loading...
زری دانلود،زری تک،سایت زری،zari.tk,www.zari.tk,zari download,zariآموزش،سایت دانلود،دانلود رایگان.نرم افزار،عکس،فیلم،اسکریپت،قالب،تم سای،موزیک
admin بازدید : 234 1391/07/29 نظرات (0)


دانلود بازی جدید Worms Revolution 2012 برای PC

 

 Worms Revolution 2012 (انقلاب کرم ها) نسخه ی جدید از سری بازی های Worms هستش که این بار با گرافیکی بهتر و سطح بازی وسیع تر و موتور بازی جدید توسط Team17 Software عرضه شده.

داستان بازی:

کرم ها خطرناک تر و منسجم تر از گذشته ها به جنگ دشمنان میروند و همانطور که اسم بازی پیداست،به دنبال انقلابی بزرگ هستند. در این نسخه + سلاح های گذشته از سلاح های جدید نیز استفاده شده است همچنین شما میتوانید از محیط اطراف مانند سنگ ، خاک و …. برای نابودی دشمن استفاده کنید.

admin بازدید : 288 1391/07/29 نظرات (0)


دانلود بازی The Testament of Sherlock Holmes 2012 شرلوک هلمز + کرک Skidrow

نسخه کم حجم  BlackBox با حجم ۲.۵ گیگ اضافه شد

 

بازی The Testament of Sherlock Holmes نام سری جدید از سری بازی های کارآگاه دوست داشتنی شرلوک هلمز است که توسط شرکت Focus Home Interactive انتشار شده است.گروه توسعه دهنده ی FrogWarez این بازی را بزرگترین و بهترین بازی خود معرفی کرده است که این نکته خود در ذهن مخاطب توقع ایجاد می کند. مانند بسیاری از بازیهای سری شرلوک هلمز،بازی از داستان اصلی تبعیت کرده و به سال ۱۸۹۸ و در شهر لندن برمی گردد.

گروهی از کودکان مشغول خواندن یکی از داستان های شرلوک هولمز می شوند و چیزی که آن ها می خوانند به صورت بازی برای بازیکنان به نمایش درمی آید. ماجرا از جایی آغاز می شود که هولمز به همراه دکتر واتسون (Dr. Waston) برای بررسی صحنه یک دزدی به خانه فرد ثروتمندی می روند. این شخص دارای گردنبند بسیار ارزشمندی بوده که به ظاهر به سرقت رفته و اکنون از هولمز و واتسون درخواست کمک کرده است …

شما در این بازی میتوانید به صورت کامل و طبیعی حس یک کارآگاه بودن را تجربه کنید. در محیط شهر آزادانه گشت و گذار کنید . چهره ها ، اتفاقات و سرنخ ها را به خاطره بسپارید و در موارد نیاز از آنها برای رفع مشکلات استفاده کنید. نکته ی جالب در این بازی ، بازجویی از متهمین و خلافکاران است که به روشهای گوناگون به انتخاب شما انجام می شود.

پس از این کار، می توانید با شخصیت های دیگر صحبت کنید. صحبت کردن با دکتر واتسون همیشه راهگشای شما خواهد بود. کتابی به همراه خواهید داشت که در آن مدارک و سرنخ هایی که به دست آورده اید، لیست شده اند. با مراجعه به آن باید به نوعی اتفاقات رخ داده در بازی را به هم ربط دهید. گزینه های مختلفی پیش روی شما خواهند بود که برخی از آن ها دارای چند انتخاب مختلف هستند.

این بازی از یک موتور گرافیکی جدید و پرقدرت استفاده میکند و تمامی بافت های داخل بازی از کیفیت فوق العاده بالایی ( High Resolution Pictures ) برخوردار هستند به طوری که وقتی با کاراکتر خود در شهر قدم میزنید کاملا میتوانید حال و هوای شهر لندن در قرن ۱۹ را تجربه کنید

admin بازدید : 652 1391/07/29 نظرات (0)



Doom 3:BFG Edition (رستاخیز) نسخه جدید بازی Doom3 که در سبک بازی های ترسناک در  آنها نماها و مدلهای ۳ بعدی ، صداهای درون بازی ، رندرینگ ، نورپردازی و …. به بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

در واقع این نسخه ، نسخه تکمیلی بازی Doom 3 هست که در سال ۲۰۰۴ منتشر شد،اما حالا بعد از ۸ سال با تفاوتی زمین تا آسمان ، پیشرفتی چشم گیر در زمینه گرافیک ، صدا ، نور پردازی ، مراحل جذاب و با اسم اختصاری BFG Edition عرضه شده است. نکته قابل توجه در این نسخه که جذابیت آن را ۲ چندان کرده است، امکان استفاده از چراغ قوه در بازی است که باعث هیجان و وحشت ۲ چندان میشود.اگر می خواهید یک بازی سراسر هیجان همراه با ترس و جذابیت را تجربه کنید یاس دانلود به شما انجام این بازی زیبا رو توصیه می کند.

admin بازدید : 537 1391/07/29 نظرات (0)
دانلود مجموعه 45 بازی سوپر ماریو Super Mario Games Collection برای PC

بدون شک همگی شما با اسم بازی سوپر ماریو Super Mario (قارچ خور) آشنا هستید. همانطور که می دونید از این بازی زیبا ورژن های مختلفی وجود دارد که شاید شما آنها را تا به حال بازی نکرده باشید ، یا به دنبال آنها برای تجدید خاطره هستید.

سوپر ماریو بازی است که توسط شرکت ژاپنی نینتندو برای کنسول‌های NES ساخته شد. طبق کتاب گینس پس از گذشت بیش از ۲۰ سال هنوز مقام پرفروش ترین بازی کامپیوتری جهان را در اختیار دارد. این بازی در ایران به ماریو قارچ خور معروف است.

ما برای شما مجموعه ۴۵ بازی آن را جمع آوری کرده و با حجم پایینی برای دانلود در اختیارتون گذاشتیم که شما می توانید آن را به صورت رایگان دریافت نمایید.

admin بازدید : 233 1391/07/29 نظرات (0)

دانلود بازی زیبای Of Orcs and Men برای PC نسخه Skidrow

دانلود بازی فوق العاده زیبای Of Orcs and Men با کرک Skidrow

بازی Of Orcs and Men نام بازی تخیلی و Role Playing (قهرمان پرور) به سبک نقش آفرینی هست که به تازگی توسط شرکت Cyanide Studios و برای کنسول های Xbox360  Ps3 , PC عرضه شده است. امپراطوری ستمگر و ظالمی سرزمین اجنه و اورک ها را تحت سلطه خود دارد. امپراطوری که در آن اجنه ها به طور مرتب مورد آزار و اذیت قرار میگیرند و قتل های دست جمعی بر آنان قالب است و اورک های جان سختی که در جنگها کشته نشده و اسارت و بردگی حاصل اتفاقات بعد جنگ آنهاست.

داستان بازی:

شما به عنوان یک سرباز نخبه اورکها به نام آرکیل و از گروه افسانه ای Bloodjaws در بازی قرار می گیرید ، یک گروه متحد فوق العاده جنگجو از اورک ها و اجنه ها که قصد تقابل با انسانهای شکنجه گر را دارند.به عنوان یک جنگجوی کهنه کار که جنگهای سخت زیادی به خود دیده،به عنوان فرمانده اورک ها منصوب شده اید و در این بین جنی به نام پریــن به کمک شما می آید تا به کمک یکدیگر مسیر جنگ را به سود گروه خود در آورده و آتش پلیدی انسانها را در شهر خاموش نمایید.

در طول بازی می توانید در هر لحظه که احتیاج داشتین میتوانید یکی از دو شخصیت جن و یا اورک را انتخاب کرده و به بازی ادامه دهید. به عنوان یک اورک با قابلیت های خود مانند خشونت،سرسختی،قوی بودن و یک جن با قابلیت هایی مانند سیاهی ، غیب شدن و … باید در این راه بکوشید تا حکومت ظالم را از پای درآورید

admin بازدید : 295 1391/07/29 نظرات (0)


Viking Battle for Asgard – در اصل داستان بازی شما به به نام شخصیتی که Skarin نام دارد بازی میکنید که یک وایکینگ هستید ، دشمنانی در آن سوی منطقه هستند که ارتش نامردگان که توسط نیروهای Hel هدایت میشوند ، این ارتش بسیار بی رحم و ترسناک هستند و مردم را مورد شکنجه ی خود قرار میدهند و آنها را به سختی مجازات میکنند! قهرمان داستان ما Skarin با چشم haunting ( بر پشت مویش بسته شده!) آمده تا شر این ارتش را کم کند! این ارتش نیروهای عجیبی دارد و فرمان روای آنها سخت به دنبال چشم haunting که قدرت جادویی خاصی دارد است ! او دشمن بسیار سر سخت haunting خواهد بود! نیروهای دشمن بسیار قوی هستند و شما هم تازه کار خود را شروع کرده اید و دهکده ی کوچکی پیش نیستید.

 

Viking Battle for Asgard-FLT | 4.6 GB

 

Viking Battle for Asgard دانلود بازی Viking Battle for Asgard برای PC



برایه دانلود بازی برید به ادامه مطلب

admin بازدید : 309 1391/07/14 نظرات (0)
دانلود Bad Piggies HD v1.0.0 - بازی مبارزه بچه خوک‌های بد با پرندگان خشمگین
داستان بازی هیجان انگیز Bad Piggies بسیار متفاوت تر از نسخه های قبلی پرندگان خشمگين Angry Birds می باشد این بار شما می بایست در نقش بچه خوک های بد سبز رنگ به ایفای نقش بپردازید! و از تخم هایی که از پرندگان خشمگین دزدیده اید محافظت نمایید و برخلاف گذشته که می توانستید پرندگان خشمگین را با تیرکمان پرتاب کنید این بار باید شما وسیله پرتاب خوک های سبز رنگ را خودتان بسازید. این بار شما این شانس را دارید تا بازی را از دنیای دیگری و با بچه خوک های بد سبز رنگ دوست داشتی تجربه کنید! میتوانید با وسایل متعددی که در این بازی در اختیار شما قرار می دهد برای حمل و نقل خوکهای تنبل و خبیث وسیله نقیله بسازید و به وسیله بادکنک هایی که دارید ماشین های خود را به پرواز در آورید و یا اینکه به وسیله موتورهای آتشین با سرعت بسیار بالا از روی دره ها و موانع سر راه بپرید. در صورتیکه که قبلا بازی الکس فوق العاده و پرندگان خشمگین را بازی کرده باشید میتوانید به سادگی 60 مرحله این بازی را پشت سر بگذارید که در صورت موفقیت شما در این بازی به نحوه صحیح چیدمان وسایل برای حرکت دادن خوک های سبز و کسب سه ستاره، 30 مرحله بازی جدید و جذاب برای شما باز خواهد شد.
admin بازدید : 249 1391/07/14 نظرات (0)
 دانلود بازی Anno 2070 Deep Ocean


نام بازی: Anno 2070 Deep Ocean
پلتفورم : pc
ژانر: Real-Time Strategy
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : N/A
حمایت توسط : Related Designs, Blue Byte
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

در این بازی گیمر با دنیایی از چالش ها رو به رو است . دنیایی که در آن دیپلماسی و تجارت حرف اول را می زند . سیستم مدیریت اقتصادی هنوز در سری بعد از میلاد دیده می شود. تا به امروز 4 نسخه از اين بازي منتشر شده است که با نام‌هايي مانند Anno 1404 شناخته مي‌شوند. عددي که در انتهاي عبارت Anno آمده است، بيان‌گر سالي است که فضاي بازي در آن مي‌گذرد. نسخه‌هاي قبلي اين بازي در سده‌هاي 15 تا 18 ميلادي به تصوير کشيده شده است.
 در هر يک از اين بازي‌ها، بازيکن ساخت يک شهر را آغاز کرده، با مديريت منابع مالي، معادن، برقراري ارتباط با تمدن‌هاي ديگر و فعاليت‌هايي از اين دست، شهر خود را به سوي پيشرفت و توسعه پيش مي‌برد. از اين منظر، اين بازي را مي‌توان با بازي‌هاي سري Simcity مقايسه کرد اما اين بازي، بخش جنگ را نيز در خود گنجانده است تا نمونه‌اي منحصر‌به‌فرد ايجاد شود. در طول بازي شما بايد هميشه آماده جنگ باشيد تا بتوانيد از شهر خود دفاع کنيد يا حتي با تاخت و تاز به سمت دشمنان خود، منابع و فناوري‌هاي آن‌ها را تصاحب کنيد. جديدترين نسخه از اين بازي نيز همين اصول را در سبک خود حفظ کرده است اما فضاي آن به طور کلي متفاوت است. در نگاه اول، Anno 2070 يک هنر مفهومي از آينده به روايت Ubisoft است. به روايت داستان Anno 2070 شصت سال بعد، زمين به علت تغييرات آب و هوايي، زير آب مي‌رود و سطح بسيار اندکي از خشکي روي اين کره که آن زمان کره آبي خواهد بود، باقي خواهد ماند! از همين‌رو هر تمدني سعي مي‌کند سهم بيشتري از خشکي‌ها را به دست آورد و جنگ به راه مي‌افتد. در عين حال انسان سعي مي‌کند که با شرايط سازگار شود و بتواند در آب نيز، نيازهاي حياتي خود را به دست آورد. نماي بازي، شهرهايي صنعتي و بسيار پيشرفته را به تصوير مي‌کشد که بخش‌هاي زيادي از آن‌ها در سطح آب بنا شده است. هر تمدن مي‌تواند چندين مرحله پيشرفت فناوري را شاهد باشد. از اين رو ظاهر شهرها مي‌تواند از يک شهر صنعتي آلوده تا يک شهر بسيار تميز تغيير کند.
admin بازدید : 228 1391/07/14 نظرات (0)
دانلود NBA 2K13 - بازی بسکتبال 2013



NBA 2K13 یک شبیه ساز بسکتبال می باشد که اگر جذب آن شوید، مانند بازی های شبیه ساز فوتبال می توانید هیجان فوق العاده ای را در آن ببینید و از این نظر یکی از ورزش های با توپ بسیار عالی به حساب می آید. این بازی با پشتیبانی از Kinect از جذابیت بیشتری بر خوردار شده است.در این سال های اخیر که خبری از EA و بازی NBA Live نیست، ۲K با عنوان NBA 2K طوفانی در این سبک به پا کرده که حتی بازیکنان معمولی هم با دیدن این عنوان انگشت به دهان می مانند.

admin بازدید : 303 1391/06/30 نظرات (0)
 دانلود بازی PES 2013 فوتبال تکامل حرفه ای

|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
|SKIDROWنسخه ی کامل جایگزین نسخه ی دمو شد  |

نام بازی: PRO EVOLUTION SOCCER 2013
پلتفورم : pc
ژانر: Sports game
نوع  فایل : SKIDROW
زبان: MULTI
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Konami
مد بازی : Single/Multiplayer
حمایت توسط : Konami
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
رستاخیز PES در نسل جدید که از نسخه 2011 آغاز شد اندک اندک این بازی سابقاً زیبا را به مسیر صحیح بازمی گرداند. عرضه PES2012 نوید بخش بازگشت کونامی به دوران شکوهمند گذشته بود و حالا نسخه 2013 که چند روزی از معرفی آن نمی گذرد قصد دارد استانداردهای شبیه ساز فوتبال را بالاتر ببرد.
admin بازدید : 348 1391/06/26 نظرات (0)


شما در این بازی با دو موجود عجیب به نام زاک و جک آشنا می شوید.این دو موجود در روستایی به نام Monstertown زندگی می کنند.این موجودات زمان مدیدی است که در صلح و آرامش زندگی می کنند.آن ها از بهشت زمینی که برای خود ساخته اند و در آن جنگل های زیبا،خیابان های مفروش به سنگ فرش و خانه های گرم ونرم وجود دارد لذت می برند.اما هنگامی که توافق نامه بین آن ها به هم خورد،شیطان هایی از دنیای شیاطین وارد بهشت مردم این روستا شدند.خوشبختانه زاک و جک طرحی را برای مقابله با این حمله پی ریزی کرده اند که باید آن را به مرحله اجرا در آورند.


برایه دانلود برید به ادامه مطلب

admin بازدید : 286 1391/06/26 نظرات (0)



زامبی ها به شهر حمله کرده اند و در حال مکیدن خون مردم شهر هستند.مردم شهر به یک قهرمان نیاز دارند تا آن ها را از دست زامبی های خون آشام رهایی بخشد.شما در نقش قهرمان شهر هستید.بازی در هشت حالت مختلف جریان دارد که شما می توانید هر یک از این ۸ حالت را انتخاب کنید.کلیدهای بازی دکمه های بالا و پایین و چپ ور است برای حرکت و کلیدهای ۱ تا ۹ برای تعویض اسلحه به کار می روند.


برایه دانلود برید به ادامه مطلب

admin بازدید : 289 1391/06/26 نظرات (0)



قهرمان این بازی از بچگی به فکر باستان شناس بودن بود و آرزوی آن را در  سر داشت.او با داشتن این آرزو در همین رشته از داشنگاه فارغ التحصیل شد.به نظر می رسد که رویاهای او کاملا به حقیقت پیوسته اند.زیرا که او اکنون می تواند روی کار خود تمرکز کند.بدین منظور نیز به سفری گردشگردی به مناطق باستانی خواهد رفت.متاسافنه هیچ اعزام گروهی در آینده ای نزدیک نیست و دختر شجاع تصمیم به تنها سفر کردن می گیرد اما تنها سفر کردن به پول نیاز دارد.دخترک تصمیم به باز کردن فروشگاه عتیقه فروشی برای تامین مخارج سفرش می گیرد.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک هایه ویژه





    امکانات سایت

    دیکشنری آنلاین


    دیکشنری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 451
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 255
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,530
  • بازدید ماه : 6,112
  • بازدید سال : 65,882
  • بازدید کلی : 737,122
  • کدهای اختصاصی
    --

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب