loading...
زری دانلود،زری تک،سایت زری،zari.tk,www.zari.tk,zari download,zariآموزش،سایت دانلود،دانلود رایگان.نرم افزار،عکس،فیلم،اسکریپت،قالب،تم سای،موزیک
admin بازدید : 529 1391/03/21 نظرات (0)

در پست امروز سایت یک تب قصد داریم افزونه wp-cumulus رو برای سفارشی کردن و افزایش زیبایی برچسب های سایت به دوستداران وردپرس معرفی کنیم.

این افزونه برچسب ها رو در قالب فایل فلش ,به صورت متحرک و چرخشی ۳۶۰ درجه نشون میده که با حرکت دادن موس برچسب ها میچرخن.

admin بازدید : 306 1391/01/25 نظرات (0)
دانلود MaxBulk Mailer Pro v8.3.7 - نرم افزار ارسال ایمیل های گروهی
اگر شما از آن دسته از كاربراني هستيد كه با افراد زيادي در تماسيد و يا مشتريان زيادي داريد كه با آنها در تماس هستيد برنامه MaxBulk Mailer به شما كمك مي كند تا به اندازه بسيار زيادي در وقت خود صرفه جوئي كنيد. براي جذب مشتريان و فروش محصولات و يا برقراري ارتباط با ديگران خدمات پست الكترونيك امروزه بالاترين كاربرد و اثر بخشي را دارد ضمن اينكه شما را در صرف هزينه و زمان كمك مي كند و شما با صرف كمترين هزينه و زمان به بهترين نتيجه و كيفيت در جذب مشتريان و فروش محصولات خود خواهيد رسيد. استفاده از پست الكترونيك بهترين راه براي رسيدن شما به هدفتان است زيرا هم كم هزينه است و هم سرعت بالائي دارد. شما از طريق پست الكترونيك مي توانيد محصول يا خدمات خودتان را به طور مستقيم به مشترياني كه علاقه مند به آنها هستند معرفي كنيد و اين در واقع براي كسب و كار شما شانس موفقيت را به ارمغان مي آورد. شركت Maxprog ابزار نهائي خود را با نام MaxBulk Mailer براي همه نيازهاي بازاريابي شما از طريق ايميل ارائه كرده است كه ما آن را به شما هديه مي كنيم. MaxBulk Mailer يك طراح حرفه اي ايميل است كه شما مي توانيد بدون حتي كسر يك پني هزينه و بصورت مستقيم از كامپوتر اطلاعات محصول يا خدمات خودتان را براي مشتريانتان ارسال كنيد و هر گاه نياز به تغيير بود آن را تغيير دهيد و مجددا براي مشتريانتان ارسال كنيد. اين در واقع يك ابزار موفقيت از سوي شركت Maxprog كه به شما اجازه مي دهد براي افزايش سود خود ، تقويت خدمات به مشتريان و ارسال پيامها به بازارهاي جديد دست پيدا كنيد و موفقيت روزافزون خودتان را شاهد باشيد. MaxBulk Mailer يك نرم افزار ايميلر است كه به شما اجازه مي دهد تا اطلاعات سفارشي منتشر شده در مطبوعات ،ليست قيمت و يا هر متن و يا اسناد متني خودتان را براي مشتريانتان ارسال كنيد.MaxBulk Mailer بسيار ساده و راحت و كار كردن با آن بسيار آسان است.MaxBulk Mailer به شما اجازه مي دهد تا ايجاد،مديريت و ارسال پيام ها بازاريابي خودتان را براي مشتريانتان كنترل كنيد. در حال حاضر پيام هاي تبليغاتي شما بصورت متن براي مشتريان پست الكترونيك مي شود. شما با اين برنامه مي توانيد متن،تصاوير گرافيكي،فونت و رنگهاي روشن را براي پيامهايتان استفاده كنيد و بروشورهاي حرفه اي را ايجاد و براي مشتريانتان ايميل كنيد.شما مي توانيد قالب تعريف كنيد و هر بار فقط متون را تغيير دهيد و در زمان خود جهت طراحي صرفه جوئي كنيد. همچنين اين برنامه از قابليت كشيدن و رها كردن نيز پشتيباني مي كند كه شما مي توانيد متون و ليست آدرسها را تنها با دراگ كردن به آن اضافه كنيد. قابليت پيش نمايش براي بررسي ظاهر سند قبل از ارسال نيز وجود دارد.پشتيباني از 36 نوع رمزنگاري بين المللي و ليست مديريت از راه دور در حمايت از ليست سياه نيز از ديگر قابليتهاي اين نرم افزار است.همچنين شما مي توانيد متون خود را شكل بندي كنيد. اگر به دنبال يك بازاريابي موفق و جديد مي باشيد بازاريابي از طريق ايميل بهترين راه است و برنامه MaxBulk Mailer بهترين بازارياب و دستيار شما در اين زمينه خواهد بود.ما به شما توصيه مي كنيم اين برنامه را حتما امتحان كنيد.

admin بازدید : 299 1391/01/21 نظرات (0)

بارها شما هم خواستار داشتن سایتی مبنی بر آپلود سنتر عکس فارسی با خاصیت عضوگیری بوده اید تا کاربران شما بتوانند بر روی تصاویر خود مدیریت داشته باشند و یا عکس های خود را بصورت خصوصی یا عمومی آپلود کنند و شما نیز بر روی کاربران خود مدیریت داشته باشید ! هم اکنون تنها با یک کلیک میتوانید بصورت مستقیم از اسکریپت دات کام دریافت نمایید  !

توجه : نصب با ایمپورت SQL توسط PHP MY Admin انجام می پزیرد .

حجم فایل : ۴۵۶ کیلوبایت


danlod

Share
admin بازدید : 500 1391/01/21 نظرات (0)

GodLike Script Image Upload 1.7 یکی ازاسکریپت رایگان در زمینه آپلود تصاویر میباشد . اسکریپت GodLike Script نیاز به دیتابیس ندارد و نصب و تنظیمات اسکریپت فوق ساده و راحت می باشد .

admin بازدید : 276 1391/01/21 نظرات (0)

Digzip  یک اسکریپت رایگان برای راه اندازی سایتهای آپلود فایل به صورت همزمان در چندین آپلود سنتر بزرگ میباشد !

شما با استفاده از این اسکریپت میتوانید یک سایت آپلود سنتر همزمان در چندین سایت مانند (رپیدشر,مگاآپلود,دپوزیت فایلز,هات فایل و…) راه اندازی کنید! و به ارائه خدمات به کاربران سایت خود بپردازید. این اسکریپت به صورت clone (شبیه) به سایت digzip.com می باشد.

هم اکنون میتوانید این اسکریپت را به همراه دیتابیس و آموزش نصب در ادامه مطلب دریافت نمائید .

دموی اسکریپت

admin بازدید : 271 1391/01/21 نظرات (0)

CF Image Host یک اسکریپت متن باز می باشد که شما با استفاده از این سیستم میتوانید یک سایت آپلود سنتر راه اندازی کنید. این اسکریپت فارسی شده است ! از جمله نکات قوت این اسکریپت میتوان به نیاز نداشتن به پایگاه داده (دیتابیس) و همچنین امکاناتی همچون آپلود همزمان چندین تصویر, گالری عکس برای تصاویر, قابلیت آپلود تصاویر به صورت خصوصی , قابلیت تعیین پهنای باند ماهانه یا هفتگی برای تصاویر آپلود شده و… اشاره نمود .

- محیط کاربری و مدیریت فارسی

- ارائه گزارش تصاویر (تاریخ,بازدید,فضای مصرفی,پهنای باند مصرفی,..)

- تنظیمات پیشرفته سایت

- قابلیت بستن سایت (اجازه ندادن آپلود)

- قابلیت نمایش و مخفی سازی صفحات و لینک ها از طریق مدیریت

- قابلیت حذف کردن تصاویر از مدیریت

- قابلیت گزارش تصویر غیر اخلاقی

- قابلیت حذف خودکار تصاویر غیر فعال پس از تاریخ خاص

- قابلیت حذف تصاویر گزارش شده از گالری به صورت خودکار

- نیاز نداشتن به پایگاه داده

- نصب کننده خودکار

admin بازدید : 282 1391/01/21 نظرات (0)

اسکریپت آپلود سنتر عکس با تکنولوژی ای جکس به صورت فارسی

با استفاده از این اسکریپت به راحتی میتوانید عکس خود را از کامپیوتر انتخاب کرده و به راحتی آپلود نمایید .

این اسکریپت قابلیت تغییر اندازه عکس شما به ۴ سایز به صورت اتوماتیک را دارد که توجه داشته باشید که سایز آخر , همان سایز اصلی عکس شما خواهد بود .

در ضمن این اسکریپت به صورت فول ای جکس می باشد .

admin بازدید : 256 1391/01/21 نظرات (0)


این اسکریپت اسکریپتی فوق العاده در زمینه جستجو ی ایجکس در گوگل می باشده که از همه نظر قابل ویرایش است .امید وارم لذت ببرید .

بعضی ها مجبورند برای این اسکریپت تا چندین هزار تومان پیاده شوند .

%اسکریپت فوق العاده جستجوی ایجکس با گوگل

Google Live Search | AMIRJOON | 1.60MB

دمو

لینک دانلو دمستقیم

لینک دانلود غیر مستقیم (Media fire)

لینک دانلود غیر مستقیم (Hot file)

لینک دانلود غیر مستقیم (File factory)

لینک دانلود غیر مستقیم (Deposit)



Share

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک هایه ویژه





    امکانات سایت

    دیکشنری آنلاین


    دیکشنری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 451
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 319
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,594
  • بازدید ماه : 6,176
  • بازدید سال : 65,946
  • بازدید کلی : 737,186
  • کدهای اختصاصی
    --

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب