loading...
زری دانلود،زری تک،سایت زری،zari.tk,www.zari.tk,zari download,zariآموزش،سایت دانلود،دانلود رایگان.نرم افزار،عکس،فیلم،اسکریپت،قالب،تم سای،موزیک
admin بازدید : 655 1391/09/17 نظرات (0)

انتقال سریع سیستم مدیریت محتواها

انتقال سریع سرویسی جدید از پارس سی ام اس دات نت می باشد که با توجه به سرعت دانلود و آپلود محدود کاربران طراحی گشته تا با استفاده از این سرویس اخرین نسخه CMSهای موجود را در عرض چند ثانیه بر روی هاست خود آپلود کنید.
 



این سرویس به طور اختصاصی از طرف تیم پارس سی ام اس برای راحتی کاربران طراحی شده است از دوستان تقاضا دارم اگر مشکلی در انتقال وجود داشت اعلام کند تا بررسی شود لازم به ذکر هست که این سیستم برای هاست هایی که محدودیت حجمی آپلود دارند نیز قابل استفاده هست فعلا این قسمت در حال آزمایش هست.

در این سرویس شما میتوانید آخرین نسخه سیستم های زیر را بر روی هاست خود انتقال دهید :

نیوک ، جوملا ، وردپرس ، پرستاشاپ ، مدیاویکی

جهت استفاده از این سرویس به آدرس ذیل مراجعه نمائید :

http://transfer.parscms.net




سیستم جدید هم اضافه شد




سرویس آپلود لینک های دانلودی به هاست

سلام به تمام کاربران و دوستان عزیز امروز به درخواست کاربران سایت سرویس آزمایشی دیگر به سرویس انتقال سریع که در سرویس آپلود سریع سیستم ها بر روی هاست در چند ثانیه  توضیح داده شد اضافه شده است.
 



این سرویس برای آن دسته از افرادی که قرار داده شده که قصد دارند فایلهای دیگری رو به هاست خود انتقال دهند ولی اغلب کاربران چون سرعت دانلود و اپلود پایینی دارند نمی توانند فایلهای خود را اپلود کنند بر روی هاست ولی با استفاده از این سرویس جدید شما بجز اون سیستم هایی که به صورت پیش فرض وجود دارد شما میتوانید فایل دانلودی خود رو که قصد دارید به هاست انتقال بدید رو با دادن لینک دانلودی فایل بصورت اتوماتیک فایل دانلودی را به هاست شما انتقال دهد این سرویس به صورت آزمایشی می باشد و حداکثر حجم انتقال 15 مگابایت میباشد.



انتقال سريع فايل ها به هاست با آپلودر پارس سي ام اس



transfer.parscms.net




admin بازدید : 231 1394/01/05 نظرات (2)

به نام خداوند مهربان...


این ورود ها برام جالب بود ....


آمار 10 ورود آخر



یوزرآی پیتاریخ
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چهارشنبه 05 فروردین 1394 -  6:22
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چهارشنبه   13 فروردین 1393 -  7:22
؟؟؟؟؟؟؟؟؟شنبه    16   آذر   1392 -  2:33





اولین پست و شرول به کار سایت زری دانلود یا (p30file) : تاریخ : 4 / 1 / 1391 زمان : 8:33بعد از ظهر


http://www.p30file.rozblog.com/post/2



آخرین پست در تاریخ :  12 / 11 / 1391 زمان : 7:17قبل از ظهر 


http://www.p30file.rozblog.com/post/567



و به  یاری خدا دوباره می خواهم اگر زنده بودیم دوباره میخوایم آپدیت کنیم سایت رو و هر روز مطالب مفید و پر کاربرد برایتان ارسال میکنیم 


موفق و سربلند باشید:)

admin بازدید : 273 1391/11/07 نظرات (0)

با سلام


اکنون که پس از گذشت نزديک به يک ماه سايت پارس تولز رفع فيلتر شده بر آن شدم تا آنچه در اين مدت بر ما گذشت را بازگو کنم :



حدود 2 ماه قبل يعني در تاريخ 3 آذر ماه  ، تذکري از واحد فيلترينگ براي ما ارسال شد مبني بر صفر کردن قيمت طلا و سکه در ابزارک قيمت طلا که طي همان روز اينکار انجام و نتيجه براي واحد فيلترينگ ارسال گرديد .يک ماه بعد و در تاريخ 4 دي ماه به صورت ناگهاني و بدون هيچ گونه اخطار قبلي کل سايت فيلتر شد .


پس از تماس هاي تلفني مکرر با نهادهاي گوناگون بالاخره متوجه شديم سايت نه به دستور کارگروه فيلترينگ بلکه بصورت مستقيم و توسط مخابرات و به دستور قضايي فيلتر شده است و مشکل مربوط به صفحه قيمت طلا و سکه است ، بخشي که يک ماه پيش رسما از سايت حذف شده بود !!!

 


بعد از 3 هفته مراجعات پي در پي به دادسرا و انجام مراحل رفع فيلتر و سپردن ضمانت متوجه شديم در نامه اي که براي مخابرات براي فيلتر کردن سايتها ارسال شده اصلا دستور فيلترينگ کل سايت پارس تولز داده نشده بوده و تنها دستور فيلترشدن صفحه مربوط به ابزارک قيمت طلا داده شده است صفحه اي که از 2 ماه قبل غيرفعال و اين موضوع طي نامه اي به واحد فيلترينگ هم اطلاع داده شده بوده است !


سايت بدون دليل براي حدود 1 ماه فيلتر شده است ، حال چه کسي پاسخگوست ؟؟
چرا يک سايت خدماتي پس از 6 سال فعاليت خوب و خدمت به عرصه وب ايران ، به دليل بي توجهي دست اندرکاران و بدون بررسي دقيق ، دستور فيلترينگ مي گيرد و از آن بدتر به دليل بي مبالاتي و بي توجهي کارمندان مخابرات ، بجاي فيلتر کردن يک صفحه ، کل سايت ، فيلتر مي شود؟؟؟؟  چه کسي جوابگوي بيش از 120 هزار کاربري است که از اين ابزارها در سايت يا وبلاگ خود استفاده مي کرده اند ؟ چي کسي ضرر و زيان فيلتر شدن سايت و هزينه هاي مستقيم و غيرمستقيم آن را مي پردازد ؟ ...



لینک منبع

admin بازدید : 666 1391/07/28 نظرات (0)

          با سلام در این پست تمامی سایتهایه پربازدیدترین  پرکاربر و کاربردی دولتی و غیر دولتی در ایران






         برایه دیدن آدرس هایه سایتها برید به ادامه مطلب
admin بازدید : 351 1391/06/19 نظرات (0)

http://gtmetrix.com هم سرعت لود صفحات و سایت را نشان میده و هم مقایسه ای انجام میده بین سایتهایی که تست کردید ، پیشنهاداهایی هم برای بهینه شدن صفحات سایت و بالابردن سرعت لود صفحات میده. سایت کاملی برای تست و آنالیز هستش.

http://tools.pingdom.com/fpt سایت معروفی هستش برای تست صفحات اما بعضی وقتها پیغام خطای سرور میده . اما اطلاعات خوبی برای آنالیز صفحات و سایت میده ولی پیشنهاید برای بهتر شدن نمیده. آنالیز قوی داره.


http://site-perf.com این سایت هم اطلاعاتی برای آنالیز میده ولی از نظر کارایی به دوتا سایت قبیل نمی رسه و کار کردن باهاش براحتی سایتهای بالا نیست.


http://rapid.searchmetrics.com خب این سایت که درواقع یک سایت پولی هستش ولی تست سرعتش رایگانه . ولی ابزارهای جالبی برای سئو و بهینه سازی داره . اما اطلاعات خیلی زیادی برای تحلیل سایت شما نمیده. در بخش ابزار سئو seo tools در قسمت seo challenge مقایسه هیجان انگیزی بین سایتها انجام میده.


http://www.webpagetest.org سایت خوبی هستش و آنالیز خوب و کاملی برای سایت شما میده .


http://slowcop.com
این سایت هم انالیز خوبی داره و هم مقایسه می کنه با سایتهای دیگه ای که مد نظر شماست. البته پیشنهادهای جالبی هم میده برای بهینه کردن و بالا بردن سرعت لود صفحات.

admin بازدید : 364 1391/01/21 نظرات (0)
هرچه شما فاکتورهای پیج رنک گوگل در طراحی سایت را بیشتر رعایت کنید، گوگل شما را در صفحات جستجو در رتبه ی بالاتری نمایش می دهد. حتی اگر افزایش رتبه برایتان مهم نیست سعی کنید نکات کلیدی و فاکتورهای بهینه سازی مد نظر گوگل را رعایت کنید زیرا که گوگل سایت هایی را که به این نکات توجه نکرده اند، از لیست جستجویش حذف می کند وحتی در هیچ یک از موتور های جستجو نام سایت شما به چشم نخواهد خورد. پیج رنک گوگل و نکات کلیدی سایت را به صورت مجموعه ای از لینک های واضح طراحی کنید، به صورتی که هر صفحه از طریق یک لینک متنی ساده قابل دسترس باشد.

admin بازدید : 312 1391/01/21 نظرات (0)

یکی از بزرگترین چالش هایی که کسب و کار آنلاین امروز با آن مواجه است حفظ ارتباط خود با مشتریان از طریق قرار گیری مناسب در ویترین موتورهای جستجو به ویژه گوگل می باشد. با درنظر گرفتن این نکته که جستجوی گوگلی به تنهایی بیش از ۹۰ درصد از جستجوی کاربران ایالات متحده را به خود اختصاص داده، تعجب آور نیست اگر مهمترین هدف هر استراتژی بازاریابی مبتنی بر وب قرار داشتن در اولین نتیجه صفحه نتایج جستجوی گوگل در زمینه کاری آن تجارت باشد.

این اصل به خوبی ثابت شده که بهینه سازی درون سایتی برای موتورهای جستجو یکی پایه ای ترین ارکان طراحی وب سایت است که هر کسب و کار الکترونیکی نیازمند توجه به آن در مسیر دستیابی به سلطه بر نتایج موتورهای جستجو است. پس به عنوان طراح وب کاملا بامعنی است که حلقه دیگری دیگری به زنجیره مسائلی که در طراحی سایت باید درنظر داشت اضافه کنید و آن در نظر گرفتن برخی از استراتژی ساده برای نمایش بهینه سایت مورد طراحی در نتایج موتور های جستجو (اصطلاحا SEO) در پروژه های طراحی های شماست.

در نوشته حاضر به ارائه نه روش برای بهبود ویژگی SEO در هر وب سایتی که طراحی می کنید پرداخته شده است.

admin بازدید : 354 1391/01/20 نظرات (0)
معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ضمن اشاره به خبر قتل عمويي به دست بردازاده‌اش از شهروندان خواست تا هرگونه اطلاعات خود را در ارتباط با اين قاتل فراري از طريق شماره تماس 51055510 و 51055428 در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.

به گزارش جام‌جم، در ساعت 24:00 23 اسفند ماه سال 90 مأموران کلانتري 176 حسن آباد از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 از کشف يک جسد متعلق به مردي ميانسال در اتوبان تهران – قم ، در بيابان هاي اطراف فرودگاه حضرت امام خميني (ره) اطلاع پيدا کردند.

با حضور مأموران در محل و انجام بررسي هاي مقدماتي مشخص شد که جسد متعلق به فردي حدودا 45 ساله است که بر اثر ضربات متعدد چاقو به گردن ، سينه و پشت به قتل رسيده است ؛ بلافاصله موضوع به پليس آگاهي و مقام قضايي اعلام و به دستور آقاي حبيبي، رييس دادگاه شعبه 101 جزايي بخش فشافويه ، پرونده جهت انجام تحقيقات تخصصي در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت .

شناسايي هويت مقتول

با حضور تيم بررسي صحنه جرم اداره دهم و شروع تحقيقات ، کارآگاهان در فاصله چند ده متري از محل کشف جسد متوجه يک دستگاه خودرو  پرادو نقره‌اي رنگ شدند که با بررسي هاي انجام شده آثار مربوط به اصابت چندين گلوله به قسمت عقب و همچنين لاستيک هاي عقب خودرو مورد شناسايي قرار گرفت .

با توجه احتمال وجود ارتباط ميان خودرو و جسد کشف شده در محل ، کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي با بررسي ارکان هويتي خودرو موفق به شناسايي هويت مالک خودرو در شمال تهران شده و زماني که براي انجام تحقيقات به محل سکونت اين شخص در منطقه تجريش تهران مراجعه کردند اطلاع پيدا کردند که اين شخص خودرو را به صورت قولنامه اي به يکي از دوستان نزديک خود به هويت ياور . ن ( 47 ساله ) فروخته است .

با شناسايي هويت مالک خودرو ( ياور . ن) ، کارآگاهان اداره دهم به محل سکونت اين شخص در شهرک قدس ( غرب ) رفته و اطلاع پيدا کردند که دختر وي براي اعلام ناپديد شدن پدرش به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه کرده است .

کارآگاهان اداره دهم با حضور در پايگاه پليس آگاهي و با رويت تصاوير بدست آمده از ياور . ن و همچين شناسايي وي از سوي دخترش موفق به شناسايي هويت جسد مکشوفه شدند.

 شناسايي قاتل

در ادامه رسيدگي به اين پرونده و با شناسايي هويت مقتول ، کارآگاهان در تحقيقات خود اطلاع پيدا کردند که پس از مرگ برادر مقتول به هويت حبيب در سال گذشته ، اختلافات شديدي ميان مقتول و يکي از برادرزاده هايش به هويت عليرضا . ن ايجاد شده و در 22 بهمن ماه سال گذشته قرار ملاقاتي با وي داشته است .

با توجه به اطلاعات بدست آمده ، کارآگاهان اداره دهم به محل سکونت عليرضا در اسلامشهر رفته و در تحقيقات خود اطلاع پيدا کردند که عليرضا از همان تاريخ کشف جسد ، به صورت ناگهاني ناپديد شده است. برادر کوچکتر عليرضا در اظهارات خود به کارآگاهان گفت : "حدود ساعت 18:00 روز مذكور عليرضا به خانه آمد و خودرو پژو 405 متعلق به مرا با خود برد و در ساعت 23:00 نيز ماشين را بازپس آورد اما از آنروز به بعد ، هيچ خبر و يا اطلاعي از او نداريم ".

سرهنگ کارآگاه آريا حاجي زاده ، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ ، در ادامه اعلام اين خبر گفت : " با توجه به اطلاعات بدست آمده از مسير تحقيقات و احتمال نقش و مشارکت "عليرضا . ن" در ارتکاب جنايت و با توجه به متواري بودن اين شخص ، دستور انتشار بدون پوشش چهره وي از سوي مقام محترم قضايي صادر شده است .

اين مقام مسوول در خاتمه از کليه شهرونداني که موفق به شناسايي تصوير متعلق به عليرضا . ن ( متولد 1356 ) شده اند خواست تا هرگونه اطلاعات خود را از طريق شماره تماس 51055510 و 51055428 در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار دهند.


تاریخ ارسال خبر:۲۰ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۷


reza بازدید : 310 1391/01/12 نظرات (0)
%کاملترین مجموعه آموزش هک و امنیت

 

در این مجموعه با چه چیزی آشنا می شویم ؟

ASM WIndows (Part 1) Processor Modes
ASM WIndows (Part 2) Protected Mode
ASM Windows (Part 3) Win32 ASM using MASM32
ASM Windows (Part 4) MASM Data Types
ASM Windows (Part 5) Procedures
ASM Windows (Part 6) Macros
ASM Windows (Part 7) Program Control using JMP
ASM Windows (Part 8) Decision Directives
ASM Windows (Part 9) Loops
Assembly Primer for Hackers (Part 1) System Organization
Assembly Primer for Hackers (Part 10) Functions
Assembly Primer for Hackers (Part 11) Functions Stack
Assembly Primer for Hackers (Part 2) Virtual Memory Organization
Assembly Primer for Hackers (Part 3) GDB Usage Primer
Assembly Primer for Hackers (Part 4) Hello World
Assembly Primer for Hackers (Part 5) Data Types
Assembly Primer for Hackers (Part 6) Moving Data
Assembly Primer for Hackers (Part 6) Working with Strings
Assembly Primer for Hackers (Part 8) Unconditional Branching
Assembly Primer for Hackers (Part 9) Conditional Branching
Buffer Overflow Primer Part 1 (Smashing the Stack)
Buffer Overflow Primer Part 2 (Writing Exit Shellcode)
Buffer Overflow Primer Part 3 (Executing Shellcode)
Buffer Overflow Primer Part 4 (Shellcode for Execve)
Buffer Overflow Primer Part 5 (Shellcode for Execve)
Buffer Overflow Primer Part 6 (Exploiting a Program)
Buffer Overflow Primer Part 7 (Exploiting a Program Demo)
Buffer Overflow Primer Part 8 (Return to Libc Demo)
Buffer Overflow Primer Part 8 (Return to Libc Theory)
Format String Vulnerabilities Primer (Part 1 The Basics)
Format String Vulnerabilities Primer (Part 2 Crashing the Program)
Format String Vulnerabilities Primer (Part 2 Understanding Format Functions)
Format String Vulnerabilities Primer (Part 4 Viewing the Stack)
Metasploit 1 Exploitation Basics and need for Metasploit
Metasploit 10 Post Exploitation Log Deletion and AV Killing
Metasploit 11 Post Exploitation and Stealing Data
Metasploit 12 Post Exploitation Backdoors and Rootkits
Metasploit 13 Post Exploitation Pivoting and Port Forwarding
Metasploit 14 Backdooring Executables
Metasploit 15 Auxiliary Modules
Metasploit 16 Pass the Hash Attack
Metasploit 17 Scenario Based Hacking
Metasploit 2 Getting Started with Metasploit
Metasploit 3 Meterpreter Basics and using Stdapi
Metasploit 4 Meterpreter Extensions Stdapi and Priv
Metasploit 5 Understanding Windows Tokens and Meterpreter Incognito
Metasploit 6 Espia and Sniffer Extensions with Meterpreter Scripts
Metasploit 7 Espia and Sniffer Extensions with Meterpreter Scripts
Metasploit 8 Post Exploitation Kung Fu
Metasploit 9 Post Exploitation Privilege Escalation
Router Hacking Part 1 (The Basics)
Router Hacking Part 2 (Service Enumeration, Fingerprinting and Default Accounts)
Router Hacking Part 3 (Bruteforcing and Dictionary Attacks with Hydra)
Router Hacking Part 4 (SNMP Attacks using SNMPCheck)
Router Hacking Part 5 (SNMP Attacks using SNMPEnum)
Router Hacking Part 6 (Dictionary Attack using Metasploit on SNMP)
Scenario Based Hacking Part 1 (No Patches No AV Direct Access)
Scenario Based Hacking Part 2 (No Patches No AV Behind NAT)
Scenario Based Hacking Part 3 (OS Patched No AV Behind NAT)
Scenario Based Hacking Part 4 (OS And Software Patched No AV Behind NAT

admin بازدید : 275 1391/01/12 نظرات (0)

نرم افزار جذاب نمایشگاه مجازی غدیر


خطابه غدير تنها خطابه ايست که پيامبر خدا (صلی الله عليه وآله) نه تنها شنيدن و دانستن آنرا برای همگان واجب دانسته اند، بلکه رساندنش به ديگران را نيز بر ما تکليف نموده اند و اين امر در مورد هيچ خطبه ديگری از ايشان سابقه ندارد. وبسايت غديرخم اين جمله را در صدر اساسنامه فعاليتهای خود قرار داده و می کوشد این خطابه که در واقع آخرين خطابه و وصيت نامه رسول خدا (صلی الله عليه وآله) برای تمامي نسل بشر می باشد را بدون هيچ کم و کاست به گوش کسانی که از آن بی خبرند، برساند.

فَليُبَلِّغِ الحاضِرِالغائِبَ وَالوالِدِ الوَلَدَ الی یُومِ القِيامَةپس برسانند حاضران غائبان را و پدران فرزندان را تا روز قيامت.
فرازی از خطابه غديرپيامبر خدا (صلی الله عليه وآله)

admin بازدید : 320 1391/01/12 نظرات (0)

دانلود رایگان نرم افزار قضاوتهای شگفت انگيز حضرت علی (ع)



قضاوتهاى محيرالعقول و معجز گونه على عليه السلام آنچنان اعجاب برانگيز است كه اينكه پس از قرنها، هنوز انديشمندان و نوادر عالم از اين درخششهاى الهى ، انگشت حيرت به دندان گرفته و در شگفتى فرو رفته اند. الحق كه على شخصيتى بود كه غير از خدا و رسولش ، كسى او را نشناخته و هيچ پرواز كننده اى به قله فضل و كمال او راه نيافته است . او تنها بشرى بود كه : در كعبه زاده و گشت به محراب حق شهيد. اين كتاب، ترجمه كتاب قضاء اميرالمومنين على بن ابيطالب تاليف : علامه بزرگوار، مجاهد خستگى ناپذير؛ آيه الله حاج شيخ محمد تقى تسترى دام ظله مى باشد. براي راحتي مطالعه ، اين کتاب توسط انجمن گفتگوي ديني به صورت مالتي مديا و بدون نياز به نصب آماده و ضمن تبريک اين ايام تقديم مي گردد. بهاي دريافت کتاب : سه صلوات التماس دعا
هنگامى كه هيثم از بعض غزوات به خانه خود بازگشت، پس ‍ از شش ماه تمام زنش فرزندى به دنيا آورد. هيثم فرزند را از خود ندانسته وى را نزد عمر برد و قصه را برايش بيان داشت. عمر دستور داد زن را سنگسار كنند. اتفاقا پيش از آن كه او را سنگسار كنند، اميرالمومنين عليه السلام او را ديد و از قضيه باخبر گرديد، پس به عمر فرمود: بايد بگويى زن راست مى گويد؛ زيرا خداوند در قرآن مى فرمايد:و حمله و فصاله ثلاثون شهرا؛ مدت حمل و از شير گرفتن فرزند، سى ماه است
و در آيه ديگر مى فرمايد: والوالدات يرضعن اولادهن حولين كاملين ؛ مادران فرزندان خود را دو سال تمام شير مى دهند.
و وقتى كه بيست و چهار ماه دوران شير دادن از سى ماه كم شود شش ماه مى ماند كه كمترين دوران حاملگى است .
عمر گفت :اگر على نبود عمر به هلاكت مى رسيد و زن را آزاد نمود.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک هایه ویژه





    امکانات سایت

    دیکشنری آنلاین


    دیکشنری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 451
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 376
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,651
  • بازدید ماه : 6,233
  • بازدید سال : 66,003
  • بازدید کلی : 737,243
  • کدهای اختصاصی
    --

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب