loading...
زری دانلود،زری تک،سایت زری،zari.tk,www.zari.tk,zari download,zariآموزش،سایت دانلود،دانلود رایگان.نرم افزار،عکس،فیلم،اسکریپت،قالب،تم سای،موزیک
admin بازدید : 204 1391/07/29 نظرات (0)

Malwarebytes' Anti-Malware نرم افزاری مناسب برای از بین بردن انواع فایل های مخرب است. فایل های مخرب بد و بزرگ هستند! کامیپوتر شما در خطر آلوده شدن به انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، جاسوس افزارها و رویت کیت ها است. این نرم افزار برای مبارزه با اینگونه تهدیدات است و میتواند امنیت مناسبی را برایتان فراهم آورد. این نرم افزار به عنوان یک نرم افزار کمکی برای آنتی ویروس ها انتخاب بسیار عالی محسوب می شود. یکی از ویژگی های نرم افزارهای مخرب نفوذ سریع و گسترس برق آسا آنهاست که به همین دلیل نیاز به نرم افزاری ویژه در این زمینه برای مقابله با آنهاست. Malwarebytes' Anti-Malware به دلیل طراحی ویژه اش میتواند سریع عمل کند. این نرم افزار با داشتن آپدیت های منظم از جدیدترین خطرات مطلع است و با سازگاری با دیگر انتی ویروس ها امنیت بالایی را برایتان پدید خواهد آورد.

admin بازدید : 244 1391/07/14 نظرات (0)
دانلود Supreme Folder Hider v1.8 - مخفی سازی یا قفل گذاری فولدرها
گاهی ما کاربران مجبوریم برای از دسترس خارج کردن یک سری از فایل ها یا فولدرهای شخصی آن ها را به حالت مخفی درآوریم. در ویندوز چنین گزینه ای گنجانده شده تا کاربران بتوانند با استفاده از آن فایل های خود را مخفی کنند ؛ این مورد زمانی خوب کار می کند که دیگر کاربران به این بخش ها در ویندوز آشنایی نداشته باشند در غیر این صورت می توانند به راحتی فایل ها را از حالت مخفی خارج کنند. اما نرم افزار Supreme Folder Hider یکی از مفیدترین ابزارها در زمینه مخفی سازی است. این ابزار کارآمد با استفاده از یک سری ترفندها طوری فایل ها را مخفی می کند که به هیچ وجه امکان نمایش آن ها از سوی کاربران دیگر وجود نداشته باشد.
طریقه کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است ؛ مخفی کردن به شکلی است که فولدر یا فایل کاملا از Windows Explorer پاک خواهد شد در حالی که در اصل فایل یا فولدر هیچ تغییری ایجاد نشده و همچنان برروی حافظه مورد نظر قرار دارد و تنها از نظر کاربران مخفی شده است. Supreme Folder Hider امکانات دیگری نظیر قفل گذاری و ایمن سازی فایل های یا فولدرها را هم به کاربر می دهد ؛ با این شرایط کاربر خواهد توانست با قرار دادن پسورد برروی فایل ها از دسترسی دیگر کاربران به فایل مورد نظر جلوگیری کند.
admin بازدید : 243 1391/06/30 نظرات (1)


تروجان هاي يكي ديگر از تحديد هاي اينترنتي ميباشد. شايد شما فكر كنيد كه تروجان همان ويروس است كه به سيستم حمله مي كند و باعث نابود شدن اطلاعات شما ميشود. ولي تروجان يك فايل جاسوسي ميباشد كه توسط هكر با توجه به نياز به اطلاعاتي كه ميخواهد به دست بياورد براي قرباني فرستاده ميشود. كه نوع بسيار مهمي از تحديدهاي اينترنتي ميباشد. پس با ماهيت مشخص تروجان را نمي توان ويروس برشمرد. هكر ها بر اساس نيازهاي خود به اطلاعات قرباني كه ميتواند پسورد ايميل،آيدي شخص،اكانت اينترنتي،نام و پسورد رايانه شما و ... ميباشد تروجان خود را آماده سازي ميكند. اين تروجان ها از كجا وارد سيستم ما ميشود و ممكن است چه مشكلاتي براي رايانه ما بوجود آوردند. شايد براي شما پيش آمده باشد كه در چت لينك هايي براي شما فرستاده شود اين آدرس اينترنتي هاي مشكوك كه اصولا هكر ها براي نفوذ به رايانه شما ارسال ميكنند حاوي كدهاي مخربي ميباشد كه با كيك كردن بر روي لينك و رفت به آدرس اينترنتي ممكن است فايلهاي مخرب بر روي سيستم شما نصب شود. اين تروجان ها با ارسال فايلهاي آلوده بر روي سيستم قرباني شروع به كار ميكند و به صورت مخفيانه به فعاليت خود ادامه ميدهد و اطلاعات شما را براي هكر ارسال ميكند. به خاطر ماهيت ويژه اين تروجان ها ممكن است آنتي ويروس شما قادر به شناسايي بعضي از اين تروجان ها نباشد و شما بايد براي آنتي ويروس خود مكملي از نرم افزارهايي كه در اين ضمينه مورد استفاده ميباشند نصب نماييد. Trojan Remover نرم افزار قدرتمند شركت Simply Super Software در زمينه ي جستجو و نابود سازي انواع تروجان و كرمهاي اينترنتي و نرم افزارهاي ناشناس جاسوسي و تبليغاتي مخرب است. اين نرم افزار به سرعت به جستجو و يافت تروجان ها از راههاي مختلف مي پردازد و با دارا بودن Database قدرتمندي با توانايي يافت بيش از 15505 به شما كمك فراواني در يافت سريع و نابودي اين نرم افزارهاي مخرب مي كند. كه در نوع خود بهترين و قدرتمندترين نرم افزار مي باشد. شما با نصب اين آنتي تروجان ميتوانيد سيستم خود را در برابر حملات و تحديدهاي اينترنتي و نفوذ هكر ها به سيستم شما جلوگيري نماييد. پس از نصب اين نرم افزار قدرتمند تمامي نرم افزار ها كه بر روي سيستم نصب مي نماييد توسط اين نرم افزار چك شده و پس از تائيد نرم افزار به اجرا در مي آيد. اين نرم افزار با داشتن موتور قدرتمند و هوشمند خود با مشاهده كوچكترين مشكل يا مشكوك بودن فايل مورد نظر جلوي اجرا و نصب آن را گرفته و به شما هشدار مي دهد فايل ممكن است آلوده به تروجانهاي خطرناك باشد. شما با چك كردن تمامي سيستم خود ميتوانيد از ورود هكرها و آلوده بودن فايلهاي خود بر روي سيستم آگاهي پيدا كنيد. تروجانهاي امروزه بسيار قوي هستند و باعث مختل شده فعاليت سيستم شما ميشوند و ميتوانند آنتي ويروسهاي شما را غير فعال كنيد در برخي وارد با جلوگيري از نصب آنتي ويروس ها از خود محافظت ميكنند. اين تروجان هاي قدرتمند كه توسط هكر ها برنامه ريزي شده اند ميتوانند فايروال سيستم شما را از كار انداخته و به انتقال اطلاعات شما بپردازند. تمامي اين فعاليتهاي مشكوك بر روي سيستم شما مثل قفل شدن Task Manager یا Mscoing یا Rigistry و... از كار افتادن آنتي ويروس، فعاليت هاي مشكوك در هنگام اجراي  ويندوز، اختلال در ياهو مسنجر، باز و بسته شدن ناگهاني پنجره مسنجر شما و ... حاكي از اين فعاليتهاي مخرب در رايانه شما ميباشد.


reza بازدید : 319 1391/01/12 نظرات (0)

%مجله هک و امنیت آشیانه   شماره 4

 

سر فصلهای این نسخه مجله :
1. آموزش SQL Injection
2. آشنایی با Htaccess
3. انجمن ساز PHPBB آبی تر از همیشه
4. سیستم رمز نگاری RPK بر پایه کلید عمومی
5. این فروشگاه مجهر به PHP است
6. مواظب باشید به Honeypot نزدیک نشوید !
7. چین: خاستگاه اصلی سارقان اطلاعات

reza بازدید : 614 1391/01/12 نظرات (0)
آموزش ساخت Javascript Keylogger » با سلام برای این ساعت از سایت پی سی فایل براتون آموزشی تهیه کردم که میدونم همه علاقه شدیدی به این دسته آموزشها دارند

برای این ساعت آموزش ساخت کی لاگر Keylogger تحت وب به زبان Javascript آماده کردم که امیدوارم مورد استقبال قرار بگیره

...

.....

.......

.........

............

..............

..................

....................

......................

.........................

admin بازدید : 536 1391/01/12 نظرات (0)

این پارتی بمناسبت جشن تولد  دختر یکی از سرمایه دار ترین فرد ایرانی بوده و همراه با مهمانان خارجی و داخلی
 

 

اکثر دختر و پسرهای حاضر در این

پارتی در زمان دستگیری در حالت غیر عادی-

زننده- توهم  و ...................... 


تازه و بدون منبع خبری



                              برید به ادامه مطلب

admin بازدید : 299 1391/01/09 نظرات (0)

آنتی ویروس NOD32 و نسخه فایروال دار آن یعنی Smart Security به دلیل سرعت و حجم Update‌های کم در بین کاربران محبوبیت خوبی کسب کرده اند. همچنین این نرم افزارها به فایلها، اشکال بی مورد وارد نمی کند و همین باعث شده است که حرفه ای ها هم به سمت استفاده از این آنتی ویروس ها بروند. تنها مشکل این برنامه ها  عدم به روز رسانی از طریق فایل Update‌ است و برای همین بر روی سیستمی که به اینترنت متصل نیست استفاده از آن بی فایده است. همچنین راهی برای نگهداری Update های آن وجود ندارد. سایت دانلودها با روشی خاص توانسته است این نرم افزارها را به طور کامل و بدون کوچکترین اتصال به اینترنت به روز رسانی کند.این فایل ها هم نرم افزار NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه های ۳ و ۴ و از جمله ۵ به روز می کند.آموزش آپدیت آفلاین نیز در ادامه مطلب آمده تا شما عزیزان برای به روز رسانی این آنتی ویروس محبوب به مشکلی بر نخورید.

 

Eset Offline Update آپدیت آفلاین NOD32 تا تاریخ 8 فروردین 91

 

روش استفاده و به روز رسانی NOD32 و Smart Security

admin بازدید : 304 1391/01/09 نظرات (0)

مجموعه  کلیدهای فعال برای محصولات امنیتی شرکت کسپراسکای به تاریخ ۲۶ اسفند ٩٠ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این کلیدها برای آنتی ویروس و اینترنت سکیورتی هستند.همچنین در این پست ، کلید های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی ٢٠١٢ نیز موجود می باشد.

 

kasper keys مجموعه کلید های فعال محصولات Kaspersky به تاریخ 8 فروردین 91

 

نحوه استفاده از کلید ها:

admin بازدید : 378 1391/01/05 نظرات (0)

آپدیت آفلاین آنتی ویروس Avira به تاریخ 2012.03.22

| آپدیت این ورژن برای اولین بار در بین سایت های ایرانی |

آپدیت فوق برای نسخه های زیر می باشد :

Avira AntiVir Personal Edition

Avira Premium Security Suite

نحوه آپدیت :

فایل آپدیت را از حالت فشرده خارج نمائید . در پنجره اصلی برنامه ابتدا روی Update کلیک کرده و سپس گزینه Update manually را انتخاب نمائید و محل فایل آپدیت در کامپیوتر خودتان را در آنجا قرار دهید و سپس اقدام به آپدیت نمائید.



لینک های دانلود


admin بازدید : 369 1391/01/05 نظرات (0)
اگر محافظت سیستم شما برایتان با اهمیت می باشد استفاده از نرم افزار Rohos Disk Encryption برایتان شما صروری است این نرم افزار امکان رمز گذاری بر روی بخش های مختلف سیستم را می دهدمانند هارد،فلش مموری،سی دی،دی وی دی و... رمز گذاری نمایید و از آن ها در مقابل دزدیده شدن و به نمایش در آمدن در مقابل افراد غریبه جلوگیری میکند.همچنین این برنامه قادر است تا فایلهای شما را بصورت کاملا حرفه ای مخفی سازی کند.


وب سایت فارسی زبان برای دانلود ها | http://www.rezaya.zblogr.com


ویژگی های Rohos Disk Encryption عبارت اند از:
- ظرفیت دیسک بی نهایت
- مخفی شدن خودکار در algorithm AES
- اتصال پیدا کردن با مجموعه اطلاعات های مختلف با ظرفیت های مختلف

admin بازدید : 378 1391/01/05 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



امروزه نرم افزارهای مختلفی که مورد استفاده کاربران بر روی سیستم های کامپیوتری قرار می گیرد با استفاده از شماره های سریال از طرف شرکت ها برای کاربران ثبت می شوند. بسیاری از افراد از نرم افزارهای کرک شده ( قفل شکسته ) برای رفع نیازهای خود بهره می برند تا هزینه های مربوط به خرید نرم افزار را پرداخت ننمایند و یا از شماره سریال های موجود برای ثبت نرم افزار استفاده می کنند. سیستم عامل ویندوز ، نرم افزار فتوشاپ ، اسکنرهای امنیتی ، بازی ها ، برنامه های ضد ویروس و .... همگی در دسته نرم افزارهایی می باشند که برای ثبت آن ها از شماره سریال های مختلف استفاده می شود. نگهداری از شماره سریال ها بسیار مهم می باشد ، زیرا ممکن است برای نصب مجدد نرم افزار و ثبت دوباره آن به سریال مورد نظر نیاز پیدا کنید. Product Key Explorer نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا شماره سریال های نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستم را کشف نموده و آن ها را برای استفاده در موارد مورد نیاز ذخیره نمایند. این نرم افزار با استفاده از روش های مختلف قابلیت استخراج شماره سریال های ثبت برنامه ها را دارد و این توانایی را دارد تا سریال بیش از 2500 نرم افزار مختلف را استخراج کند. این نرم افزار محصولی از Nsasoft می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Product Key Explorer :
- پیدا کردن سریال کدهای گم شده یا فراموش شده
- امکان ذخیره و نگهداری یک نسخه پشتیبانbackup
- Product Key Explorer به صورت خودکار سریال کدهای کامپیوتر شما یا کامپیوترهای شبکه ی شما را ذخیره می کند و به شما اجازه می دهد تا از کامپیوترهای شرکت خود در برابر داشتن برنامه های دزدی (فاقد حق کپی رایت) محافظت کنید
- Product Key Explorer وسیله ای بی نظیر برای مسولین شبکه و یا شرکت هایی است که قبول کرده اند برای برنامه هایی که استفاده می کنند مجوز ارائه دهند.
- Product Key Explorer یک برنامه ی قدرتمند است که میتواند به شما کمک کند تا سریال کدهای گم شده ی خود را برای بسیاری از برنامه های محبوب (شامل Microsoft Windows 2000, XP, Server 2003, Vista, Office و ...)پیدا کنید
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله نسخه محبوب ويندوز 7
- و ...



 راهنمای نصب نرم افزار : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.
- در مرحله پاياني تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته و در صورت اجرا شدن با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه در نوار وظيفه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- محتویات پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار جایگزین فایل های قبلی کنید.
- نرم افزار را اجرا كرده و بدون محدوديت از آن استفاده نماييد.

 قيمت: 29.50 دلار آمريکا (صرفاً جهت اطلاع!)
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم -  2.79 مگابايت | لينک كمكي دانلود رايگان نرم افزار portable با لينک مستقيم -  2.08 مگابايت | لينک كمكي پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 بحث پيرامون اين مطلب در انجمن تصويري از محيط کرک شده ي برنامه تصويري از محيط برنامه سايت سازنده لينک منبع

admin بازدید : 277 1391/01/05 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


حتما براي شما پيش آمده كه رمز عبور ويندوز خود را فراموش كرده باشيد و يا رمز عبور كاربر مديريت سيستم يعني Administrator را فراموش كرده باشيد. در اين حالت اكثر كاربران اقدام به تعويض ويندوز خود مي كنند. ولي راه ساده تر و كاربردي تر استفاده از نرم افزار Passware Kit Enterprise كه به شما كمك مي كند تا رمز عبور فراموش شده خود را ريست كنيد. همچنين شما قادر مي شويد تا با ساخت يك فايل راه انداز و ذخيره آن بر روي فلش و يا رايت بر روي سي دي رمز عبور مدير هر سيستمي را ريست كنيد. اين تنها يك بخش كوچكي از قابليتهاي اين نرم افزار است. شما مي توانيد بوسيله Passware Kit Enterprise رمز عبور قرار داده شده بر روي هر نوع فايل را كشف كنيد. همچنين شما مي توانيد كليه رمزهاي عبور مربوط به اينترنت از قبيل اتصالات اينترنت،وب سايتها و حسابهاي ايميل ها را از روي سيستم كشف كنيد. با اين نرم افزار دستيابي به هيچ رمز عبوري براي شما غير ممكن نيست. شما حتي مي توانيد رمز عبور كاربر مدير  سيستم عامل جديد و محبوب ويندوز Seven را هم ريست كنيد. شما مي توانيد رمز عبور بيش از 180 نوع فايل  و رمزهاي قرار داده شده بر روي ديسك سخت را به وسيله اين نرم افزار كشف كنيد. از طرف ديگر شما مي توانيد سيستم خودتان را براي كشف و محافظت فايلهاي رمز عبور خود اسكن كنيد و از آنها با الگوريتمهاي رمز نگاري محافظت كنيد. شما تنها در عرض چند دقيقه مي توانيد رمز ديسكهاي سختي را كه با سيستم BitLocker محافظت شده اند بازيابي كنيد. شما همچنين در عرض چند دقيقه مي توانيد رمزهاي عبوري را كه بر اساس TrueCrypt رمز نگاري شده اند حذف كنيد. در پايان اين توضيحات به شما پيشنهاد مي كنيم كه اين نرم افزار بسيار مفيد را حتما دانلود و امتحان كنيد.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Passware Kit Enterprise v9.7 :- بازيابي رمز عبور بيش از 180 نوع فايل
- امكان ريست كردن رمز عبور مديران نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز 7
- بازيابي رمز عبور و اطلاعات ديسكهاي سخت رمز نگاري شده با BitLocker
- حذف رمزهاي قرار داده شده با سيستم TrueCrypt
- بازيابي كلمه عبور براي آرشيو PGP،virtual disks و keyring files
- پشتيباني و استفاده از پردازنده هاي چند هسته اي
- استفاده از پايه هاي بازيابي رمز عبور Dictionary , Xieve , Brute-force , Known Password/Part , Previous Passwords
- امكان بازيابي و كشف رمز عبور اتصالهاي اينترنتي
- امكان كشف رمز عبور سايتها
- بازيابي و كشف رمز عبور حسابهاي اينترنتي
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله نسخه محبوب ويندوز 7
- و ...



 طريقه فعالسازي : جهت فعالسازي برنامه از شماره سريال موجود در پوشه فايل برنامه استفاده كنيد.

 قيمت: 495 دلار آمريکا
 دانلود -  41.7 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 لينک منبع

admin بازدید : 484 1391/01/05 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


اگر بخواهيم نگاهي گذرا به تاريخچه بسته هاي امنيتي و همين طور شركت هايي كه در اين چند ساله براي تامين امنيت سيستم هاي كاربران فعاليت كرده اند اندازيم يكي از نام هايي كه به چشم مي خورد و توانسته با امنيتي كه به كاربران به واسطه نرم افزارهايش هديه مي دهد، مورد توجه قرار گيرد كمپاني نرم افزار avast! است. يك شركت قديمي كه چند سالي است با دارا بودن نرم افزارهاي امنيتي كه با Level هاي مختلف عرضه مي شوند كاربران زيادي را جذب نمايد. اين شركت هميشه سعي كرده تا نرم افزارهايي را عرضه كند كه در عين سادگي نهايت قدرت و پايداري را در مقابل فايل هاي مخرب از خود نشان دهند و بايد گفت كه تا حدود زيادي هم موفق به انجام چنين كاري شده است چرا كه در آخرين نظر سنجي ها و آزمايش هاي مختلف برروي بسته هاي امنيتي اين شركت توانسته رتبه هاي بسيار بالايي را كسب كند. سه نرم افزار توليدي اين شركت كه اولي نسخه رايگان بوده و مناسب براي كاربران خانگي است ، دومي Antivirus Pro كه آنتي ويروسي قدرتمند است و آخرين محصول هم كه Internet Security نام داشته و تقريبا تمامي قابليت هاي ارائه شده از سوي اين شركت را در بر مي گيرد ؛ برروي سايت سازنده معرفي شده اند . قصد ما از اين مطلب معرفي و ارائه دو نرم افزار Internet Security و Antivirus Pro است. نسخه 5 از اين دو نرم افزار كه به تازگي ارائه شده است با ظاهري كاملا متفاوت نسبت به نسخه هاي قبلي در دسترس كاربران قرار گرفته كه اين تغيير در واسط كاربري علاوه بر جذابيت بيشتر سرعت دسترسي به قسمت هاي مختلف بسته هاي امنيتي را افزايش مي دهد. استفاده از تكنولوژي هاي جديد در هر دو نرم افزار بسيار به چشم مي آيد ، استفاده از حالت Game Mode كه در اغلب بسته هاي امنيتي جديد به چشم مي خورد در اين دو نرم افزار هم به راحتي قابل اجرا است. در هر دو اين نرم افزارها آنتي ويروسي قدرتمند جاي گرفته كه توانايي مبارزه با انواع فايل هاي مخرب را دارا مي باشد اما تفاوت اين دو در امنيت بيشتر Internet Security است كه در ارتباط هاي اينترنتي فراهم مي كند ، يك آنتي اسپم قدرتمند و ديوار آتش قوي در اين ابزار جاي گرفته كه علاوه بر متمايز كردن اين ابزار با Antivirus Pro ، امنيتي مثال زدني را هم به كاربران هديه مي دهد.


قابلیت های كلیدی نرم افزار Avast Internet Security v6.0.1278 Final:
- دارای موتور ویروس یابی با قابلیت های برجسته جستجو برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها
- حفاظت دائم و مرتب از سیستم
- مجهز به موتور پیشرفته و هوشمند برای شناسایی دقیق مخرب ها
- اسکن دقیق و پیشرفته با استفاده از سامانه هوشمند اسکنر
- قابلیت اسکن کامندلاین و لایه امن برای نرم افزارهای P2P و محیط کاربری ساده و زیبا
- جستجوی جامع براساس محافظت از پروتکل های SMTP/POP3/IMAP4
- محافظت از Email ها. این آنتی ویروس دارای دو ماژول مستقل برای محافظت از Email ها می باشد!
- دارای Virus Chest برای جداسازی ویروس ها از سیستم عامل ویندوز و قرنطینه آنها در محیطی امن
- دارا بودن یکی از کاملترین پایگاه های داده در شناسایی ویروس ها
- قابلیت آغاز جستجوی یکپارچه وهماهنگ تنها با فشار دادن راست کلیک
- کنترل بر داده هایی شبکهp2p و برنامه های گفتگوی اینترنتی
- دارای محیطی امن برای قرنطینه سازی ویروسها و جدا سازی آنهها از سیستم کاربری
- قابلیت کنترل امنیتی به دو حالت کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access)
- قابلیت محافظت از سیستم در برابر انواع ویروسها، کرم های اینترنتی و ...
- قابلیت محافظت از سیستم در برابر انواع ویروسها، کرم های اینترنتی و … جدید و ناشناخته
- دارای بخش به نام Script Blocker برای حفاظت و بلوکه کردن اسکریپت های آلوده
- قابلیت به روز رسانی خودکار و دائم
- محیط کاربری آسان وبا فرمی قابل فهم حتی برای کاربران ناوارد و مبتدی
- جستجو به وسیله خط فرمان با قابلیت های پیشرفته و مناسب برای کاربران حرفه ای
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...



 راهنمای نصب نرم افزار : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- پس از نصب هریک از نرم افزارها به صورت گزینه های پیش فرض لازم است یک بار سیستم خود را Restart کرده و سیستم خود را به حالت Safe Mode بارگزاری نمائید.
- پس از طی مرحله بالا لازم محتویات پوشه کرک را در محل نصب نرم افزار کپی نمائید.
- پس از کپی لازم است مجددا سیستم عامل ویندوز خود را دوباره Restart کرده و به حالت معمولی بارگزاری کنید.
- پس از اتمامی مراحل بالا کافیست به پوشه License رفته و فایل موجود را با اجرا و طی مراحل موجود نصب کنید تا نرم افزار کرک شود.
- دقت داشته باشید لازم است گزینه آبدیت نرم افزار را به حالت Manual درآورده تا از Block شدن کرک ها جلوگیری شود.
- روش استفاده لایسنس و کرک در فایل متنی ذكر شده است.


 قيمت: 59.95 دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع!)
 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم -  79 مگابايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 بحث پيرامون اين مطلب در انجمن
 سايت سازنده
 لينک منبع

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک هایه ویژه





    امکانات سایت

    دیکشنری آنلاین


    دیکشنری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 451
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 463
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,738
  • بازدید ماه : 6,320
  • بازدید سال : 66,090
  • بازدید کلی : 737,330
  • کدهای اختصاصی
    --

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب