loading...
زری دانلود،زری تک،سایت زری،zari.tk,www.zari.tk,zari download,zariآموزش،سایت دانلود،دانلود رایگان.نرم افزار،عکس،فیلم،اسکریپت،قالب،تم سای،موزیک
admin بازدید : 423 1391/08/05 نظرات (1)


نسخه نهایی آفیس منتشر شده است. می توانید در ادامه مطلب آن را دانلود کنید. دقت داشته باشید هنوز کرک معتبری ارائه نشده اما امکان نصب و استفاده از نرم افزارها فراهم است.

در این که مایکروسافت بزرگترین و قدرتمندترین شرکت نرم افزاری دنیاست شکی وجود ندارد ؛ شرکتی که سال هاست توانسته با ارائه خدمات مختلف کاربران زیادی را در سراسر جهان به سمت خود جذب کند ؛ ویندوز اصلی ترین بخشی است که مایکروسافت روی آن همیشه مانور می داده ولی همین ویندوز گاهی هم باعث شکست مایکروسافت شده است تا جایی که برای نمونه ویندوز ویستا اصلا نتوانست خواسته ها را برآورده سازد و خیلی زود جایش را به ویندوز 7 داد که حالا بسیار محبوب تر از دیگر سیستم عامل ها مطرح است. یکی از معروف ترین محصولات مایکروسافت بسته آفیس است. بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه 97 تا نسخه 2010 توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد.
نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس 2007 به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس 2010 آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه 15 از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس 2013 که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های 2007 و 2010 دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

مهم ترین نکته برای آفیس 2013 هماهنگی ویژه با نسل بعدی ویندوز یعنی ویندوز 8 است که هم از لحاظ بصری و هم از دیگر بخش ها سازگاری ویژه ای با این سیستم عامل دارد. قابلیت استفاده از این مجموعه در دیگر سیستم عامل ها نظیر iOS و Android که به صورت همزمان کاربر می تواند سند ها را مورد ویرایش و بازبینی قرار دهد از جمله مهم ترین ویژگی هایی هستند که در این نسخه به چشم می خورند. مایکروسافت علاوه بر سیستم های قدیمی حالا برای تبلت ها هم گزینه های مختلفی را در نظر گرفته و قابلیت های لمسی بیشتری را به آفیس اضافه کرده تا بیش از گذشته بتواند بازار را در اختیار بگیرد.



                              >>برایه دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید<<

admin بازدید : 221 1391/07/29 نظرات (0)


آیا تا بحال سعی کرده اید تا با کامپیوتر خود صحبت کنید؟ طوری که با حرف زدن به او دستور دهید و او را به انجام کارهای خواسته شده وادار کنید؟ دراین ساعات از سایت دانلود رایگان نرم افزار سریع و سرگرم کننده برای برقراری ارتباط شما با کامپیوتر به وسیله صدای شما را در نظر گرفتیم. با نرم افزار دراگون صحبت با کامپیوتر بصورت صوتی به مرور در صفحات وب بپردازید و یا ایمیل ارسال کنید، متون ها را از حالت گفتاری به نوشتاری تبدیل کنید و ... بدون شک هیچ راهی ساده تر و لذت بخش تر از گفتگو با کامپیوتر نیست.


admin بازدید : 224 1391/07/29 نظرات (0)


WinZip Pro یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین نرم افزار فشرده ساز دنیا محسوب می شود که ۱ بیلیون بار دانلود شده است! این نرم افزار قدرتمند علاوه بر امکانات زیاد در زمینه فشرده سازی فایل ها ، قابلیت های جانبی زیادی را شامل می شود که به آنها خواهیم پرداخت. مسلما اولین درخواست کاربر از یک نرم افزار فشرده ساز ، ساخت فایل های فشرده است. این نرم افزار توانایی فشرده سازی زیاد و همچنین قرار دادن پسورد روی فایل ها می باشد. ضمنا در فشرده سازی عکس امکان ویژه ای دارد و میتواند تا ۲۵ درصد عکس را بدون کاهش کیفیت ، کاهش حجم دهد. همچنین این نرم افزار میتواند دیگر فایل های فشرده با فرمت های مختلف نظیر Zip, Zipx, RAR, 7Z, BZ2, LHA, CAB, IMG, ISO را به فرمت zip تبدیل کند و یا آنها را از حالت فشرده خارج سازد. قابلیت جدید اضافه شده به نرم افزار ، تبدیل فایل ها به فرمت PDF است. به این ترتیب فایل های نرم افزارهای آفیس توسط WinZip Pro به فرمت PDF تبدیل خواهند شد. قفل گذاری این نرم افزار روی فایل های ZIP با فناوری AES encryption انجام می شود. در نسخه جدید ، نرم افزار میتواند برروی عکس ها و فایل های PDF واترمارک دلخواه شما را نیز قرار دهد. دیگر قابلیت مهم نرم افزار ، امکان پشتیبان گیری خودکار و زمان بندی شده از فایل ها و فولدرهای مشخص شده است و ذخیره سازی آنها با فرمت ZIP می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فایل های شما را روی لوح های فشرده نیز رایت نماید و نکته جالب دیگر این است که اگر فایل بک آپ شما از مقدار ظرفیت لوح فشرده بیشتر باشد ، خود نرم افزار به صورت خودکار آن را به چندین لوح فشرده تبدیل خواهد کرد.

admin بازدید : 264 1391/06/13 نظرات (0)





ویرایشگرهای متنی از جمله نرم افزارهایی هستند که همیشه کاربر به آن ها احتیاج پیدا می کند ؛ این امر شاید به شکل های مختلف بروز کند اما نکته مهم این جاست که هرکاربری مطمئنا بارها و بارها با یک ویرایشگر متن سروکار داشته است. از Notepad گرفته که ساده ترین نرم افزار ویرایش متن است تا بسته ی نرم افزاری Microsoft Office که کاملترین بسته نرم افزار موجود در این زمینه است . اما در میان این دو مدل نرم افزار که یکی ساده و یکی فوق العاده کامل و حرفه ای است ابزارهای متعددی هم هستند که به طور متوسط می توانند خواسته های کاربران را پاسخگو باشند. از جمله این نرم افزارها می توان به SoftMaker Office اشاره نمود. نرم افزاری که قادر است تا علاوه بر ویرایش متن ابزاری شبیه به Excel مجموعه آفیس را هم به کاربران هدیه دهد.


برید به ادامه مطلب

admin بازدید : 287 1391/05/26 نظرات (0)

بسیاری از افرادی که با بازی های کامپیوتری سروکار دارند با بازی هایی مواجه شده که علاوه بر نصب هنگام بازی نیز نیاز به گذاشتن سی دی بازی مربوطه داخل سی دی رام جهت انجام بازی می باشند و گاهی اوقات این گونه بازی ها که دارای چنین روشی برای اجرای آنها بوده کاربران را دچار مشکل می نماید، از آن جهت که کاربر را جهت انجام بازی به سی دی بازی مربوطه وابسته می نماید و اگر به هر دلیلی در حین مراحل بازی سی دی مربوطه دچار مشکل شود ادامه بازی برای کاربر مقدور نبوده که البته این یکی از مشکلات بوده و مشکلات دیگری نیز وجود داشته که علاقه مندان بازی های کامپیوتری بیشتر به آن واقف می باشند. البته عده ای با استفاده از نرم افزارهای ایجاد درایو مجازی این مشكل را حل كرده اند ولی این نرم افزار بدون نیاز به ایجاد درایو مجازی و Image برداری از سی دی بازی این كار را انجام می دهد. نرم افزار GameJackal نرم افزاری قدرتمند جهت حل مشکل فوق می باشد که از قابلیت های شاخص این نرم افزار استفاده آسان از آن و نیاز نداشتن به سی دی بازی است. در نسخه جدید ارائه شده تمام بازی های روز که نیاز به سی دی جهت اجرا داشته اضافه شده است و این امکان فراهم شده که کاربر با استفاده از ایجاد یک پروفایل برای بازی مورد نظر و ایجاد آیکون جدید با استفاده از این نرم افزار بتواند بدون نیاز به قرار دادن سی دی در سی دی رام بازی مورد نظر خود را اجرا کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار GameJackal Pro:
- ساخت سریع پروفایل جهت انجام بازی با کارایی مشابه آیکون همان بازی
- قابلیت image mode جهت انجام بازی هایی که نیاز به سی دی و یا دی وی دی در حین اجرا داشته
- پشتیبانی از سیستم های چند پردازنده ای و توانایی انتخاب پردازنده مورد نظر در حین بازی
- ابزاری جهت محافظت از پروفایل های شخصی با قابلیت گذاشتن پسورد بروی پروفایل و...
- بهینه سازی و کاهش زمان بارگذاری بازی
- پشتیبانی از جدیدترین بازی های موجود
- قابلیت بروز رسانی خودکار نرم افزار
- محیط کاربری راحت و آسان
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز 7
- و ...


برید به ادامه مطلب

admin بازدید : 285 1391/05/26 نظرات (0)

یکی از قدیمی ترین نرم افزارهایی که می توان در زمینه فشرده سازی از آن یاد کرد نرم افزار Winzip است. نرم افزاری بسیار قدیمی که هرچند از زمان ارائه اولین نسخه ی آن مدت بسیار طولانی است که می گذرد اما با قابلیت های فراوانی که با ارائه هر نسخه به کاربر هدیه نموده توانسته سال های سال خود را جز بهترین ها در زمینه فشرده سازی مطرح کند. به طور کلی فرمت Zip که امروزه در اینترنت و بسیاری از موارد دیگر از آن استفاده می شود با همین ابزار شناخته می شود ؛ اما برای آن دسته از کاربرانی که آشنایی زیادی به Winzip ندارند توضیحاتی ارائه می دهیم ، نرم افزار Winzip ابزاریست که توانایی مدیریت و فشرده سازی فایل ها را دارد ، این ابزار با پشتیبانی از فرمت های مختلف در فشرده سازی فایل ها توانسته با گذشت چندین سال به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود ؛ فشرده سازی با جدیدترین متدها که باعث کاهش حجم فایل ها می شود و البته برگرداندن به حالت اول که با سرعت بسیار بالایی صورت می گیرد جز مهم ترین خصوصیاتی بوده اند که در طی این چند سال به وضوح در این ابزار مشاهده شده اند.
Winzip که مدتی پیش توسط شرکت بزرگ و قدرتمند Corel خریداری شد با ارائه نسخه ای جدید سعی دارد تا اصلی ترین رقیب خود یعنی WinRAR را کنار زده و باز هم خود را در صدر بهترین نرم افزار فشرده ساز ببیند. در نسخه ی جدید قابلیت های بسیار جالبی دیده می شود که بسیار فراتر از یک نرم افزار فشرده ساز ساده است ، امکان رایت انواع سی دی و دی وی دی ، آپلود مستقیم برروی سرورهای FTP که برای مدیران وب سایت ها می تواند بهترین خبر باشد ، تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها به صورت دستی یا خودکار ، پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج از جمله Zip و RAR که در محیط اینترنت و دانلود فایل ها بسیار کاربرد دارد ، امکان به اشتراک گذاری فایل ها به شکل های مختلف آنلاین و آفلاین ، قابلیت ایمن سازی از طریق گذاشتن پسورد برروی فایل های فشرده و امکان بسیار دیگر اشاره نمود. یکی از مهم ترین تفاوت های WinRAR و WinZip در طراحی واسط کاربری است که انصافا WinZip بسیار جذاب تر و البته کارآمدتر است همین عامل می تواند یکی از مهم ترین مواردی باشد که کاربران به استفاده از WinZip ترغیب شوند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار WinZip Pro:
- سرعت بسیار بالا در فشرده سازی
- سرعت بالا در Unzip کردن
- محیط کاربری جذاب اما ساده و کارآمد
- اضافه شدن قابلیت های جدید برای فشرده سازی تصاویر
- مدیریت آسان فایل های فشرده
- پشتیبانی از فرمت بسیار رایج RAR
- به اشتراک گذاری فایل های فشرده
- پشتیبانی از متدهای جدید فشرده سازی
- سازگاری با انواع فرمت های مختلف در زمینه فشرده سازی
- امکان رایت مستقیم برروی سی دی و دی وی دی
- تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها به صورت دستی یا اتوماتیک
- ایمن سازی از طریق پسورد گذاری برروی فایل ها
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

قابلیت هایی که در نسخه جدید و Pro وجود دارد:
- کاهش حجم تصاویر بین 20 تا 25 درصد
- ارسال فایل ها از طریق ایمیل به فایل های فشرده دیگر
-فشرده سازی تصاویر به صورت همزمان از دوربین های دیجیتالی
- پشتیبانی و Unzip کردن فرمت های 7Z, IMG, و ISO
- قابلیت پسورد گذاری بر روی فایل ها
- قابلیت ارسال به سرور های FTP از طریق فایل های فشرده به یکدیگر
- مدیریت آسان تر فایل های فشرده
- و ...



برید به ادامه مطلب

admin بازدید : 443 1391/04/30 نظرات (0)


ضبط و عكس برداری از صفحه ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش های الكترونیك مخصوصاً آموزش های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیك با محیط كار آشنا می شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش دیده می شود. حال وجود یك نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش الكترونیك كمك خواهد كرد.
SnagIt محصول قدرتمند شركت ‏TechSmith نام محبوب ترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه ی عكس برداری از صحنه ی مونیتور و انجام كارهای و ویرایش های مربوطه است. این نرم افزار به آسانی با ابزارهای متنوع و مفید خود به شما امكان ضبط هر نوع تصویری را از محیط مانیتور شما همراه با تمامی نشانه ها و هرچه كه به چشم می بینید را به طرق مختلف به صورت یك فیلم با كیفیت ذخیره و در صورت نیاز شما به زیبایی هر چه تمام تر ویرایش می كند. توانایی قدرتمند در به اشتراك گذاردن فیلم های ساخته شده از دیگر ویژگی های خوب این محصول است.

قابلیت های كلیدی نرم افزار SnagIt:
- امكان ذخیره ی تصاویر با فرمت های GIF JPG BMP PNG TIF
- امكان ذخیره سازی فیلم ها با فرمت های PPT AVI MPG MPEG SWF WMV
- امكان قرار دادن افكت بر روی تصاویر و فیلم ها
- امكان اضافه كردن متن به عكس یا فیلم مورد نظر
- امكان كشیدن اشكال هندسی
- امكان قرار دادن تصاویر مختلف بر روی عكس یا فیلمی كه ضبط كرده اید
- امكان استفاده از فایل های برنامه ی Camtasia Studio
- امكان استفاده از چندین افكت مختلف روی متن
- امكان ذخیره ی عكس ها با فرمت PDF
- افكت های متنی و تصویری
- امكان ذخیره كردن فیلم با فرمت SWF
- امكان ویرایش تصاویر با فرمت SGI
- امكان دانلود افكت های بسیار
- امكان ضبط فیلم به صورت مخفی
- بالا رفتن سرعت برنامه
- ساخت فیلم های آموزشی
- امكان روشن شدن خودكار دوربین برای ضبط اتفاقات دسكتاپ و محیطی كه كاربر در آن كار می كند
- كاملا سازگار با Microsoft Office ,IE7
- سازگاری كامل با ویندوز های 64 بیتی

- و ...




Snagit Screenshot 1 Snagit Screenshot 2 Snagit Screenshot 3 Snagit Screenshot 4 Snagit Screenshot 5




admin بازدید : 286 1391/04/20 نظرات (0)

برای کاربرانی که دائما در حال استفاده از نرم افزارهای مختلف هستند یکی از مهم ترین موارد این است که بتوانند مدیریتی کامل برروی نرم افزارهای خود داشته باشند. برای مثال فردی که از یک رایانه همراه استفاده می کند و به هر دلیلی نمی تواند دائما و پس از مدت کوتاهی ویندوز آن را عوض کرده و یا نرم افزارهای زیادی را برروی سیستم عامل آن نصب نماید بهترین گزینه برای مدیریت نرم افزارهای کاربردی و لزوما مورد احتیاج داشتن نسخه های همراه یا Portable نیز می باشد.
نسخه های همراه در حقیقت همان نرم افزار کامل می باشند که به طرق مختلف به شکل یک ابزار همراه درآمده اند تا بدون نصب برروی هر سیستمی قابل اجرا باشند. مهم ترین خصوصیت این گونه نرم افزارها این است که بدون نصب به راحتی قابل اجرا خواهند بود ، هرچند شاید پایداری نسخه اصلی را نداشته باشند اما برای مثال برای فردی که نمی تواند دائما نرم افزارها را نصب و دوباره پاک نماید بهترین انتخاب می تواند باشد. این گونه نرم افزارها به شکل های مختلفی ساخته می شوند ، خود شرکت سازنده نسخه ای را به صورت Portable منتشر می کند ، هکرها و یا مهندسان حرفه ای با هک نمودن نسخه ی اصلی یک نسخه همراه تهیه می کنند و یا این که بعضی از کاربران با استفاده از نرم افزارهای خاصی این کار یعنی تبدیل نرم افزار اصلی  به نسخه پرتابل را انجام می دهند. مطمئنا هریک از ما گاهی پیش خواهد آمد که بخواهیم نسخه ای همراه از نرم افزارهای خاصی را تهیه کنیم تا در مواقع ضروری از آن ها استفاده کنیم. بهترین راه که در عین حال ساده ترین راه هم محسوب می شود استفاده از نرم افزاریست که VMWare ThinApp نام دارد. نرم افزاری بسیار جالب که امکان ساخت نسخه همراه از ابزارهای موجود در سیستم را فراهم می کند. این ابزار با اسکن نرم افزارهایی که در سیستم عامل نصب شده اند می تواند آن ها را شناسایی و پس از جمع آوری تمامی فایل های اصلی نرم افزار که در سیستم عامل و در بخش های مختلف پخش شده اند، نسخه ای همراه از نرم افزار انتخابی را تهیه کند. استفاده از این نرم افزار بسیار کم حجم فوق العاده ساده خواهد بود و به سادگی هر کاربری می تواند از آن بهره مند شود. VMWare ThinApp با نسخه های مختلف ویندوز ، انواع نرم افزارها، انواع کدهای برنامه نویسی، تکنولوژی های مختلف در نرم افزارها، نام ها و برندهای مختلف ، حجم های بالا یا پائین، فرمت های مختلف اجرایی و بسیاری موارد دیگر سازگاری کاملی نیز دارد. به راحتی می توان نسخه های همراه شده از نرم افزارهای مختلف را در هرجایی بدون این که نصبی صورت گیرد مورد استفاده قرار داد و به این ترتیب در بهره گیری از بسیاری نرم افزارها صرفه جویی در تمامی موارد نظیر، زمان ، فضا و سخت افزار خواهد شد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار VMware ThinApp Enterprise:
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- سازگار با انواع نرم افزارها
- پشتیبانی از تکنولوژی های مختلف برنامه نویسی نرم افزار
- سازگاری کامل با انواع تکنولوژی نرم افزارها
- ساخت نرم افزارهای بدون نیاز به نصب به سادگی چند کلیک
- سرعت مناسب در گردآوری تمامی اجزای نرم افزار اصلی از داخل سیستم عامل
- همسان سازی شده با دو پلتفرم 32 بیت و 64 بیت
- سازگار با انواع ارتباط های شبکه ای
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

admin بازدید : 296 1391/01/21 نظرات (0)

Website Indexer محصولی جدید و رایگان از Phoenix Labs، ابزار ایندکس است که ادعا می کند می تواند وب سایت مورد نظر شما را جزو نتایج موتورهای جستجوی رایج ایندکس کند.

این برنامه لینک شما را در بیشتر از ۱۰۰ منبع خوب رتبه بندی شده (well-ranked) ثبت می کند. به علاوه، هر لینک را پینگ می کند تا موتورهای جستجویی مانند Bing ، Yahoo ، Google و … را از وجودشان دائما مطلع سازد. در نهایت، این ابزار back-link نیز تهیه می نماید تا افزایش رتبه وب سایت شما را ممکن سازد.

Website Indexer ظاهری ساده دارد. زمانی که برای اولین بار برنامه را اجرا می کنید، لازم است یک اکاونت رایگان با نام و پست الکترونیکی خود بسازید. سپس، کد فعال سازی به نشانی پست الکترونیکی شما ارسال خواهد شد.

شما در این مرحله می بایست URL سایت مورد نظر به همراه واژه های کلیدی (مخصوص سایت ایندکس) را وارد نمایید. وقتی دکمه Start را می زنید، این برنامه شروع به ثبت لینک شما در منابع مختلف در سطح اینترنت می نماید. البته شما از طریق نوار پیشرفت (progress bar) می توانید پیشرفت کار را ملاحظه نمایید.


admin بازدید : 286 1391/01/12 نظرات (0)
دانلود Microsys Automation Batch Tools v3.0.1 - نرم افزار انجام کارها به طور خودکار
نرم افزار Automation Batch Tools ابزاری قدرتمند در زمینه اجرای دسته ای و به طور خودکار وظایف می باشد. حذف فایل های بازی مانند الگوهای سفارشی نام فایل و فیلتر، به روز رسانی و آپلود فایل ها با چندین سرور، جستجو و جایگزین کردن فایل ها و متن، تغییر اندازه و ایجاد ریز عکس ها در تصاویر، ایجاد لیست های دایرکتوری HTML و گالری های تصویر HTML، تغییر نام پوشه و نام مسیر فایل با استفاده از الگوهای تغییر نام، بهینه سازی فضای استفاده شده HTML و کاهش کلی حجم صفحه وب و ... درون این نرم افزار قرار داده شده است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Microsys Automation Batch Tools:
- اجرای دسته ای کارها
- قابلیت تبدیل، دسته و ابزارهای اتوماسیون برای صرفه جویی در وقت
- سرعت بالا و به طور خودکار وظایف تکراری کامپیوتر مانند جابجایی فایل ها
- اضافه کردن فایل ها و الگوهای پوشه ها برای پردازش دسته ای
- قابلیت انتخاب و پیکربندی ماژول اتوماسیون مناسب برای هر کار در فهرست
- توسعه بیشتر و یا دانلود نرم افزار جامع اتوماسیون ماژول ها و پلاگین ها
- پشتیبانی از ویندوز 7 / Vista / XP / 2000 / NT / ME / 98 / 95
- و ...

admin بازدید : 340 1391/01/12 نظرات (0)
دانلود Macro Express v4.1.6.1 - نرم افزار انجام کارهای تکراری به صورت خودکار
Macro به وظیفه ای گفته می شود که به صورت اتوماتیک با تنظیم آن بارها و بارها یک کار را می توان انجام داد. شما می توانید توسط Macro یک بار آنها را ضبط کرده و انجام آن در سری های بعد را به کامپیوترتان محول کنید.
نرم افزار Macro Express ابزاری قدرتمند که به کمک آن می توانید رویداد ها و حرکات موس و دستورات صفحه کلید خود را در آن ذخیره سازی نمایید تا برنامه به صورت خودکار دستورات را انجام دهد. این نرم افزار با ذخیره سازی و اجرای دستورات به کاربران کمک می کند تا از انجام کارهای تکراری خودداری کنند. این نرم افزار همچنین قادر است تا برای انجام هر کاری یک Hot Key بسازد. بدین ترتیب می توانید تنها  با فشار دادن دو یا چند دکمه کیبورد، به هدف خود برسید. به طور مثال با انتخاب یک Hot Key می توانید به جای اینکه برای رفتن به آدرس اینترنتی محبوبتان چندین کار مختلف نظیر باز کردن مرورگر وب، تایپ آدرس و زدن دکمه اینتر را انجام دهید می توانید تنها با دو کلید ترکیبی سایت مورد نظرتان را باز کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Macro Express:
- قابلیت انجام کارهای تکراری کامپیوتر به صورت خودکار
- قابلیت ساخت کلید های میانبر برای شروع اجرای دستورات توسط برنامه
- دارای Wizard برای تنظیمات برنامه به صورت اولیه
- دارای تنظیمات پیشرفته و اختیاری در هنگام وارد کردن دستورات و ضبط رویدادها
- قابلیت قرار دادن رمز عبور برای دسترسی به برنامه در جهت حفظ امنیت شخصی
- و ...

admin بازدید : 315 1391/01/12 نظرات (0)
دانلود The Ultimate Troubleshooter v4.92 Database 04.02.201 - نرم افزار بهینه سازی و رفع مشکلات سیستم

احتمالاً برای اغلب کسانی که در محل کار یا خانه خود زیاد با کامپیوتر سروکار دارند، بارها پیش آمده است که با کرش شدن، و نمایش صفحه آبی رنگ مواجه شده باشند ولی اغلب این پیغام های خطا مبتنی بر ایراد سخت افزاری نیست. نرم افزار The Ultimate Troubleshooter یکی از کامل ترین و موثرترین برنامه های Tuning (بهینه سازی) کامپیوتر است و ابزارهای مفید و ضروری را برای بهینه سازی تنظیمات سیستم در اختیارتان قرر می دهد تا هر کابر و با هر سطح از معلومات بتواند مشکلات خسته کننده کامپیوتر خود را عیب یابی و سرعت عملکرد آن را افزایش دهد. همچنین این نرم افزار دارای ماژول های 'Regular Housekeeping' است که به شما کمک می کند تا همیشه یک کامپیوتر پاکسازی شده داشته باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار The Ultimate Troubleshooter:
- تشخیص مفید یا مضر بودن برنامه ای که در حال اجرا بر روی سیستم است
- ارائه اطلاعات لازم در یک Task List
- توضیح مشکلات به زبان ساده و نه در غالب اصطلاحات فنی پیچیده
- تشخیص اغلب ویروس های شایع
- راهنمایی گام به گام کاربر
- نمایش اطلاعات مربوط به قطعات سخت افزاری سیستم
- امکان حذف فایل های موقت سیستمی غیر مفید
- سازگار با شبکه های کامپیوتری
- و ..

admin بازدید : 260 1391/01/12 نظرات (0)
دانلود Xplorer2 Pro v2.1.0.0 x86/x64 - نرم افزار جایگزین مای کامپیوتر

با پیشرفت تکنولوژی و استفاده مداوم از کامپیوتر وقت آن رسیده تا فایل منیجر ویندوز را با یک ابزار ویندوز اکسپلورر جدید که با علم خاصی برای کسانی که دائم در حال جابه جایی بین فولدرها، کپی کردن، جابه جا کردن و جستجو کردن فایل هایشان هستند طراحی شده و نامش Xplorer2 است عوض کنیم.
نرم افزار Xplorer² Professional جایگزین مناسب برای My Computer شرکت مایکروسافت که تقریباً کار بسیاری از حرفه ای ها را کم می کند و کمک می کند تا سرعت عملیات و دسترسی به فایل ها و پوشه ها افزایش یابد. این ابزار، محتوای دو فولدر را به صورت همزمان در یک پنجره به شما نشان می دهد. این قابلیت برای کسانی که به صورت دائم در حال جا به جا کردن و کپی نمودن فایل هایشان هستند بسیار ایده آل است و سبب صرفه جویی بسیاری در وقتشان می شود. همچنین در پنل سمت چپ شما محتویات هارد دیسکتان را با آرایش شاخه ای مشاهده می کنید که امکان جا به جائی بین دایرکتوری ها را بسیار راحت تر می کند. Xplorer2 می تواند فولدر ها و فایل ها را بوک مارک کند و به آنها برای باز کردن سریعترشان یک کلمه ی کلیدی نیز اختصاص دهد. همچنین این نرم افزار به شما امکان مدیریت فایل های روی هاست شخصی تان و FTP کردن به آن را نیز می دهد و نیز شما می توانید از یک فیلتر برای پیدا کردن همه ی فایل هایی که با حرف A شروع می شود یا با png. تمام می شوند استفاده کنید.

اگر یک فایل حجیم چند گیگا بایتی دارید و می خواهید آن را مثلاً با آوردن روی چند سی دی با خود حمل کنید و به جای دیگری ببرید Xplorer2 می تواند آن را برای شما به صورت قطعه های کوچک تر در آورد یا اصطلاحا Split نماید و بعد دوباره در زمانی که نیاز دارید این قطعات را به هم متصل کند. برای انجام اینکار به سراغ منوی Action و گزینه ی Split بروید و بعد فقط حجم قطعات را مشخص کنید. برای بهم چسباندن قطعات نیز ابتدا از لیست شدن و وجود همه ی فایلها مطمئن شوید بعد جمیع قطعات را انتخاب کنید و در منوی Action به سراغ گزینه ی Join بروید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xplorer2:
- امکان باز کردن تب
- دارای رابط کاربری با پنل دوگانه یا dual
- وجود میانبرهای بسیار بر روی کیبورد
- قابلیت بوک مارک کردن فایل ها و فولدرها
- امکان جستجوی فایل ها با استفاده از فیلترها
- امکان مدیریت فایل های روی هاست شخصی تان و FTP کردن آن
- رابط کاربری سه وجهی
- قطعه قطعه کردن و بهم چسباندن قطعات فایل ها
- سرعت و قدرت بالای لود
- پشتیبانی از ویندوز 95, 98, ME, NT4, 2000, XP, 2003, Vista 32 & 64 bit
- و ...

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک هایه ویژه





    امکانات سایت

    دیکشنری آنلاین


    دیکشنری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 451
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,393
  • بازدید ماه : 5,975
  • بازدید سال : 65,745
  • بازدید کلی : 736,985
  • کدهای اختصاصی
    --

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب