرگ برادر مقتول به هويت حبيب در سال گذشته ، اختلافات شديدي ميان مقتول و يکي از برادرزاده هايش به هويت عليرضا . ن ايجاد شده و در 22 بهمن ماه سال گذشته قرار ملاقاتي با وي داشته است .

با توجه به اطلاعات بدست آمده ، کارآگاهان اداره دهم به محل سکونت عليرضا در اسلامشهر رفته و در تحقيقات خود اطلاع پيدا کردند که عليرضا از همان تاريخ کشف جسد ، به صورت ناگهاني ناپديد شده است. برادر کوچکتر عليرضا در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : "حدود ساعت 18:00 روز مذكور عليرضا به خانه آمد و خودرو پژو 405 متعلق به مرا با خود برد و در ساعت 23:00 نيز ماشين را بازپس آورد اما از آنروز به بعد ، هيچ خبر و يا اطلاعي از او نداريم ".

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ، در ادامه اعلام اين خبر گفت : " با توجه به اطلاعات بدست آمده از مسير تحقيقات و احتمال نقش و مشارکت "عليرضا . ن" در ارتکاب جنايت و با توجه به متواري بودن اين شخص ، دستور انتشار بدون پوشش چهره وي از سوي مقام محترم قضايي صادر شده است .

اين مقام مسوول در خاتمه از کليه شهرونداني که موفق به شناسايي تصوير متعلق به عليرضا . ن ( متولد 1356 ) شده اند خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 51055510 و 51055428 در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.


تاریخ ارسال خبر:۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۷


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک هایه ویژه





    امکانات سایت

    دیکشنری آنلاین


    دیکشنری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 451
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 213
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,488
  • بازدید ماه : 6,070
  • بازدید سال : 65,840
  • بازدید کلی : 737,080
  • کدهای اختصاصی
    --

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب