loading...
زری دانلود،زری تک،سایت زری،zari.tk,www.zari.tk,zari download,zariآموزش،سایت دانلود،دانلود رایگان.نرم افزار،عکس،فیلم،اسکریپت،قالب،تم سای،موزیک
admin بازدید : 361 1391/03/16 نظرات (0)

دوست دارید با استفاده از ساده ترین و سریعترین راه ممکن پست الکترونیکی خود را چک کنید و در عین حال کمترین حجم را صرف این کار نمایید ؟ نرم افزار فوق العاده فارسی به نام Mail Manager Farsi v2.2  توسط یک ایرانی نوشته شده است و شما با نصب این نرم افزار کامل فارسی و قدرتمند پی به قدرت این نرم افزار فارسی خواهید برد و پیشنهاد می کنم این نرم افزار فارسی را روی سیستم خود نصب نمایید.



admin بازدید : 536 1391/01/12 نظرات (0)

این پارتی بمناسبت جشن تولد  دختر یکی از سرمایه دار ترین فرد ایرانی بوده و همراه با مهمانان خارجی و داخلی
 

 

اکثر دختر و پسرهای حاضر در این

پارتی در زمان دستگیری در حالت غیر عادی-

زننده- توهم  و ...................... 


تازه و بدون منبع خبری



                              برید به ادامه مطلب

admin بازدید : 302 1391/01/12 نظرات (0)

پارس‌خوان: خواننده متون فارسی و انگلیسی با صدای انسان



پس از ارائه موفق «سیستم مدیریت آزمون آنلاین تستا» و محصولات و خدمات رایگان دیگر، همچون سیستم تیکفا و... خوشحالیم که به کاربران فارسی‌زبان مژده انتشار سیستم خوانای متن فارسی را با عنوان «پارس‌خوان» (ParsKhan) بدهیم. با گذشت زمان، بر حجم اطلاعات متنی افزوده می‌شود. روزانه میليون‌ها صفحه وب حاوی اطلاعات جدید بر روی اینترنت قرار می‌گیرد. بسیاری از کتاب‌ها به صورت دیجیتالی ارائه می‌شوند. ممکن است روزانه چندین ایمیل به دست شما برسد و همه این‌ها در حالی است که برای خواندن هر یک باید برای مدت طولانی از همه کارهای دیگر غافل شده و به صفحه نمایش خیره شوید و متون را بخوانید. این مسأله یکی از دغدغه‌های اصلی تیم نرم افزاری کانون فرهنگی آفتابگردان نیز بود. بنابراین، تصمیم گرفته شد تا نرم افزاری طراحی گردد که به راحتی متون دیجیتالی را به صدا تبدیل کند، پارس‌خوان، حاصل تلاش 45 روزه‌ی تیم نرم افزاری آفتابگردان است، هدیه‌ای ارزشمند به پارسی‌زبانان.

پارس‌خوان تولید شد تا:- متون فارسی و انگلیسی را با صدای انسانی برای کاربر بخواند
- به عنوان یک گوینده و آموزش‌دهنده در نرم افزارهای آموزشی به کار گرفته شود
- در سیستم‌های پاسخگویی خودکار به کار گرفته شود
- به نابینایان و کم بینایان در خواندن متون کمک کند
- در غلط‌یابی متون، به وسیله روخوانی مجدد آن، کمک کند
- در تولید فایل صوتی از یک متن در کمتر از یک دقیقه به وبلاگ‌نویسان و مدیران وب‌سایت‌ها کمک کند
- علاقه‌مندان به زبان فارسی با تلفظ کلمه آشنا شوند
- و در ده‌ها زمینه دیگر کمک‌یار فارسی‌زبانان باشد

ویژگی‌های اصلی پارس‌خوان:- امکان خواندن متن فارسی با صدای مفهوم بدون نیاز به علامت‌گذاری متن
- امکان تهیه فایل صوتی با فرمت‌های wav و mp3 از متن
- امکان خواندن متون با لحن گفتاری (مثال: ما می‌تونیم...)
- امکان خواندن متون انگلیسی
- امکان تنظیم سرعت خواندن
- و...



 راهنمای نصب نرم افزار : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- همراه با برنامه، مستندات پروژه (شامل توضیحات و آموزش‌های مهم) ارائه شده است. لطفاً پس از نصب و اجرای برنامه، کلید F1 را فشار دهید تا مستندات پروژه باز شود. خواندن آن کمک بسیاری در استفاده بهتر از این نرم افزار می‌کند.
پارس‌خوان برای اجرا به بسته dot NET Framework نسخه 4 نیاز دارد. بدون نصب آن استفاده از پارس‌خوان ممکن نیست.

admin بازدید : 300 1391/01/12 نظرات (0)



امروزه می توان گفت با توجه به در دسترس بودن اینترنت پرسرعت بسیاری از افراد در اوقات فراغت خود به سایت های تلوزیون ها و رادیوهای آنلاین مراجعه کرده و سعی می کنند اوقات خود را با دیدن و شنیدن این گونه سایت ها و برنامه هایشان سپری نمایند ولی یکی از مشکلات عمده ی که باعث رنجش آن ها می شود اجبار به مراجعه به سایت های مختلف می باشد که باعث خستگی آن ها برای تماشای این تلوزیون ها می باشد. ولی این مشکل نیز با ارائه ی نرم افزارهای که شما را قادر می سازند تا تلوزیون ها و رادیوهای فراوانی را به صورت آنلاین تماشا نمایید حل گردیده است. حال شاید برای شما هم پیش آمده که به دنبال نرم افزاری بوده اید تا بتوانید با آن شبکه های تلوزیونی، استانی و رادیوهای کشور عزیزمان ایران را دریافت نمایید ولی به نتیجه نرسیده اید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و جذاب برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی تمامی شبکه های ایرانی و استانی و رادیوهای ایرانی را دریافت نموده و از تماشا و شنیدن آن ها لذت ببرید. MyTV یا همان تلوزیون من نرم افزار کاملا فارسی و رایگانی است که توسط برنامه نویسان حرفه ای ایرانی نوشته شده و شما را قادر می سازد تا شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی ایرانی همچون شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی را با کیفیت و سرعت مناسب از اینترنت دریافت نمایید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار MyTV v1.3 :- توانایی دریافت تمامی شبکه های سراسری همچون شبکه یک، دو، سه، چهار، تهران، خبر، آموزش و شبکه قرآن
- توانایی دریافت شبکه های استانی همچون شبکه اصفهان، اردبیل، تبریز، همدان، گیلان، اهواز، زنجان و ...
- توانایی دریافت حرمین معصومین همچون حرم امام علی، امام رضا، امام حسین، کاظمین و ...
- توانایی دریافت شبکه های جهانی همچون جام جم یک، دو و سه، سحر یک و دو و Press TV
- توانایی دریافت رادیو های همچون رادیو سراسری، معارف، فرهنگ، ورزش، جوان، قرآن و ...
- دارای محیطی کاملا فارسی، ساده و فوق العاده جذاب
- دارای کیفیت و سرعت عالی علی رقم داشتن حجم بسیار اندک
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب، رایگان و بدون محدودیت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز ازجمله ویندوز محبوب 7
- و ...

admin بازدید : 320 1391/01/12 نظرات (0)

دانلود رایگان نرم افزار قضاوتهای شگفت انگيز حضرت علی (ع)



قضاوتهاى محيرالعقول و معجز گونه على عليه السلام آنچنان اعجاب برانگيز است كه اينكه پس از قرنها، هنوز انديشمندان و نوادر عالم از اين درخششهاى الهى ، انگشت حيرت به دندان گرفته و در شگفتى فرو رفته اند. الحق كه على شخصيتى بود كه غير از خدا و رسولش ، كسى او را نشناخته و هيچ پرواز كننده اى به قله فضل و كمال او راه نيافته است . او تنها بشرى بود كه : در كعبه زاده و گشت به محراب حق شهيد. اين كتاب، ترجمه كتاب قضاء اميرالمومنين على بن ابيطالب تاليف : علامه بزرگوار، مجاهد خستگى ناپذير؛ آيه الله حاج شيخ محمد تقى تسترى دام ظله مى باشد. براي راحتي مطالعه ، اين کتاب توسط انجمن گفتگوي ديني به صورت مالتي مديا و بدون نياز به نصب آماده و ضمن تبريک اين ايام تقديم مي گردد. بهاي دريافت کتاب : سه صلوات التماس دعا
هنگامى كه هيثم از بعض غزوات به خانه خود بازگشت، پس ‍ از شش ماه تمام زنش فرزندى به دنيا آورد. هيثم فرزند را از خود ندانسته وى را نزد عمر برد و قصه را برايش بيان داشت. عمر دستور داد زن را سنگسار كنند. اتفاقا پيش از آن كه او را سنگسار كنند، اميرالمومنين عليه السلام او را ديد و از قضيه باخبر گرديد، پس به عمر فرمود: بايد بگويى زن راست مى گويد؛ زيرا خداوند در قرآن مى فرمايد:و حمله و فصاله ثلاثون شهرا؛ مدت حمل و از شير گرفتن فرزند، سى ماه است
و در آيه ديگر مى فرمايد: والوالدات يرضعن اولادهن حولين كاملين ؛ مادران فرزندان خود را دو سال تمام شير مى دهند.
و وقتى كه بيست و چهار ماه دوران شير دادن از سى ماه كم شود شش ماه مى ماند كه كمترين دوران حاملگى است .
عمر گفت :اگر على نبود عمر به هلاكت مى رسيد و زن را آزاد نمود.

admin بازدید : 334 1391/01/05 نظرات (0)

 

نرم افزار مدوسا که به تازگی مورد استقبال بسیاری از کاربران اینترنتی قرار گرفته و توانسته رضایت بسیاری از بازدیدکنندگان را جلب کند و نیز جای خود را در میان کاربران، به خصوص جوانان ایرانی باز کند و استفاده از اینترنت با را به شیوه ای که تا به حال کسی آن را تجربه نکرده میسر سازد.

 

این برنامه کاربردی قادر است تا روزانه آخرین اخبار، مطالب علمی، اطلاعات روز، تصاویر دیدنی، کلیپ های تصویری، موزیک های روز، برنامه های کاربردی، اخبار آی تی، مد و فشن و… را به صورت اتوماتیک برای شما به نمایش در آورد. همچنین شما با استفاده از این برنامه بدون آنکه وارد سایت های مختلف شوید میتوانید مطالب مختلف در تمام زمینه ها را دریافت و مشاهده کنید. با مدوسا دیگر نیازی به گشودن صفحات مختلف اینترنتی و جستجو در میان آنها نیست. .  کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و فقط کافیست آن را نصب و اجرا کنید، در اینصورت هر روز با اولین اتصال به اینترنت برنامه را مشاهده خواهید کرد. امکانات جدید و فوق العاده جذابی دیگری نظیر قرعه کشی و دوست یابی نیز به تازگی به برنامه اضافه شده که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفته است. علاوه بر این شما می توانید با مدوسا همکاری داشته باشید و مطالب خود را برای آن ارسال نمایید تا با نام خودتان در برنامه قرار بگیرد.

 

 

 دانلود – Medusa 2.2

رمز فایل زیپ : www.allfile.ir

این صفحه را به اشتراک بگذارید
admin بازدید : 1481 1391/01/04 نظرات (0)

با استفاده از این برنامه می توانید منوهای ویندوز XP و حتی تمامی راهنماهای ویندوز  را فارسی کنید. این برنامه محصول مایکروسافت است. پس اشکالات فارسی سازهای ایرانی را ندارد. این برنامه در سایت مایکروسافت برای دانلود موجود است ولی برای دانلود آن محدودیتهایی قرار داده شده است. برای Uninstall کردن برنامه مانند برنامه های دیگر از قسمت Add or Remove Programs استفاده کنید.از جالبی این برنامه این است که اکثر قسمتهای پر کاربرد و مورد استفاده ویندوز فارسی شده است این امر در آشنایی بهتر با ویندوز و یادگیری و درک بهتر آن کمک بسیار خوبی برای کاربران است از نکته های بسیار جالب و منحصر به فردی که مایکروسافت در این نسخه مورد توجه قرار داده است از راست به چپ کردن تمامی متن ها و حتی پنجره های ویندوز است این نسخه فارسی حرفه ای حتی در برنامه های خاص و گزینه هایی از برنامه ها را به صورت اتوماتیک فارسی مینماید که این هم از قابلیت های فوق العاده این فارسی ساز بسیار مطمئن میباشد.

 

 دانلود – Windows Xp Persian Interface

رمز فایل زیپ : www.allfile.ir


این صفحه را به اشتراک بگذارید
admin بازدید : 542 1391/01/04 نظرات (0)
تبلیغات طراح قالب زری تک
Randy-Orton تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات تبلیغات Randy-Orton
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    لینک هایه ویژه





    امکانات سایت

    دیکشنری آنلاین


    دیکشنری

    آمار سایت
  • کل مطالب : 451
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 133
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 80
  • بازدید امروز : 469
  • باردید دیروز : 222
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,744
  • بازدید ماه : 6,326
  • بازدید سال : 66,096
  • بازدید کلی : 737,336
  • کدهای اختصاصی
    --

    کد لینک منبع هنگام کپی مطلب